Zo 20/01/2013 Kluisbergen :: !!! Afgelast !!!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nothing 's impossible
Mountainbiker

Re: Zo 20/01/2013 Kluisbergen :: VTT door de Vlaamse Ardenne

Post by nothing 's impossible »

ik zit er niet mee in om in de sneeuw te rijden, hoe meer sneeuw hoe beter, maar kluisbergen is wel een eindje rijden met de auto, zeker in winterse toestanden, ik blijf waarschijnlijk in de buurt!
kepie
Mountainbiker

Post by kepie »

Tja. De afdalingen in bos en veld zijn geen probleem, maar hoe zit het met de kleine betonbanen waar niet wordt gestrooid en autos alles tot ijs hebben plat gereden? Ik vrees vooral steilere bochtige afdalingen op dergelijke baantjes want daar kan je niet te veel op manoevreren.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

kepie wrote:Tja. De afdalingen in bos en veld zijn geen probleem, maar hoe zit het met de kleine betonbanen waar niet wordt gestrooid en autos alles tot ijs hebben plat gereden? Ik vrees vooral steilere bochtige afdalingen op dergelijke baantjes want daar kan je niet te veel op manoevreren.
t is dat in feite vooral; op ijs rijden is een dat heb ik vorige week al beetje gedaan, maar het gevaarlijkste was toen op de baan in feite met het op en afrijden van offroad stukken. Misschien zaterdag eens gaan testen in de buurt, ik wacht het nog even af alleszins
nothing 's impossible
Mountainbiker

Fietsers en voetgangers maken er bij momenten ook een gladde boel van hoor!

Hier in de buurt heeft de plaatselijke jeugd zich op een paar afdalingen beziggehouden met sleetjes, vuilzakken,skateboards zonder wieltjes,... Dat is ook best spannend, zelfs met 4" banden!
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

nothing 's impossible wrote:Fietsers en voetgangers maken er bij momenten ook een gladde boel van hoor!

Hier in de buurt heeft de plaatselijke jeugd zich op een paar afdalingen beziggehouden met sleetjes, vuilzakken,skateboards zonder wieltjes,... Dat is ook best spannend, zelfs met 4" banden!
2 Sandmannekes starten?
Om wat de grootste file te vermijden rond half 10 starten en dan op 't gemakske aanzetten?
Ons bandjes op 500gr... zullen toch wel iets van grip hebben? Misschien zelfs m'n Nate's leggen :-D

Kzal je komen oppikken :wink:
nothing 's impossible
Mountainbiker

Frog 075 wrote:
nothing 's impossible wrote:Fietsers en voetgangers maken er bij momenten ook een gladde boel van hoor!

2 Sandmannekes starten?
Om wat de grootste file te vermijden rond half 10 starten en dan op 't gemakske aanzetten?
Ons bandjes op 500gr... zullen toch wel iets van grip hebben? Misschien zelfs m'n Nate's leggen :-D

Kzal je komen oppikken :wink:
Ik hou je op de hoogte, maar half 10 starten is wel aan de late kant!
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

Reflex wrote:Paar honderd man op een bevroren ondergrond maakt het niet vettig hé. Maar om sneeuw op een bevroren ondergrond met af en toe ijsplekken nu technisch te noemen? Weinig technisch aan wat mij betreft. Meer een loterij. Mij zie je ook niet in Kluisbergen als de sneeuw blijft liggen, wil niet in een afdaling op een ijsplek onderuit gaan om vervolgens mijn seizoen al vaarwel te zeggen voordat het begint. Uiteraard moet iedereen dat voor zijn eigen uitmaken maar laat elkaar in hun waarde.

+1
kben van tzelfde gedacht. dan liever een editie missen dan een half seizoen aan de kant zitten #-o =;
maar elk voor zijn eigen é
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Voor 1 keer dat klerken en kluisberg niet te samen valt is het nu uitgerekend keihard aan het vriezen.
K'heb er geen probleem mee om naar ginder te rijden , mijn grootste probleem is de keiharde in sporen gereden wegels waar dan nog een laag sneeuw op ligt zodat men niks ziet van de ondergrond.
Met spijt in het hart zal ik waarschijnlijk een beetje rond onze kerk rijden zaterdag en zondag
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Op mtb-you staat er dat deze afgelast is!! Correct???? :evil:
Sankaman
Mountainbiker

Post by Sankaman »

kluisbergen en Mol zijn al afgelast dacht ik ..

grtz Tom

ps wij rijden zondag in Zoersel ...als het ook ni afgelast wordt ?
Post Reply