Wijselijk ne shortcut genomen en na 41km en bibberend vd kou aangekomen.
Toch nen dikke proficiat a d organisatie
Tot de volgende !
Post by koppigaard »
Dat zou ik wel eens kunnen geweest zijn: holle weg met boompje dat over hing? Tijdens mijn glijpartij mijn cameraatje kwijt geraakt en tijdens het zoeken gleed er mij ook iemand voorbij. Dit was één van mijn drie schuivers, gelukkig allemaal zonder erg. Ik heb uiteindelijk de 65 rondgemaakt. Aan de tweede bv was men alles aan 't inpakken, die mannen hebben daar nog gauw mijn zakken volgestopt met bananen en wafels, bijkomende balast, en ne blonde of ne donkere beloofd bij de aankomst. Nog 10 km te doen, een niemendalletje zo dacht ik. Fout, dik fout! Sporthal was gesloten toen ik arriveerde. Zonder blondje, zeiknat en een temperatuur een stuk lager dan 37 de auto in en naar huis. Mijn auto was bovendien nog de enige die dwars stond geparkeerd op de openbare weg. Mijn excuses aan de aankomende chauffeurs die zich vast een bult hebben geschrokken en weer hebben afgegeven op die vervelende moutainbikers.bdc wrote: In een afdaling langs een holle weg, iemand tegen de grond zien gaan: 't manneke en de fiets gleden nog ne meter of tien door, als waren ze onderdeel van het curling spel! Gelukkig zonder erg voor dat manneke en die fiets... ik kon zelf de slipper vermijden door mijn fiets te parkeren in de klimop op de schuine kant van de holle weg.
RESPECT !koppigaard wrote:Ik heb uiteindelijk de 65 rondgemaakt.
Ik heb de 25km uitgelopen! Weliswaar met een paar stukken stappen om en beetje te recupereren maar soms was het ook gewoon te gevaarlijk om te lopen in de afdalingen.Ridley Racer wrote:Aangezien dat ik wegens een medisch probleempje aan mijn hand voorlopig niet kan fietsen, ga ik toch afkomen.
En ga ik de 25km proberen te lopen.
Ik ga uiteraard ook betalen aan de inschrijving.
Tot morgen !
Post by pédalleur de charme »