vandaag met auto vertrokken naar Halle-Zoersel , maar toch na enkele km'ers besloten terug te keren
de wegen lagen er te glad bij en ik had geen zin om 2u te rijden (normaal 1u15')
dan maar thuis 53 km gereden en gegleden
Zo 20/01/2013 Halle-Zoersel :: VTT Halle-Zoersel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mahna-mahna
- Mountainbiker
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Re: Zo 20/01/2013 Halle-Zoersel :: VTT Halle-Zoersel
Post by El Toro Cycling Club HB »
El Toro Cycling Club Breda,
Een
en een diepe buiging voor de organisatie,
qua veiligheid had de organisatie niet alles in handen, dat is logisch met dit weer, de veiligheid en verantwoordelijkheid lag, zoals als altijd, maar vandaag dan nog iets meer, in handen van de bikers zelf.
Tja vallen.... het hoort erbij op zo'n unieke dag, je hebt geluk als je er niet onderuit gaat, in het bos was het goed te doen, maar de aanrijroute vanaf de start en naar de finish waren tricky, vooral toen de sneeuw het zicht naar en op de weg ontnam.
Al met al, een unieke ervaring in de sneeuw.
sportieve groeten El Toro
Een
qua veiligheid had de organisatie niet alles in handen, dat is logisch met dit weer, de veiligheid en verantwoordelijkheid lag, zoals als altijd, maar vandaag dan nog iets meer, in handen van de bikers zelf.
Tja vallen.... het hoort erbij op zo'n unieke dag, je hebt geluk als je er niet onderuit gaat, in het bos was het goed te doen, maar de aanrijroute vanaf de start en naar de finish waren tricky, vooral toen de sneeuw het zicht naar en op de weg ontnam.
Al met al, een unieke ervaring in de sneeuw.
sportieve groeten El Toro
vandaag ook de verplaatsing van Merksplas naar Zoersel gemaakt voor een uniek voormiddagje biken.
De soep aan de bevoorrading was voor mijn part zeer lekker en warm genoeg.
In het bos was het zeker te doen maar op enkele gewone wegen heb ik veel bikers zien vallen en met
stukken zien staan. Zelf ben ik 1 keer gevallen op een spiegelglad stuk.
Chapeau aan de organisatie om deze tocht dan toch te laten doorgaan.
Zonder sneeuw zou het wel een zeer snelle omloop zijn.
tot volgend jaar.
De soep aan de bevoorrading was voor mijn part zeer lekker en warm genoeg.
In het bos was het zeker te doen maar op enkele gewone wegen heb ik veel bikers zien vallen en met
stukken zien staan. Zelf ben ik 1 keer gevallen op een spiegelglad stuk.
Chapeau aan de organisatie om deze tocht dan toch te laten doorgaan.
Zonder sneeuw zou het wel een zeer snelle omloop zijn.
tot volgend jaar.
-
Strijkijzerke
- Mountainbiker
Post by Strijkijzerke »
Ik heb zelf ook de 40km gedaan, de soep was echt wel warm genoeg en zeer lekker!!!!. Ben er trots op, niet 1x gevallen. Wat me wel opviel is dat ik buiten de valpartijen ook veel mensen te voet heb zien staan met een bevroren body.
was leuke tocht in de sneeuw, dat is eens wat anders dan de bloso van de lilse bergen en Merksplas hier achter den hoek die ik vanbuiten ken.
hoedje af voor de organisatie
was leuke tocht in de sneeuw, dat is eens wat anders dan de bloso van de lilse bergen en Merksplas hier achter den hoek die ik vanbuiten ken.
hoedje af voor de organisatie
-
timvdl
- Mountainbiker
- Location: TREK 4500, TREK Madone 4.5 - 2013, TREK Superfly 8 - 2015
Ik heb er zelf ook wel van genoten. Tot voor de laatste km recht kunnen blijven. Daar ging mijn vader plots voor men neus onderuit. Ontwijken zat er niet meer in, dus ook tegen de vlakte... Nu een beetje pijnlijke bil maar tegen zondag zal dat wel terug volledig fit zijn. Toch meer dan 700-zotte die het weer trotseren :) Dit zijn de echte bikers, is plezant als het is wat rustiger is op een tocht. Bij mooi weer lukt doorrijden niet altijd...