en heb je hier hellingen? :Dde ware wrote:He , je hebt die van Huldenberg en pellenberg voor, op deze tochten staan die bordjesEvilD wrote:is dat deze tocht waar onderaan de hellingen bordjes staan met de lengte en stijgingspercentage enz. Of heb ik nen andere voor?
Zo 10/02/2013 Heverlee :: 14de MBC De ZoeNK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: Zo 10/02/2013 Heverlee :: 14de MBC De ZoeNK
Post by BerggeitCasualFietser »
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
El Toro Cycling Club Breda
Ijs en weder dienende zijn wij aanwezig, El Torito en El Toro, uit Breda,
Heverlee.... voor ons 1 van de mooiste omgevingen om mee te doen aan een toertocht.
De klimmen zijn voor 'ollanders goed te doen vanwege dat ze redelijk monotoon zijn, daar houden wij van en inderdaad van een degelijke Belgische apres zijn wij ook niet vies, dus met alle plezier tot de 10e februari.
met sportieve groeten,
El Toro
Ijs en weder dienende zijn wij aanwezig, El Torito en El Toro, uit Breda,
Heverlee.... voor ons 1 van de mooiste omgevingen om mee te doen aan een toertocht.
De klimmen zijn voor 'ollanders goed te doen vanwege dat ze redelijk monotoon zijn, daar houden wij van en inderdaad van een degelijke Belgische apres zijn wij ook niet vies, dus met alle plezier tot de 10e februari.
met sportieve groeten,
El Toro
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
De Jokke zijne Leffe, zie Huldenberg, kom ik zeker drinken. Vorig jaar vroor het tot - 11°, om 3 uur in bed na een nachtelijke dropping maar me geweldig geamuseerd op de 65. Ik reken op een herhaling, maar eerst Pellenberg goed doorkomen.
- phille
- Mountainbiker
facebook groepje
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- John kanon
- Mountainbiker
Post by John kanon »
Neen, alleen afdalingenBerggeitCasualFietser wrote:en heb je hier hellingen? :Dde ware wrote:He , je hebt die van Huldenberg en pellenberg voor, op deze tochten staan die bordjesEvilD wrote:is dat deze tocht waar onderaan de hellingen bordjes staan met de lengte en stijgingspercentage enz. Of heb ik nen andere voor?
- phille
- Mountainbiker
de uitreiking van de prijzen voor de laureaten van de telenet kalender zal plaatsvinden om 12u