Za 02/02/2013 Sijsele : De Acht van Sijsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- de la vossa
- Mountainbiker
- ploppertje
- Mountainbiker
Re: Za 02/02/2013 Sijsele : De Acht van Sijsele
Post by ploppertje »
Vandaag de eerste voorbereidingen op het parcours, namelijk eens kijken wat de veertien dagen vriesweer aan ons parcours hebben aangebracht!
De regen van vandaag en de volgende dagen zal er ons vermoedelijk toe brengen om enkele privé-stukken niet te gebruiken, maar we hebben wel al andere privé-stukken achter de hand.
Een propere fiets kunnen wij niet garanderen -wat de laatste 14 dagen wel was
- maar het zal zeker GEEN ploetertocht worden. Wij trachten voor iedereen een bereidbaar parcours aan te bieden, het definitieve parcours wordt donderdag of vrijdag bekend gemaakt.
Nu gaan we eens met de spade en dergelijke attributen op verkenning...

Meer info op onze website : http://wtcolympiasijsele.wordpress.com/
De regen van vandaag en de volgende dagen zal er ons vermoedelijk toe brengen om enkele privé-stukken niet te gebruiken, maar we hebben wel al andere privé-stukken achter de hand.
Een propere fiets kunnen wij niet garanderen -wat de laatste 14 dagen wel was
Nu gaan we eens met de spade en dergelijke attributen op verkenning...
Meer info op onze website : http://wtcolympiasijsele.wordpress.com/
-
fietsenpulle220
- Mountainbiker
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Aanwezig , altijd mooi tochtje !!

-
breydelzoon k
- Mountainbiker
Post by breydelzoon k »
ook aanwezig een weekje voor onze eigen inrichting van onze vierde polder vtt .
meer info : http://www.wtcdebreydelzonen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
meer info : http://www.wtcdebreydelzonen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- ploppertje
- Mountainbiker
Post by ploppertje »
Na een week tegen het dooiwater en de regen vechten, zijn we bijna klaar voor de mountainbiketocht voor morgen!
Het wordt zeker GEEN ploetertocht, maar je gaat wel je fiets moeten afspuiten!
Wij trachten voor iedereen een berijdbaar parcours aan te bieden, wat dus gelukt is!!!
Gisterenavond en deze morgen hebben wij het definitieve parcours vastgelegd dat we morgen zullen rijden:
27 Km = 28,037 Km (71,645 % off-road) bevoorrading op 12.590 km
37 Km = 37,367 Km (71,739 % off-road) bevoorrading op 21,920 km
47 Km = 45,317 Km (71,070 % off-road) bevoorrading op 21,920 km
Alles is bijna uitgepijld en staat bijna klaar!
Zoals je ziet zijn de afstanden toch ongeveer hetzelfde gebleven. Voor de bevoorrading zijn de twee grootste afstanden gelijk, dit mede door enkele afgeschafte privestukken. Reden : de weergoden.
Na de bevoorrading heeft de grote rit nog enkele malen oedelem Berg extra en nog wat aan de Loweiden. Wij hebben door het slechte weer toch een vijftal privéstukken uit onze toertocht moeten halen.
Deze week hebben wij toch nog andere alternatieven gezocht (wat meer in de bossen en dergelijke,... Maar ja zoals ik zei: het is en het blijft berijdbaar.
Ik zou zeggen tot morgen en volg de gele pijlen met rode punt (WTCO) en je komt aan in de turnzaal te Sijsele, waar we je hartelijk zullen ontvangen
Groeten en het mag NU stoppen met regenen
Het wordt zeker GEEN ploetertocht, maar je gaat wel je fiets moeten afspuiten!
Wij trachten voor iedereen een berijdbaar parcours aan te bieden, wat dus gelukt is!!!
Gisterenavond en deze morgen hebben wij het definitieve parcours vastgelegd dat we morgen zullen rijden:
27 Km = 28,037 Km (71,645 % off-road) bevoorrading op 12.590 km
37 Km = 37,367 Km (71,739 % off-road) bevoorrading op 21,920 km
47 Km = 45,317 Km (71,070 % off-road) bevoorrading op 21,920 km
Alles is bijna uitgepijld en staat bijna klaar!
Zoals je ziet zijn de afstanden toch ongeveer hetzelfde gebleven. Voor de bevoorrading zijn de twee grootste afstanden gelijk, dit mede door enkele afgeschafte privestukken. Reden : de weergoden.
Na de bevoorrading heeft de grote rit nog enkele malen oedelem Berg extra en nog wat aan de Loweiden. Wij hebben door het slechte weer toch een vijftal privéstukken uit onze toertocht moeten halen.
Deze week hebben wij toch nog andere alternatieven gezocht (wat meer in de bossen en dergelijke,... Maar ja zoals ik zei: het is en het blijft berijdbaar.
Ik zou zeggen tot morgen en volg de gele pijlen met rode punt (WTCO) en je komt aan in de turnzaal te Sijsele, waar we je hartelijk zullen ontvangen
Groeten en het mag NU stoppen met regenen
Last edited by ploppertje on Fri 01 Feb 2013 22:45, edited 1 time in total.
Beste mensen van Olympia Sijsele,
Morgen dus aanwezig op jullie tocht met hopelijk nog een mooie groep St Ritatrappers, ikzelf zal afkomen in de namiddag.
Toch wel jammer dat er stukken moeten uitgenomen worden op jullie pracht tocht maar ik weet dat jullie creatief genoeg zijn om enkele alternatieven te vinden hoewel dit wel niet zo gemakkelijk is gezien jullie toch al het maximum uit de streek halen. Hopelijk blijven de hemelsluizen morgen dicht!
Ik wens jullie alvast een welgemeend succes morgen.
@Ploppertje ik stuur je nog een privébericht (en bereidbaar wordt berijdbaar geschreven).
Ploppertje en co tot morgennamiddag
grtn
geertje
Morgen dus aanwezig op jullie tocht met hopelijk nog een mooie groep St Ritatrappers, ikzelf zal afkomen in de namiddag.
Toch wel jammer dat er stukken moeten uitgenomen worden op jullie pracht tocht maar ik weet dat jullie creatief genoeg zijn om enkele alternatieven te vinden hoewel dit wel niet zo gemakkelijk is gezien jullie toch al het maximum uit de streek halen. Hopelijk blijven de hemelsluizen morgen dicht!
Ik wens jullie alvast een welgemeend succes morgen.
@Ploppertje ik stuur je nog een privébericht (en bereidbaar wordt berijdbaar geschreven).
Ploppertje en co tot morgennamiddag
grtn
geertje