gaan dan toch efkes de tocht doen van stekene morgen ... ben benieuwd ...
Zondag zoersel he !
grtz he
Zo 20/01/2013 Halle-Zoersel :: VTT Halle-Zoersel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 20/01/2013 Halle-Zoersel :: VTT Halle-Zoersel
mijn planning was voor in mol te gaan rijden daar deze is afgelast kom ik ook in zoersel rijden als ik wa volk mee krijg anders zal het hier in de omgeving een toerke worden hopelijk is het wat te doen ben wel beetje bang van glad omloop.
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Ben vandaag in de omgeving gaan rijden, regelmatig ook de pijlen van de tocht tegengekomen en af en toe een stuk over het parcours gereden. Het was heel goed te doen, zelfs niet het kleinste slippertje gemaakt. Gewoon banden met voldoende profiel, op juiste druk zetten, een beetje behendigheid en vooral gezond verstand, en dan mag dat allemaal geen probleem vormen. De verharde wegen zijn voor 90% gestrooid en liggen er allemaal droog bij, de enkele ijsplekken die ik op 45 km ben tegengekomen zijn zeer duidelijk op het zicht te zien. Maw: het was veel leuker rijden dan dat het op een onbesneeuwd parcours zou zijn
gewoon morgen allemaal een beetje verantwoord rijden en geen technisch minder begaafde renners onderuit rijden bij het voorbijsteken 
- mahna-mahna
- Mountainbiker
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
De passage onder de brug van de autosnelweg in oelegem, kan iemand van de organisatie mij evt vertellen waar die zich tov de start bevind? Daar zou ik kunnen inpikken, maar als dat bv 2 km voor de bevoorrading is rijd ik wel eerst naar de start
-
stresskip
- Mountainbiker
Vorige jaren gingen ze onder de autostrade aan einde van anti-tankkanaal,vlakbij Albertkanaal.Nu weet ik het niet. ik ben niet van de Org..
Ik ga morgen ook de verplaatsing naar Zoersel maken daar de voetbal toch is afgelast.
Die streek nog nooit gereden maar da zal allemaal wel in orde komen.
Ik kom voor de 45 km, maar goed omkleden zal de boodschap zijn.
tot morgen
Die streek nog nooit gereden maar da zal allemaal wel in orde komen.
Ik kom voor de 45 km, maar goed omkleden zal de boodschap zijn.
tot morgen
- peduc
- Mountainbiker
Veilig en wel terug, mooi landschap, één keer iets te dichtbij .... En 749 andere zotten ... Ongelooflijk, sterk werk !