Zo 27/01/2013 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
trymax eurotan
Mountainbiker

Re: Zo 27/01/2013 Leopoldsburg

Post by trymax eurotan »

namens de organisatie, bedankt voor de opkomst van alle fietsers! we hadden iets meer als 800 deelnemers, wat gezien de met momenten barre weersomstandigheden toch nog een goed resultaat mag genoemd worden.

even een aanvulling aan de topic van de fiets van Joris.
Ik heb het nieuws van Joris persoonlijk vernomen en ik wil er wel even aan toevoegen dat Joris zijn fiets verloren heeft op terugweg naar huis en dit tussen de plaats van vertrek in de kazerne en HAM. Hij heeft dit opgemerkt ter hoogte van het plantencentrum het Serreke dat er ondertussen 1 fiets minder op zijn fietsendrager stond.
Dus, indien iemand een fiets heeft zien liggen op dit stuk weg, gelieve dit te melden zodat Joris hopelijk snel zijn fiets terug heeft.

De link voor het bekijken van de foto's komen weldra ook op het forum.
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

brix wrote:triestig , dat men zich daar bij bezig houdt op een leuke tocht !! :( :(
men moet van ander mans zaken afblijven !!
waar is hij verdwenen ?? bij de fietsstalling of elders !
Gabs wrote:[*]Beste allemaal,

Na de tourtocht in Leopoldsburg van 27/01 is mijn fiets verdwenen.
Heeft iemand deze gezien? Laat het me weten; GSM 0474/30 78 78

Alle info is welkom, hartelijk dank. Joris

Cannondale Rush 5 Lefty

Image
Kleur: blank alu / oranje
Maat: Large
Voorvork: Lefty speed alu
Groepset: Sram X9/Shimano LX
Remmen: Avid Juicy 3
Stuur/Zadelpen: FSA alu
Wielen: Mavic/Shimano
Zadel: Fizik nisene
Zadeltas: AGU
Banden: Schwalbe Rocket Ron
Framenr: R1061978
Toen ik terug naar huis fietste rond 13.00 heb ik zo'n fiets op een bagagedrager gezien. Was op de baan Leopoldsburg naar Beringen of Beringen naar Paal (weet het niet meer juist). Viel mij op omdat hij heel krakkemikkelig op een tule trekhaakdrager (euroride) hing. Zat schots en scheef en het voorwiel stond in een hoek. Weet nog dat ik mij afvroeg of die man gehaast was of dat het een speciale manier van bevestigen was om de andere fiets die er op stond niet te beschadigen. Spijtig genoeg kan ik er niet veel meer over zeggen buiten dat het nen donker blauwe auto was. Was toen volledig verkleumd en aan het afzien met die snijdende wind.

Waarschijnlijk zal het uwen dief wel niet zijn. Zullen er nog wel met zo'n fiets rondrijden.

Ivm tocht. Was weer ca va he. Derde jaar op rij dat ik kom. Ken hem ondertussen al. Maar blijft goed. Heen en terug 82km. Kaarske was uit.
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

trymax eurotan wrote:namens de organisatie, bedankt voor de opkomst van alle fietsers! we hadden iets meer als 800 deelnemers, wat gezien de met momenten barre weersomstandigheden toch nog een goed resultaat mag genoemd worden.

even een aanvulling aan de topic van de fiets van Joris.
Ik heb het nieuws van Joris persoonlijk vernomen en ik wil er wel even aan toevoegen dat Joris zijn fiets verloren heeft op terugweg naar huis en dit tussen de plaats van vertrek in de kazerne en HAM. Hij heeft dit opgemerkt ter hoogte van het plantencentrum het Serreke dat er ondertussen 1 fiets minder op zijn fietsendrager stond.
Dus, indien iemand een fiets heeft zien liggen op dit stuk weg, gelieve dit te melden zodat Joris hopelijk snel zijn fiets terug heeft.

De link voor het bekijken van de foto's komen weldra ook op het forum.
Had deze post nog niet gelezen toen ik hierboven reageerde. Het zal dus uwen auto geweest zijn waar die fiets schots en scheef op hing zeker. Alleszins, ik heb de weg leopoldsburg-beringen-paal-diest genomen en hem niet zien liggen.
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

vandaag ook de super tocht komen rijden we komen vanuit Zele (OVL)

proficiat aan de organisatie doe zo verder =D> =D> =D>

hopelijk krijgt Joris info over zijn fiets dat hij gevonden is
zal wel wat schade aan zijn denk ik als die van de bagagedrager is gevallen

ik doe er altijd een slotje rond.

grtjs tim
trymax eurotan
Mountainbiker

Post by trymax eurotan »

Ook nog gevonden : een spatlap aan de bevoorrading en een vestje in de zaal.

Indien je de rechtmatige eigenaar bent, laat het na een korte beschrijving maar weten via Dieluc@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

waar komen de foto's te staan?
Wacky-S
Mountainbiker

Post by Wacky-S »

Trymax zou de link hier op forum posten.
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

Proficiat, mooie tocht, was er met mijn zoontje (10jaar); tot aan km 17 alles ok....en toen.....Siberie; nat, smeltwater,....(en ook moe); "nooit meer papa"",.... Uiteindelijk aan de finish; droge kleren en de magische Mora bon....(en hij kreeg twee snacks van de vriendelijke mijnheer), en toen de magische woorden; "t'was wel een leuke tocht, waar is't volgende week ? " Merci !! (o)
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

gertt2005 wrote:Proficiat, mooie tocht, was er met mijn zoontje (10jaar); tot aan km 17 alles ok....en toen.....Siberie; nat, smeltwater,....(en ook moe); "nooit meer papa"",.... Uiteindelijk aan de finish; droge kleren en de magische Mora bon....(en hij kreeg twee snacks van de vriendelijke mijnheer), en toen de magische woorden; "t'was wel een leuke tocht, waar is't volgende week ? " Merci !! (o)

=D> =D> =D> =D>

dit zijn mooie woorden

en jongen blijven BIKEN he
louskabous
Mountainbiker

Post by louskabous »

Tim FCB wrote:
gertt2005 wrote:Proficiat, mooie tocht, was er met mijn zoontje (10jaar); tot aan km 17 alles ok....en toen.....Siberie; nat, smeltwater,....(en ook moe); "nooit meer papa"",.... Uiteindelijk aan de finish; droge kleren en de magische Mora bon....(en hij kreeg twee snacks van de vriendelijke mijnheer), en toen de magische woorden; "t'was wel een leuke tocht, waar is't volgende week ? " Merci !! (o)

=D> =D> =D> =D>

dit zijn mooie woorden

en jongen blijven BIKEN he
Inderdaad was het wel een zwaarder parkoers dan voorgaande jaren maar weeral een super organisatie. Veel respect voor de mensen van de bevoorrading want die hebben daar echt staan koukleumen...

Leuke reactie van een gast van 10jaar heeft de echte spirit!
Doe hem de complimenten!
Post Reply