Za 26/01/2013 Lommel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
big-Mac
Mountainbiker

Re: Za 26/01/2013 Lommel

Post by big-Mac »

@ Frits: die consumptie hebt ge dubbel en dik verdiend.

@ Iegienie: als ik deze morgen de sporen (of wat er van over schoot) zag, zijn er toch redelijk veel die met 20 of 30km genoeg hadden :-) Na een koude voormiddag pijltjes afdoen ga ik nu mijn kot opruimen en de nodige formaliteiten vervullen.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Rond 12 vertrokken en eerst de 20 gedaan, daarna de 40 en het viel op dat het in mijn tweede rondje al veel gladder geworden was vooral in de afdalingen.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Gisteren ook genoten.
Pas rond 14 uur gestart na een uitgebreide babbel met big Mac en Iefke, en zoals scelter al aangaf : sommige afdalingen lagen er al behoorlijk spekglad bij.
Fietsbeheersing was niet overbodig, en daar hadden er toch een deel wat moeite mee, vooral die met bandjes van 32 mm :-D
Maar met een 2.4 op 1.3 bar was het lekker stuiven over de al platgereden sneeuwpaadjes. Daar was mijn avg van 21.8 (stoefstoef) allicht niet vreemd aan.
Proficiat dikke Mac met je TT-organisatie en tot binnenkort zeker in en rond de Keiheuvel :wink:

Oh ja, de TT van Leopoldsburg vandaag toch maar overgeslagen en vervangen door een (in feite verplichte) brunch :drunk: - had er trouwens al niet veel zin na deze 2 heerlijke winterweken die sinds vanmorgen voorbij waren
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

big-Mac wrote:@ Frits: die consumptie hebt ge dubbel en dik verdiend..
zijt gij diegene in het rood-groen in het begin van het filmpje aan de inschrijving?
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

biker2012 wrote:
Ghost-biker wrote:2 X de 40 gedaan, 80km zaaaalig genoten :P :P de 2de keer was het op sommige stukken gladder dan de eerste (bv. singletrack op de zandduin na ong. 4km was spekglad geworden), maar eigenlijk was het perfect berijdbaar. Spijtig dat dit weer niet nog een paar weken kan aanhouden :cry:
dan moet ge naar oostenrijk , daar kunt ge nog in zo'n weer biken . ha ha
Daarvoor zal ik dan toch ice- spikers moeten kopen met die lange afdalingen :wink:
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Da's onze webmaster.

Ikke ben zoals mijne naam al zegt den grootste van de mac donalds mannen.
Aangezien alles goed bolde heb ik gisteren niet teveel moeten doen. Met dank aan mijn clubleden =D>

Als ik u op een van de volgende tochten tegen kom spreek ik u wel is aan (of gij mij natuurlijk)

@lowie: der staan een hele resem tochtjes op de kalender in en rond de keiheuvel. Te beginnen op komende zaterdag en te eindigen met de wezeltocht de 24ste februari. Het geen der tussen :-$
ActiveGeek
Mountainbiker

Post by ActiveGeek »

Mijn computer had wat langer nodig dan die van Frits om alle data van de Garmin op de video te zetten.

Maar bij deze alsnog ook mijn video-impressie van de tocht:
http://activegeek.nl/2013/01/28/video-i ... lommel-be/" onclick="window.open(this.href);return false;

Het was een mooi parkoers, al was het door de stevige sneeuw af en toe best hard werken. :-)
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Heb deze komen rijden om dat mijn eerste keuze veel dichter bij huis afgelast was. Rond 9.30u vertrokken samen met een wim die ik toevallig aan de inschrijving tegen kwam en er waren er ongeveer een kleine 100 voor ons reeds op de paatjes geweest dus alles lag supper, niet te glad en nog en ook nog niet omgewoeld. Langs deze weg wil ik ook de organisatoren van Oordegem bedanken om hun TT af te lassen zo dat ik deze mooie tt gereden heb . Supper afgepijld supper veel offroad veel geslinger tussen de bomen en de nodige zandduintjes op en af. Nergens niet geschoven of dit nu aan mijn stuurvaardigheid lag of dat ik met ice spikers reed weet ik niet maar mijn bikemaat moest toch veel harder werken om zijn bike onder kontrole te houden. Op ongeveer 2km was bij mij het beste er af en was ik blij dat ik mijn 40km in de beentjes had. Wat mij hier wel opgevalen is dat we bijna geen andere bikers tegen gekomen zijn max 6 of 7. Bedank big-Mac en zijn ploeg voor deze toffe tt je moet het maar doen om bij vriestemperaturen gaan uitpijlen en al de rest dat er bij komt kijken zoals een bewaakte fietsstalling van voor 8.30u tot 17u of later buiten staan
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

@ activeGeek: Mooi filmke. Ge rijdt wel met ne stevige hartslag rond.

Nogmaals, in naam van alle medewerkers een dikke merci voor de fijne reacties.
We hebben ons best gedaan om een volwaardige 4 sterrentocht te brengen. Ik denk dat dit gelukt is (o)
storti
Mountainbiker

Post by storti »

heeft er soms iemand de gps track van de 40 kon er niet bij zijn had een barst in mijn heup
Post Reply