I had op mijn nieuwe mountainbike geen bar ends staan dus wou ik deze plaatsen.
Ik heb gekozen voor de riitchey wcs 85mm.
Ik heb een Orbea dus deze heeft grips van OC (Orbea components). Bij het plaatsen van de bar ends stuitte ik,op het probleem dat deze lichtjes naar binnen staan en dus scheef tegen de grips komen waardoor er een gedeelte van het stuur zichtbaar wordt, hetgeen dus op niks trekt.
Ben dan gaan zoeken op www en las ergens dat je de Bar ends van riitchey op de handvaten van riitchey kunt vastzetten.
Ik kocht dan de riitchey wcs ergo locking grips.om dat vervelende openingetje weg te werken... Maar...
Terrara... Opening blijft.
Hoe los ik dat op? Ik dacht trouwens dat je die Bar ends op de buitenste lockring kon vastzetten maar niet dus.
Help?!?
Bar ends + grips
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
Re: Bar ends + grips
een recht stuk (handvat) en een scheef stuk (bar ends) op een buis ( stuur) zal altijd een openingetje laten he...
eventueel alternatief zijn ESI grips, deze zijn zeer soepel en kun je de bar ends wat induwen.
eventueel alternatief zijn ESI grips, deze zijn zeer soepel en kun je de bar ends wat induwen.
Re: Bar ends + grips
rombaft wrote:een recht stuk (handvat) en een scheef stuk (bar ends) op een buis ( stuur) zal altijd een openingetje laten he...
+1 heb het ook zo opgelost