mountainbike en appartement

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
butters
Mountainbiker

mountainbike en appartement

Post by butters »

Ga binnenkort misschien alleen wonen maar het lijkt me moeilijk om een mountainbike te hebben als je in een appartement woont.

Vandaar volgende vraag: waar en hoe poetsen, onderhouden en stallen jullie je mountainbikes?
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Re: mountainbike en appartement

Post by R1ALAIN »

Poetsen en dergelijke zou ik, indien niks voorhanden, aan een self carwah doen en daar droogblazen. Nadien in de wagen, bij thuiskomst de bike van de nodige olien en siliconen voorzien en op de slaapkamer zetten.
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Tot vorig jaar woonde ik op appartement.

We hadden wel een soort gemeenschappelijk koertje beneden, daar smeerde ik m'n ketting.
Fiets afwassen deed ik in carwash bij extreme vuiligheid, op trottoir als hij niet te smerig was.
Wijkagent passeerde eens op dat moment. Dacht onder m'n voeten te zullen krijgen voor modderbrokken op trottoir, maar die vond het gewoon grappig iemand te zien die z'n fiets aan het afwassen was. Dat was jaren geleden dat ze dat nog gezien had in Gent...

Fiets stallen in de inkom van m'n appartement.
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

butters wrote:Ga binnenkort misschien alleen wonen maar het lijkt me moeilijk om een mountainbike te hebben als je in een appartement woont.

Vandaar volgende vraag: waar en hoe poetsen, onderhouden en stallen jullie je mountainbikes?
Zit in zelfde situatie, kga iets huren waar een tuintje of koertje, groot terras aan is denk ik (als ik het vind he ;-) )
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

wij wonen al jaren op een appartement maar hebben wel een staanplaats in de kelder.
daar staat de fiets de auto en vroeger stond mijn crossmoto er ook nog bij.
wel ligt alles met een ketting vast aan de muur :-D
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

_anonymus_ wrote:... op trottoir als hij niet te smerig was.
Wijkagent passeerde eens op dat moment. Dacht onder m'n voeten te zullen krijgen voor modderbrokken op trottoir, maar die vond het gewoon grappig iemand te zien die z'n fiets aan het afwassen was. Dat was jaren geleden dat ze dat nog gezien had in Gent...
Goed om te horen, dat is mijn plan voor volgend jaar :lol:
Dragunov
Mountainbiker

Post by Dragunov »

Wijzelf hebben voorlopig een duplex appartement...

Dus voorlopig staat mijn vrouw haar fiets (de mijne volgt normaal volgende week) in de gang.
Post Reply