Ik heb de scalpel 29er in de ardennen een weekendje kunnen testen,
en wat mij opviel was dat deze toch niet zo geweldig licht is, maar wel rijdt als een lichte fiets,
en met het propedal knopke aan (is geen volledige lockout) krijg je echt een duw in de rug tijdens beklimmingen.
Maar ik ben zelf toch voor de flash 29er gegaan.
Deze is héél comfortabel voor een hard-tail, en toch echt snel.
Anders moet je hier eens een testritje mee doen.
Cannondale Trigger 29er 1
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
susuki
- Mountainbiker
Re: Cannondale Trigger 29er 1
Loki wrote:Ik heb de scalpel 29er in de ardennen een weekendje kunnen testen,
en wat mij opviel was dat deze toch niet zo geweldig licht is, maar wel rijdt als een lichte fiets,
en met het propedal knopke aan (is geen volledige lockout) krijg je echt een duw in de rug tijdens beklimmingen. Maar ik ben zelf toch voor de flash 29er gegaan.
was het een alloy of een carbon?ik ben ook ziineens een cannondale aan te schaffen maar twijfel tussen de F26 carbon 3 en de F29 alloy1.Het is bij evenwaardige afmontage en verwaarloosbaar gewichtverschil toch 500 euro meer voor de carbon en ik vraag me af of het dat waard is
grts
-
Timba
- Mountainbiker
Re: Cannondale Trigger 29er 1
Ga maar voor de alu 29er. steek die 500€ in nieuwe wielen en remmen en je hebt een topfiets!susuki wrote:Loki wrote:Ik heb de scalpel 29er in de ardennen een weekendje kunnen testen,
en met het propedal knopke aan (is geen volledige lockout) krijg je echt een duw in de rug tijdens beklimmingen. Maar ik ben zelf toch voor de flash 29er gegaan.
was het een alloy of een carbon?ik ben ook ziineens een cannondale aan te schaffen maar twijfel tussen de F26 carbon 3 en de F29 alloy1.Het is bij evenwaardige afmontage en verwaarloosbaar gewichtverschil toch 500 euro meer voor de carbon en ik vraag me af of het dat waard is
grts