Bulls

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Optimo GmC
Mountainbiker

Post by Optimo GmC »

De prijs is wel in orde. Ik denk inderdaad dat de ader onder het gras vooral het gewicht en de voorvork is.

Ne maat heeft zo'n Bulls met volledige LX erop en die is zwaar, niet te doen. Daar verschoot ik wel heel hard van. Bij de fietsenhandelaar wisten ze het gewicht niet toen hij die ging bestellen, achteraf wist hij wel waarom!
pro8.80
Mountainbiker

Post by pro8.80 »

En wat vind je van die Boulder van die scott? & AXEL Manitou voorvork?

Greetz,
ScoTTsh
rikkie
Mountainbiker

Bulls special edition

Post by rikkie »

Heeft er iemand ervaring met de Bulls special edition full XTR met manitou black comp voorvork? Deze staat voor de ongelooflijke prijs van 2250€ te koop! :drunk:
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Zoooo ne superprijs is dat nu toch ook niet, in die zin dat Bulls geen A-merk is (met alle respect uiteraard) en dat ze dus moeten concurreren met al die andere prijsvechters... Liever een betere vork dan die full XTR trouwens...
jurdup
Mountainbiker

BULLS

Post by jurdup »

Hoi kent er iemand dit merk?
Ervaring mee?
Een fietsenhersteller zegt dat em daar hgoedkoop kan aangeraken ik heb er echter nog nooit van gehoord

http://www.bulls.de/nl/

GRaag eens jullie mening
Greets
Guest

Post by Guest »

Prijs kwaliteit is Bulls heel behoorlijk. Ene lokale bikeboer heeft ze ook staan, zien er goed uit.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik heb er eentje. Een 3.50
Goedkoop (€480), maar voor mij is dat voldoende. Ik wist niet of MTB en de TT's iets voor mij waren, daaromp die iets goedkopere fiets. Mocht ik ooit willen, kan ik dus een duurdere kopen (want het bevalt me heel goed). De Bulls zal dan voor mijn zoon zijn.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

#-o #-o Die zoekfunctie lijkt toch wel behoorlijk moeilijk voor sommigen geloof ik hé :-? :wink: anders zou je dit wel gevonden hebben BULLS
jurdup
Mountainbiker

Post by jurdup »

nee GF heb wel degelijk die zoekfunctie gebruikt zulle

maar vond genen bulls in of tewel zoek ik op de verkeerde manier

Ik tik het volgende in
zoeken in rubrieken en dan kom nen heleboel topics tegen maar nergens iets met BULL

Sorry voor het ongemak hé
kogelvis
Mountainbiker

Post by kogelvis »

Ik heb net een Bulls F.S. besteld . Zeer degelijke prijs met zeer degelijk materiaal.

Die zie je trouwens regelmatig rijden
Post Reply