Za 19/01/2013 Moerkerke :: 18de Damse Smokkeltocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
boana
Mountainbiker

Re: Za 19/01/2013 Moerkerke :: 18de Damse Smokkeltocht

Post by boana »

Hopelijk blijft het parcours enigszins berijdbaar, we tekenen in elk geval present voor een :evil: tochtje in onze buurt ..
tot zaterdag !
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Enkele sfeerbeelden vind je op https://picasaweb.google.com/Sintritatr ... Y7S7MPIpwE#" onclick="window.open(this.href);return false;

Grtn

geertje :wink:
de la vossa
Mountainbiker

Post by de la vossa »

Ik kom alvast in de namiddag! In de hoop dat anderen het pad hebben geëffend (of plat gereden [-o< )
Ik kijk er alvast naar uit om nog eens in de buurt van mijn eigenste Damme te biken!!

PS Bedankt aan Eddy Mus voor het strooien =D>
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Twijfel o twijfel... :-k waarschijnlijk nog winterse buien met 1 a 2 cm sneeuw :-k ga morgen eens buiten piepen en zien hoe alles erbij ligt :roll: Heb geen zin om zwaar op mijne bek te gaan en terug weken/maanden te moeten revalideren!!Been there,done that!!Het is voor ons dan ook nog es 1u rijden naar Moerkerke,in normale omstandigheden!!Als ik er niet geraak Geertje,dan is dat uit onmacht.Heb ook geen zin om een accident te hebben onderweg...De mensen die dichtbij wonen kunnen natuurlijk met de bike naar de startplaats rijden.Voor iedereen die rijdt,have fun en hou het veilig!!Geertje,misschien tot morgen...eerst zien wat er nog naar beneden dwarrelt :-?
groeten,
dingo 8)
ploppertje
Mountainbiker

Post by ploppertje »

Thanks voor de foto's.
Mijn bike staat in mijn keuken, om zeker geen bevroren onderdelen te hebben. Ik zal me morgen ook eens flink induffelen en eens geen korte broek aan doen 8)
Bedankt voor het geleverde werk en ik zou zeggen : tot morgenvroeg.

Op 02/02/2013 organiseren wij: De acht van Sijsele
Meer info : http://wtcolympiasijsele.wordpress.com/
SLIJKSCHAAP
Mountainbiker

Post by SLIJKSCHAAP »

Het slijkschaap zal zich morgen voordoen als sneeuwschaap en zal warm in de wol zitten!!
Geertje , Jabbeke zal present zijn, ik vermoed wel met een kleiner aantal dan vorig weekend !
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Beste mensen die dit forum volgen of gevolgd hebben. Wij zijn klaar met het afpijlen van ons parcours. In de single tracks, de veldwegen en andere paden ligt er nog volop sneeuw. Vele wegen zijn van de sneeuw ontruimd en de gemeentediensten hebben alles in het werk gesteld om waar nodig zout te strooien. Dit kun je trouwens zien op de sfeerbeelden van deze voormiddag. Daarvoor willen wij hen dan ook uitdrukkelijk bedanken.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat alles sneeuw en ijsvrij is. IK wil vragen om toch heel voorzichtig te zijn op de wegen en ook in de veldwegen waar er bevroren spoorvorming is.
Wij hebben in ieder geval ons best gedaan om alles klaar te stomen. Geniet in ieder geval van onze mooie streek.
Dark Dingo en anderen die het niet zien zitten, daar hebben we alle begrip voor.
Ook nog even melden dat er beslist is de afspuitinstallatie niet te plaatsen omdat dit toch maar problemen zal geven naar toevoer van het water, het water dat zal vervriezen onder de voeten en voor een ijspiste zal zorgen en bevroren fietsen.

Mss tot morgen ergens op Dams grondgebied

geertje :wink:
pimke
Mountainbiker

Post by pimke »

ja Geertje morgen veel succes =D> spijtig van da weer inderdaad en mooi decor maar voor mij is de verplaatsing te gevaarlijk :( eerst en vooral met de auto naar daar en dan de rit met de fiets vol met risicos op kwetsures :evil: of materiaalpech :-? van de fiets allesins veel succes en heb je geen afspuitstand die je kan plaatsen door de vorst je hebt toch warme douches =D> =D> ale geert tegen een volgende samenkomst gr van ons bende :-D :-D
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Sfeerfoto's in de sneeuw zien er goed uit. Weerbericht valt ook nog mee, dus morgen zeker aanwezig voor een sneeuwritje in de polders. :bounce: :bounce:
nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

ik ga ook beetje met de sneeuw komen spelen vanuit avelgem :-D :-D :-D
Post Reply