ja,inderdaad dat was op een vrijdag & zaterdagskin wrote:denk het wel maar dat was toen door de weekfrits motaar wrote:is het deze tocht,waar ik eens een donkerblauw T-shirt heb gekregen met de tekst
"18 Bataljon Logistiek" en veel recklame op ?
ik kan wel een nieuw gebruiken want de deze is wat versleten.
Zo 27/01/2013 Leopoldsburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Re: Zo 27/01/2013 Leopoldsburg
Post by frits motaar »
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
en nog goei spaggetie aan prijskefrits motaar wrote:ja,inderdaad dat was op een vrijdag & zaterdagskin wrote:denk het wel maar dat was toen door de weekfrits motaar wrote:is het deze tocht,waar ik eens een donkerblauw T-shirt heb gekregen met de tekst
"18 Bataljon Logistiek" en veel recklame op ?
ik kan wel een nieuw gebruiken want de deze is wat versleten.
Vroeger was voor mij de 100km van Leopoldsburg één van de TT van het jaar waar je aan moest meedoen.
Daarom dat ik deze kleinere editie zeker ga meerijden.
Daarom dat ik deze kleinere editie zeker ga meerijden.
Afhankelijk van het weer ben ik ook van de partij.
-
trymax eurotan
- Mountainbiker
Post by trymax eurotan »
Het klopt dat vroeger spaghetti verkocht werd en t-shirts uitgedeeld werden.
Dit gebeurde bij de vorige editie ook niet meer, maar we trachten toch een goede organisatie neer te zetten (met een gratis snack van mora en een drankje aangeboden door Red Bull, beiden na aankomst)
Ik heb deze namiddag een deel van het parcours verkend en was aangenaam verrast door de goede staat en het feit dat ik overal goed kon rijden.
Hopelijk blijft het zo.
Dit gebeurde bij de vorige editie ook niet meer, maar we trachten toch een goede organisatie neer te zetten (met een gratis snack van mora en een drankje aangeboden door Red Bull, beiden na aankomst)
Ik heb deze namiddag een deel van het parcours verkend en was aangenaam verrast door de goede staat en het feit dat ik overal goed kon rijden.
Hopelijk blijft het zo.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Been there, done that ,wel 13x op een rij,vertrek a/d kazerne Moorslede.Wacky-S wrote:Vroeger was voor mij de 100km van Leopoldsburg één van de TT van het jaar waar je aan moest meedoen.
er zat zelfs een keertje tussen dat we vertrokken met een mistige -20°C,en dat alles bevroren was tot de laatste kabel en spaak toe,toen zag de Diamond er wel erg schooooon uit.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ja hoor,t'is de baan richting Hechtel,200m net buiten Leopoldsburg.!MtbMdf! wrote:Is dit adres correct?
Kan het niet echt terug vinden? Ik moet 2 uur rijden , het zou zonde zijn!
Militair Domein
Kamperbaan
3970 Leopoldsburg
België
check even met google
- G-m@n.
- Mountainbiker
kan je niet missen hoor, als je van leopoldsburg centrum komt is het ne grote bouw rechts richting hechtel, nog voor sanicole vliegclub.
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Op de plaats van de ingang heet de grote baan in Google Maps nog "Hechtelsesteenweg".
De Kamperbaan begint pas iets verder... daarmee dat sommigen dit misschien niet terugvinden.
Om alle misverstanden te vermijden : de ingang bevindt zich op de kruising van de Hechtelsesteenweg en de IJzerlaan.
Als ge van Leopoldsburg naar Hechtel rijdt : aan de rechterkant.
(in Google StreetView is de ingang daar waar die rode verrijker staat)
De Kamperbaan begint pas iets verder... daarmee dat sommigen dit misschien niet terugvinden.
Om alle misverstanden te vermijden : de ingang bevindt zich op de kruising van de Hechtelsesteenweg en de IJzerlaan.
Als ge van Leopoldsburg naar Hechtel rijdt : aan de rechterkant.
(in Google StreetView is de ingang daar waar die rode verrijker staat)