Magura MT6 zonder druk
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Re: Magura MT6 zonder druk
Post by madskatingcow »
Ge moogt er altijd is mee langskomen. Vraag maar is aan MC Tim wat het verschil is 
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Sgoe,wanneer heb je tijd?
Kan er s'nachts al ni meer van slapen
Kan er s'nachts al ni meer van slapen
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Dus ik langs geweest bij Kevin(Gekke skatende koe
)daar aangekomen en de remmen onder de loep genomen...bleek dat de LBS alle 4!!! de EBT schroeven lelijk vern**kt hadden...je kan raden welke **%£¨¨##** er toen door de gedachten vlogen...van de voorrem kregen we gelukkig nog uit en Kevin had nog spare liggen dus vervangen en ontlucht..Achterrem lukt de eerste en bij de 2de slaat het noodlot toe..kop breekt af en de rest blijft nog in de rem zitten…rem is toch nog ontlucht geraakt(er is niet direct merkbaar drukverlies de dag zelf...later in de week alle druk weg maar geen olie verlies)...Via tip van Kevin en de site van Magura bij het Tech support center in Kappele NL terecht gekomen en mailtje gestuurd...Mailtje terug gekregen dat ik best een andere LBS zoek
en dat ze normaal enkel met dealers werken maar dat ik de rem toch mocht opsturen om me zo snel mogelijk te kunnen verder helpen...Maandag de rem op de post gedaan...Vandaag per koerier reeds mogen terug ontvangen...Schroefjes verwijderd en vervangen,onder coulance gevuld en getest..--> dit alles volledig gratis!! Super tevreden natuurlijk,Mega service vind ik dit..
Dus toch een "happy end" aan de hele historie...
Hopelijk kan ik nu snel de remkrach aan den lijve gaan ondervinden...
Mvg
Dus toch een "happy end" aan de hele historie...
Hopelijk kan ik nu snel de remkrach aan den lijve gaan ondervinden...
Mvg
-
Filthy Phil
- Mountainbiker
Post by Filthy Phil »
Is inmiddels ook een filmpje van deze procedure (al zou ik ze zelf toch nog wel wat strakker afgesteld willen hebben):
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;