houffamarathon .
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
http://www.ris-timing.be/~divers//houffa/2012/90DET.pdf
Maar volgens klopt deze uitslag toch niet ... Nr 6 tem 11 volgens mij is niet pluis ! Op 25 min tijd van ken vandenbulke 10 min sneller ... Klopt langs geen kanten
Maar volgens klopt deze uitslag toch niet ... Nr 6 tem 11 volgens mij is niet pluis ! Op 25 min tijd van ken vandenbulke 10 min sneller ... Klopt langs geen kanten
-
mr_headshok
- Mountainbiker
Post by mr_headshok »
Natuurlijk klopt die uitslag niet.
Ik rij netjes 2 keer voorbij de finish ; DNF
En mijn vriend die opgegeven heeft staat er wel in.
Achteraf zagen heeft weining zin natuurlijk ,maar ze zouden idd wat beter moeten opletten int vervolg.
Ik rij netjes 2 keer voorbij de finish ; DNF
En mijn vriend die opgegeven heeft staat er wel in.
Achteraf zagen heeft weining zin natuurlijk ,maar ze zouden idd wat beter moeten opletten int vervolg.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Re: houffamarathon .
Post by Emperor of the Mud »
Net op FB dit zien langskomen: "Houffamarathon 2013? Keert waarschijnlijk terug naar eind augustus! Maar officiële communicatie pas later!"
Fingers crossed!
Fingers crossed!
Heb het ook juist gezien op facebook..we zien wel zeker..voor sommige beter eind augustus en voor andere nietEmperor of the Mud wrote:Net op FB dit zien langskomen: "Houffamarathon 2013? Keert waarschijnlijk terug naar eind augustus! Maar officiële communicatie pas later!"
Fingers crossed!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
voor mij liever zoals vorig jaar, je zit dan in de vibe van andere tt's en wedstrijden, als je dan in tussentijd vakantie hebt, en je doet iets met het gezin, moet je weer gaan opbouwen naar eind augustus...el rojo wrote:Heb het ook juist gezien op facebook..we zien wel zeker..voor sommige beter eind augustus en voor andere nietEmperor of the Mud wrote:Net op FB dit zien langskomen: "Houffamarathon 2013? Keert waarschijnlijk terug naar eind augustus! Maar officiële communicatie pas later!"
Fingers crossed!
goh ja we nemen het maar zoals het komt zeker
-
barrewiete
- Mountainbiker