Veldrijden 2012-2013

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
kenny
Mountainbiker

Re: Veldrijden 2012-2013

Post by kenny »

IkDeSlaapkop wrote:Iemand enig idee wie de uitzending van Louisville op technisch vlak zal verzorgen?
Ik dacht de vrt
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Nys, Albert en co. slapen voor WK vlak naast borstenbar #-o

De Belgische delegatie resideert tijdens het WK veldrijden in de Sheraton van Jeffersonville, net buiten Louisville, maar dicht bij het parcours. Pal naast het hotel ligt een vestiging van Hooters, de bekende Amerikaanse fastfoodketen waar wat op de kaart staat minder belangrijk is dan wie de kaart brengt. In regel zijn de diensters er klonen van de typische highschool-studente, zoals we die kennen uit Amerikaanse series – strak, rondborstig en wild van spierballen.

Als er straks geen Belg wereldkampioen wordt, weten we waaraan het ligt. Grapje, maar misschien is het wel een leuk idee voor de afterparty? :-"

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 5_00446527" onclick="window.open(this.href);return false;
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

edit door moderator
gelieve de boel hier weeral niet op stelten te zetten
zo'n commentaar wordt hier niet geduld
laatste waarschuwing voor u
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

gewoon de slimste en sterkste gewonnen
dus nys
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Hij heeft dan toch geen last gehad van die tettenbar ernaast :lol:
GW
Mountainbiker

Post by GW »

yajop wrote:edit door moderator
gelieve de boel hier weeral niet op stelten te zetten
zo'n commentaar wordt hier niet geduld
laatste waarschuwing voor u
Waar heb ik dat nog gehoord??

Juist ja...
yajop wrote:Edit door moderator
Dit is je laatste waarschuwing, volgende maal krijg je een ban.
Als je enkel op het forum komt en iets post om mensen tegen elkaar op te zetten en ruzie te stoken, gelieve dan niets meer hier te posten
yajop wrote:edit door moderator
geen beschuldigingen uiten die je niet kan bewijzen
:roll:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Klaas had moeten gaan toen Mourey vooraan reed, Klaas was veel sterker en dan hadden de Belgen moeten blijven zitten bij Mourey en was Klaas weg.
ik vond de taktiek van hem ni echt slim.
Sunweb heeft een enorme kans gemist om een seizoen in de 2 belangrijkste truien te rijden, jammer dat kevin pech had, maar hij gaf toe dat hij niet de benen had om te winnen.
En Albert, ja, die bevestigde zijn conditie van de laatste weken, bergaf, jammer.
beste man in koers: Bart Wellens, start kompleet gemist en vierde, chapeau =D> =D> =D> =D>
Ook Larske chapeau, binnen een paar jaar is alles voor de hollanders.
maar ik vrees dat de populariteit in belgie een diepe knauw krijgt en wat is het veldrijden zonder Belgie? niks

en over Nys zeg ik niks meer, vrije meningsuiting mag hier ni :evil:
gbv
Mountainbiker

Post by gbv »

sterkste man vandaag in koers was bart wellens. laat die mee voorin starten en hij speelt mee voor de medailles. verloor nagenoeg geen tijd op de koplopers, gezien de 20 man die hij heeft moeten inhalen.

@jayop: er is een verschil tussen je mening uiten (ik vind dit of dat) en de manier waarop jij de ene keer al wat dubieuzer dan de andere keer mensen komt beschuldigen. ik mag hopen dat je daarvan de nodige bewijzen hebt. ondanks vrije meningsuiting bestaat er ook nog steeds iets zoals laster en eerroof. niet dat ik van jouw beschuldigingen wakker lig, maar anderen blijkbaar wel. misschien zorgt deze verduidelijking bij jou voor het nodige inzicht. iedereen weet ondertussen wel hoe jij denkt over (een) bepaalde renner(s). schrap in dat laatste maar wat voor jou past.

om mijn mening te geven: ik heb zelf al voldoende met de fiets gereden om te weten dat die mannen ofwel serieus veel talent moeten hebben of zoals anderen in het verleden verboden middelen nodig hebben om dergelijk niveau te halen. maar wie tot welke categorie behoort... geen idee. ik steek voor geen enkele renner mijn hand in het vuur. zeker gezien na wat elke geïnteresseerde wielerliefhebber kan te weten komen over gebruik van de verboden vruchten in het verleden. Ziehier een duidelijke mening, waar denk ik niemand iets tegen kan hebben en me zeker geen ban zal opleveren :wink:
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

gbv wrote:sterkste man vandaag in koers was bart wellens. laat die mee voorin starten en hij speelt mee voor de medailles. verloor nagenoeg geen tijd op de koplopers, gezien de 20 man die hij heeft moeten inhalen.

@jayop: er is een verschil tussen je mening uiten (ik vind dit of dat) en de manier waarop jij de ene keer al wat dubieuzer dan de andere keer mensen komt beschuldigen. ik mag hopen dat je daarvan de nodige bewijzen hebt. ondanks vrije meningsuiting bestaat er ook nog steeds iets zoals laster en eerroof. niet dat ik van jouw beschuldigingen wakker lig, maar anderen blijkbaar wel. misschien zorgt deze verduidelijking bij jou voor het nodige inzicht. iedereen weet ondertussen wel hoe jij denkt over (een) bepaalde renner(s). schrap in dat laatste maar wat voor jou past.

om mijn mening te geven: ik heb zelf al voldoende met de fiets gereden om te weten dat die mannen ofwel serieus veel talent moeten hebben of zoals anderen in het verleden verboden middelen nodig hebben om dergelijk niveau te halen. maar wie tot welke categorie behoort... geen idee. ik steek voor geen enkele renner mijn hand in het vuur. zeker gezien na wat elke geïnteresseerde wielerliefhebber kan te weten komen over gebruik van de verboden vruchten in het verleden. Ziehier een duidelijke mening, waar denk ik niemand iets tegen kan hebben en me zeker geen ban zal opleveren :wink:

ben ik mee eens
need for speed
Mountainbiker

Post by need for speed »

yajop wrote:Klaas had moeten gaan toen Mourey vooraan reed, Klaas was veel sterker en dan hadden de Belgen moeten blijven zitten bij Mourey en was Klaas weg.
ik vond de taktiek van hem ni echt slim.
Sunweb heeft een enorme kans gemist om een seizoen in de 2 belangrijkste truien te rijden, jammer dat kevin pech had, maar hij gaf toe dat hij niet de benen had om te winnen.
En Albert, ja, die bevestigde zijn conditie van de laatste weken, bergaf, jammer.
beste man in koers: Bart Wellens, start kompleet gemist en vierde, chapeau =D> =D> =D> =D>
Ook Larske chapeau, binnen een paar jaar is alles voor de hollanders.
maar ik vrees dat de populariteit in belgie een diepe knauw krijgt en wat is het veldrijden zonder Belgie? niks

en over Nys zeg ik niks meer, vrije meningsuiting mag hier ni :evil:
vond nie dat wellens de beste was , die eer is meer wegelgd voor philip walsleben stond in de start achter wellens +plus heeft nog gewerkt voor niels een diene zwitser moest ook van ver komen
hy zal u iets vertellen in de usa staan ze wel met 100 per categorie aan de start , dus groter vijverke om talent uit te halen
maar die gaan hier nie in europa komen crossen , als ge ziet dat de prof's hier al de helft van verzorger enz , thuislaten wegens te duur , over jaar of kunnen ze daar mischien wel harder rijen dan hier , en die hollanders gaan toch bijna allemaal de weg op
bart was goed maar die rijd altijd goed over plas kijk zijn uitslagen daar maar op na
Post Reply