Zo 03/02/2013 Pellenberg :: 5de Hoogste Punt Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Teekitiezie
Mountainbiker

Re: Zo 03/02/2013 Pellenberg :: 5de Hoogste Punt Toertocht

Post by Teekitiezie »

Uitslovers!
Zo zou ik de organisatie willen omschrijven :-D

Ik heb lang getwijfeld, maar toen ik zag hoe de organisatie zich aan het uitsloven was om alles toch nog zo optimaal mogelijk te kunnen laten doorgaan - zeker gezien de omstandigheden - dan kon ik niet anders dan de trip wagen. Zelfs de zaterdag nog werd het parcours aangepast om het verder te verbeteren. Niet te geloven.
En ik heb het me zeker niet beklaagd. Het was verrassend dat het eigenlijk nog wel zo goed ging. Een dikke proficiat mannen!

Ik heb me veiligheidshalve bij de 39 gehouden, maar de 49 zat er eigenlijk ook wel in.
Ik heb dus snel nog even de 54 km GPX gedownload. Nu is het even wachten tot de zondvloed voorbij is, want die wil ik zeker nog eens rijden bij drogere omstandigheden.

Is er ook een 54 km.GPX (dus niet de "nieuwe" versie, maar de originele?)
JanDeWinter
Mountainbiker

Post by JanDeWinter »

De pijltjes zijn opgeruimd en staan op zolder, de ongebruikte :-D verbandkisten zijn terug gebracht, de brouwer heeft de lege vaten opgehaald...
De 5de veldtoertocht van Pellenberg zit er nu echt op. En we mogen wel zeggen dat ook de editie van 2013 een succes was... :bounce: :bounce: :bounce:

De 'inrichters' zijn in de eerste plaats dankbaar, maar ook wel fier dat ze beroep kunnen doen op zo'n grote groep 'uitslovers'. =D> =D> =D> Zonder al deze bereidwillige handen en stemmen - 'gratis bewaakte fietsenstalling' - is dit niet mogelijk.

Wij zijn blij dat jullie fietsers zo talrijk zijn opgekomen, ondanks de dooi en de overvloedige regen. En nog meer omdat jullie ervan genoten hebben.
Laat het iedereen maar weten. In Pellenberg kan je ook bij zeer nat weer een gevarieerde tocht rijden.

Bedankt iedereen en tot volgend jaar.

PS: Als de foto's online staan, laten we dit weten via het forum
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

JanDeWinter wrote:De pijltjes zijn opgeruimd en staan op zolder, de ongebruikte :-D verbandkisten zijn terug gebracht, de brouwer heeft de lege vaten opgehaald...
De 5de veldtoertocht van Pellenberg zit er nu echt op. En we mogen wel zeggen dat ook de editie van 2013 een succes was... :bounce: :bounce: :bounce:

De 'inrichters' zijn in de eerste plaats dankbaar, maar ook wel fier dat ze beroep kunnen doen op zo'n grote groep 'uitslovers'. =D> =D> =D> Zonder al deze bereidwillige handen en stemmen - 'gratis bewaakte fietsenstalling' - is dit niet mogelijk.

Wij zijn blij dat jullie fietsers zo talrijk zijn opgekomen, ondanks de dooi en de overvloedige regen. En nog meer omdat jullie ervan genoten hebben.
Laat het iedereen maar weten. In Pellenberg kan je ook bij zeer nat weer een gevarieerde tocht rijden.

Via deze topic?
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

De Zoenkers waren met 15 bikers aanwezig en hebben er allemaal van genoten.
Ok, sommige stukken lagen er vettig bij maar je kan niet zeggen dat het echt baggeren was.
De "Uitslovers" :wink: van hierboven hadden de vettigste stukken eruit gehaald waardoor het goed te doen was. Wel 3 km minder maar 't is 't één of 't ander hé.

Alleen op de Chartreuse, voetje aan de grond moeten zetten en voor de rest overal kunnen 'doorworstelen'

Wel een beetje spijtig dat de douches constant de switch maakten tussen warm en koud :roll:

Aan de "Uitslovers" : tot volgend jaar. En aan de rest : tot volgende week :-D :-D

CU all in Heverlee.....
JanDeWinter
Mountainbiker

Post by JanDeWinter »

BerggeitCasualFietser wrote:
JanDeWinter wrote:De pijltjes zijn opgeruimd en staan op zolder, de ongebruikte :-D verbandkisten zijn terug gebracht, de brouwer heeft de lege vaten opgehaald...

Via deze topic?
inderdaad, via deze topic
De Ronny
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 50 RSL ,Wilier triestina XN 501 , scott RC 900 team

Post by De Ronny »

Ik heb er van genoten al was het wel zwaar voor mijne eerste keer pellenberg , volgend jaar kom ik zeker terug
:-D
phille
Mountainbiker

Post by phille »

kort filmpje
" onclick="window.open(this.href);return false;
phille
Mountainbiker

Post by phille »

iemand de electrische fiets nog gezien, en dan nogwel ene met een rohloff in zijn wiel :-)

de fiets weeg zo zwaar dat hij op de chartreuze klim wel moest afstappen omdat hij zo diep in de modder zakte, kon hem weliswaar niet volgen (maar dat lag uiteraard aan mijn kunnen ;-)
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

phille wrote:iemand de electrische fiets nog gezien, en dan nogwel ene met een rohloff in zijn wiel :-)

de fiets weeg zo zwaar dat hij op de chartreuze klim wel moest afstappen omdat hij zo diep in de modder zakte, kon hem weliswaar niet volgen (maar dat lag uiteraard aan mijn kunnen ;-)
Die is mij ergens op een stuk tarmac voorbijgereden, ben in zijn wiel gaan hangen op een stuk windtegen. Op een sompige wei rechtdoor moest ik lossen maar effe daarna was het wat kort draaien en kwam ik direct een stuk korter bij. In de afdaling die daar op volgde (veel bladeren en smal spoor en wat zachtere grond) lag hij plat op zijn zij en ben ik erlangsdoor gereden. Nadien niet meer gezien.
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

phille wrote:kort filmpje
" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey, jullie hebben mij op de gevoelige plaat vastgelegd!
2:12-2:17: Nys-kikker die toch maar eens naar zijn achterwiel kijkt omdat het precies zooooo slecht bolde.
Ik heb afgezien... :drunk:
Post Reply