Za 02/02/2013 Sijsele : De Acht van Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ploppertje
Mountainbiker

Re: Za 02/02/2013 Sijsele : De Acht van Sijsele

Post by ploppertje »

Alles staat klaar en wij zijn klaar om jullie morgenvroeg te ontvangen!

Aangezien het WK verplaatst is naar zaterdagavond; staat er voor de 'pekkers' een tv klaar zodat niemand iets van het WK hoeft te missen!

@Geertje, prive-bericht gelezen en goedgekeurd. Mijn berijdbaar was niet meer zo klaar van al dat vrieswater, sneeuw en regen naar Louisville te transporteren #-o #-o #-o

Groeten het Ploppertje en tot morgen dan maar!!!
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Aanwezig met junior en met veel goesting
ploppertje
Mountainbiker

Post by ploppertje »

WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR!!!

Al 14 uren niet geregend en ik moet zeggen de boszones en de andere stukken van ons parcours hebben er van genoten :lol: :lol:

Je zal merken dat het 'droge' Ryckeveldebos op sommige plaatsen voor geen meter loopt ](*,) Neen, geen modder; maar de bosgrond die je MTB aan de grond zuigt...

Binnen een klein uurtje vertrekken onze verkenners met de fiets om alles nog eens te controleren.

We hopen dat jullie een aangename dag hebben 8)

Het ploppertje en WTC Olympia Sijsele.

Ps: Vergeet niet te lachen voor de foto in het Ryckeveldebos (op het einde van de rit!)
nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

Ik ben ook op weg naar sijsele vanuit het watergietende avelgem
young wtc olympiatje
Mountainbiker
Location: ridley noah rs; granville sonic di2; Ridley crosswind,....

Post by young wtc olympiatje »

Daarnet het parcours verkent en het ligt goed berIJdbaar! :-D
Ook de stralende zon is van de partij dus zeker en vast afkomen!

Grtn 'ne Siesjeelseu zot' ;)
fietsenpulle220
Mountainbiker

Post by fietsenpulle220 »

net terug van de rit in sijsele en ik moet zeggen , ik heb met volle teugen genoten. bravo aan de mensen die het parcours verzorgd hebben =D> =D> =D> het was zeker geen ploeter tocht. en iedereen weet dat met dit weer dat we al gehad hebben niet gemakkelijk is. alles was top ik heb mij geamuseerd. :bounce: :bounce: :bounce:
breydelzoon k
Mountainbiker

Post by breydelzoon k »

Genoten van een mooie tocht met hier en daar een vettig stukje maar meestal wel berijdbaar.
Ik was blijkbaar de eerste die de fotograaf passeerde , ben dan ook op het parcours gesprongen in rykevelde en het laatste stuk van de tocht kwam voor mij dan eerst .
Het stuk militair domein liep inderdaad voor geen meter.
Het was gelukkig voor mij ook afgelopen daar want zat er goed door .
Bedank voor de mooie voormiddag ook de weergoden waren ons goed gezind .
hopelijk blijf het deze week nog wat droog , het zal het parcours voor volgende week ook goed doen . Allen welkom op onze polder vtt te Assebroek .
meer info op http://www.wtcdebreydelzonen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
geertje
Kerstman

Post by geertje »

deze namiddag genoten van een ritje op m'n mountainbike vanuit Siesele en heb vanalles gezien, de heli die net toen ik voorbij kwam aan AZ Alma (had op dat moment nog geen hulp nodig), mooie honden (duitse schepers, een echt mooie hazewind met dito bazinnetje), een fotograaf in het bos samen met plopper de plop :wink: , iemand op wandel met een ezel aan de leiband (nen echten ezel wel te verstaan), zon, dreigende wolken, een korte hagelvlaag en vooral een heel mooi parcours. De stukken die eruit gehaald waren hoefden er vandaag echt niet bij. Het was overal heel goed berijdbaar wat na af afgelopen week zeker niet evident is, dat de grond soms echt je mountainbike aan de grond zoog maakte het vooral lastig. ](*,)
Samengevat 45km gereden zonder 1 moment verveling.
De afwezigen hadden vandaag zeker ongelijk.
Aan de ganse crew van Olympia Sijsele proficiat en tot een volgende afspraak =D> =D> =D>

Grtn

geertje :wink:
Sankaman
Mountainbiker

Post by Sankaman »

vrijdag alles gereed gelegd en zaterdag ochtend vertrokken voor 100km vanuit het donkere Kapellen , regenbuien onderweg maar aangekomen met stralende zon !

ingeschreven en vertrokken met 2 leden van de boskantrijders ? zij gingen voor de 47km en ik de 37km gedaan .... zondag nog de rit doen in Kalmthout dus ni te veel km doen he ..

Rijkelijk genoten van het parcour , accomodatie , bevoorrading, parking douche etc ! wree goe gedaan Olympia Sijsele

grtz Tom
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Deze Grysperre heeft zich deze morgen rijkelijk geamuseerd, al liep het van bij m'n vertrek van thuis voor gene meter. Na de passage in Ryckevelde op het einde was de bobijn volledig op, en moest dan nog 20km met de vilo naar huis richting Zedelgem ](*,) ](*,) ](*,) .
Bedankt WTC Olympia, jullie hadden een berijdbaar parcours beloofd en dit was het ook, en daar bleef het niet bij, dit was ook gewoon een mooie rit =D> =D> =D>
en wat het weer betreft, yep, de afwezigen hadden ongelijk :-"
Post Reply