Bedankt aan de organisatie om deze tt te organiseren en te laten doorgaan in deze weersomstandigheden
Zo 20/01/2013 Hasselt-Kiewit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 20/01/2013 Hasselt-Kiewit
jongens, jongens, dit was toch weer genieten hé. thuis om half negen vertrokken terwijl de sneeuwvlokjes begonnen te vallen en om negen uur met de andere leden van de united bikers op pad voor een heerlijk tochtje over sneeuw en ijs. Het gevaarlijkste punt vond ik eigenlijk één van de eerste bochten die je tegen kwam nog op de terreinen van de sporthal waar al een dame lelijk gevallen was. Voor de rest lag het parcours er zalig bij; op den teut was het genieten van de paadjes maar ook van het uitzicht. 'T is toch de moeite om de koude te trotseren om hiervan te kunnen genieten. Op een bepaald moment zelfs een ree zien passeren op enkele tientallen meters, heerlijk toch!
Bedankt aan de organisatie om deze tt te organiseren en te laten doorgaan in deze weersomstandigheden
. Tot volgend jaar met hopelijk een even dik pak sneeuw.
Foto's kan je hier terugvinden: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 88f2ab1e2a
- globalconcept
- Mountainbiker
Post by globalconcept »
Stond er helemaal in t begin aan dat afdalingske ook geen fotograaf?
Super, super super, meer kan ik niet zeggen. Ik ben heel blij dat deze tocht doorging. Enkel de fietspaadjes waren bijzonder glad: een beekje kwam heeeeel dichtbij ineens
.
1u40 genoten!
1u40 genoten!
- Tim FCB
- Mountainbiker
Op een bepaald moment zelfs een ree zien passeren op enkele tientallen meters, heerlijk toch!
+1
was een prachtig zicht
+1
was een prachtig zicht
- Tim FCB
- Mountainbiker
vanuit Zele (OVL) om 7u10 vertrokken
bij aankomst begon het lichtjes te sneeuwen.
zeer mooie tocht gereden was redelijk goed berijdbaar
aja heb een ree'tje zien passeren
proficiat aan organisatie om het te laten doorgaan ,
want met zo een weertje zal dat niet simpel zijn denk ik
ik ben allezins zeer tevreden dat we naar kiewit gekomen zijn.
naar huis was wat anders amaai die wegen lagen er maar bangelijk bij
(en dan komen er op de E313 mij 2 VRACHTWAGENS met poolse nummerplaten mij voorbij steken OP DE 3de RIJSTROOK zotten waren dat
levenlang rijbewijs afnemen moeten ze doen met zulke mannen !!!!
bij aankomst begon het lichtjes te sneeuwen.
zeer mooie tocht gereden was redelijk goed berijdbaar
aja heb een ree'tje zien passeren
proficiat aan organisatie om het te laten doorgaan ,
want met zo een weertje zal dat niet simpel zijn denk ik
ik ben allezins zeer tevreden dat we naar kiewit gekomen zijn.
naar huis was wat anders amaai die wegen lagen er maar bangelijk bij
(en dan komen er op de E313 mij 2 VRACHTWAGENS met poolse nummerplaten mij voorbij steken OP DE 3de RIJSTROOK zotten waren dat
- Tim FCB
- Mountainbiker
weet iemand hoeveel inschrijvingen er waren
denk dat er wel wat volk was.
denk dat er wel wat volk was.
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
vandaag ook met mr c naar kiewit afgereist. op de heenweg een beetje sneeuw. tijdens de tocht werd dit wel wat meer. blij dat deze tocht door ging. Dat heeft toch altijd iets speciaal. in het begin hadden ze een leuke variatie aangebracht op het normale werk. maar goed dat er niet al te veel st's in zaten. daar was het toch wat te glad voor. gisteren nog nieuwe banden op mijn nieuwe fiets gelegd daar had ik geen spijt van. Heb weer eens lekker door kunnen rijden. de 29 er bevalt steeds beter. zelfs bergop kon ik redelijk mee. tegen het einde mr c er nog even af kunnen sprinten. hij zij dat hij niet durfde. volgens mij kon hij gewoon niet beter
....