komende week volgen er nog wat fotokes

zou kunnen , maar ik ben in men witte periodeBoXeR wrote:mooi, en de vork in het zwart met een klein Spearfish green accentje is zo nog mooier zijn .....
Daar zit ik ook aan te denken. Als ik mijn frame binnen heb zal ik eens kijken welke kleur groen er goed bij matcht. Heb wel een zwarte Reba RLT gekocht. Maar deze ziet er ook al knap uit en vind de witte vork zeker niet misstaanBoXeR wrote:mooi, en de vork in het zwart met een klein Spearfish green accentje is zo nog mooier zijn .....
Post by flaming_jakke »
Knappe bike ...rilson wrote:Daar zit ik ook aan te denken. Als ik mijn frame binnen heb zal ik eens kijken welke kleur groen er goed bij matcht. Heb wel een zwarte Reba RLT gekocht. Maar deze ziet er ook al knap uit en vind de witte vork zeker niet misstaanBoXeR wrote:mooi, en de vork in het zwart met een klein Spearfish green accentje is zo nog mooier zijn .....succes met bouwen.
Heb er ook 1 besteld idd, staat bij de dealer die nog ff een balhoofde en bb inperst, alleen door omstandigheden duurt dat iets langer dan gebruikelijk, maar ik heb er geen haast mee...flaming_jakke wrote:Knappe bike ...rilson wrote:Daar zit ik ook aan te denken. Als ik mijn frame binnen heb zal ik eens kijken welke kleur groen er goed bij matcht. Heb wel een zwarte Reba RLT gekocht. Maar deze ziet er ook al knap uit en vind de witte vork zeker niet misstaanBoXeR wrote:mooi, en de vork in het zwart met een klein Spearfish green accentje is zo nog mooier zijn .....succes met bouwen.
@Rilson : Heb je er ook eentje in bestelling ? Heb genoten van een snelle levering dankzij Cameleonbikes ... afgelopen maandag besteld en dinsdag binnen