5/12/04 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

zotte mol wrote:Tja, ik zal eerst moeten nen computercursus volgen denk ik. Best dat ik beter kan biken dan hiermee werken, ik kon de uitslag van vorig jaar niet openen, die van dit jaar net hetzelfde, er wordt mij gevraagd openen of opslaan, maar geen van beide lukt!
Eerst en vooral heb je Adobe Acrobat Reader nodig, deze kan je beginnen downloaden op volgende url:
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Daarna kan je normaal gewoon de uitslagen opendoen:

http://www.depanne.be/beach-endurance/2 ... e_2004.pdf

http://www.depanne.be/beach-endurance/2 ... e_2004.pdf

(ofwel rechts klikken op de link en "Save as..." doen op je harde schijf)

=D>
Raketman S.
Mountainbiker

Post by Raketman S. »

ik ben de 535ste op 2u19.08s. Redelijk tevreden voor mijn eerste deelname. als training TT's gereden, maar voor de eerste keer echt op zand.Voor volgend jaar zal ik toch proberen een beetje te trainen op mijn lopen, serieus afgezien in het mulle zand.

Nog een reactie op de hectische start. Je weet vooraf dat iedereen die meedoet aan dergelijke wedstrijd rijdt voor zijn beste plaats. ik vind het normaal dat er dan valpartijen ontstaan, jammer voor de mensen die vallen maar dit zijn de risico's.
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Hey, dank je wel,'t is gelukt! Jammer genoeg is mijnen tijd 4 min. meer dan ik dacht, verkeerd ingelicht! Maar allé, de plaats is wel juist, 7de bij de dames, alhoewel het een nippertje was want we waren met 4 die 2u22 hadden, het was een kwestie van seconden!
bolle.
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Post by bolle. »

giant biker wrote:mijn doel was bij de eerste 500 te zijn vorig jaar was ik (zonder training) 983ste in 2u40min en die tijd wou ik met een half uur inkorten. Na de eerste doortocht reed ik rond de 400ste plaats en die heb ik kunnen behouden tot 2km voor de finish toen waren de krampen van de partij :oops: en dat heb ik nog nooit gehad . Ik kon niet meer lopen en ik kon niet meer fietsen ik heb 2 a 3 min aan de kant gestaan met als gevolg een hele bende die me nog voorbij is gegaan. Ik was binnen in 2u 13 min dus ik hoop dat ik alsnog mijn doel heb bereikt . Ik heb mij al bij al toch flink geamuseerd en kom volgend jaar zeker terug .Greetz :)
Het is me toch nog gelukt ik ben 482ste spijtig van die krampen want dat scheelde zeker 60 plaatsen maar mijn doel is toch bereikt :D greetz
Duboisbiking
Mountainbiker

vallen en opstaan

Post by Duboisbiking »

vallen en opstaan zo word je een goeie biker. kwas 306de voor mijn eerste deelname.
The herminator
Mountainbiker

Post by The herminator »

448 ste voor mijn eerste deelname is niet slecht al zeg ik het zelf, rekening houdend met 4 valpartijen, vooral in het begin, meestal door anderen maar dat hoort erbij. Het was vooral het laatste voorval dat mij een plaats bij de 200 beste heeft doen kosten, heb namelijk de laatste 10 km op een lekke voorband moeten rijden en vermits er die laatste kilometers nog behoorlijk veel asfalt was!

Aan allen die de finish een dikke proficiat en tot volgend jaar, want het is zeker niet zo beestachtig zwaar zoals sommigen beweren.
Quickfit
Mountainbiker

Post by Quickfit »

waren er nu 1500 ingeschrevenen?

dan valt me op dat er maar een 1060 zijn toegekomen, dus 1/3 heeft gewoon niet uitgereden ???

voor mijn eerste deelname ben ik 726e (2u30). Heb sinds dit winterseizoen slechts een 5-tal TT's gereden, dus ben best tevreden.

Heb gezien dat er enorm veel toegekomen zijn tussen 2u15 en 2u30 (ongeveer 270 man).
Volgend jaar met een betere startplaats (stond nu helemaal vanachter) hoop ik op een top 500.
Michelleke
Mountainbiker

Post by Michelleke »

Er waren een goede 1400 deelnames (dus +/- 1420 schat ik). Als je goesting hebt, kan je op de uitslag de hoogste startnummer zoeken, en dan zal je d'er niet ver naast zijn.

Er zijn er wellicht nog meer die toegekomen zijn, maar men stopt de registratie na 3 uur wedstrijd.
Toen ik na 2u12 aankwam, was er op dat moment iemand die nog een toer moest doen. Een official merkte bij de splitsing op het strand, waar je naar rechts moest voor de finish, dat die persoon nog trager was dan ons. Men vroeg hem/haar hoeveel rondes hij/zij gedaan had, en het bleken er maar 2 te zijn. Hem/haar werd naar links verwezen, om er nog een toerke bij te doen. Uiteindelijk deed deze persoon het volgens mij zeker niet opzettelijk, als hij/zij het ons mee door de finish gegaan zou zijn. Maar op die manier zullen er mogelijk ook nog anderen (onwetend) in de uitslag opgenomen zijn, met een ronde te weinig. Het is natuurlijk moeilijk om zonder elektronische registratie van iedereen te controleren of de 3 rondes wel degelijk worden afgewerkt. (of wordt dit toch bij elke doorkomst genoteerd EN achteraf effectief nagekeken?) Natuurlijk ga ik er ook vanuit dat iedereen hierin eerlijk is, maar die persoon die daar samen met ons passeerde wist anders niet dat hij/zij alleen rechtdoor moest.

Maar ook onderweg was ik volgens mij al gedubbelden gepasseerd. Of zij de toer er nog bijgedaan hebben, of dat ze gewoon met de rest langs de finish gepasseerd zijn, weet ik niet. Er zijn er dus zeker wel meer dan 1100 die de wedstrijd hebben uitgereden, maar buiten tijd dan.
giani banani
Mountainbiker

Post by giani banani »

176ste geworden met niet teveel trainingskilometers in de benen. Veel beter dan verwacht. Met een betere startplaats en beetje meer training moet er meer inzitten. Laat de volgende strandrace maar komen.
denniz
Mountainbiker

startplaats

Post by denniz »

128e geworden met startnummer 865 haha, schandalig gewoon hoe ze je met dat nr verplichten om in een box verder te starten, daar gaan al je kansen om een top 100 te rijden. Ik moest starten in de box na nrs 440, heb daar een uur mogen staan wachten om begod 500 man in de box voor mij te zien kruipen. Der waren zelfs mannekes van nog geen 1.5 m en de buikjes van sommige in die box verraden ook vaak hun goede conditie... =D>

Nee serieus nu. Ik vind t erg dat je startpositie zo wordt tenietgedaan door je inschrijving vroeg of laat te doen of je als vergunninghouder op te geven. En zeggen dat je dan nog zo lang moet wachten om in de tweede box na nr 440 op de eerste rij te starten.

Anders een keurig ingerichte wedstrijd...
Kristof proficiat met je 38e plaats en Rik ook proficiat met je 85e plaats.
denniz

MTBPOPERINGE rules...
Post Reply