5/12/04 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mancebo
Mountainbiker

Post by mancebo »

freezy wrote:mancebo: de eerste toer was toch korter?? je moest van de start naar het keerpunt in frankrijk en terug en dan was de 1e ronde al voorbij, de volgende 2 ronden moest je er het stukje voorbij de aankomst nog bijdoen...
zoals ik zei freezy, parcourkennis is belangrijk
ik wist op een gegeven moment totaal nie waar ik was, ze hadden me vertelt dat er door een camping moest gereden worden, ewel ik denk dat ik door meerdere campings heb gereden heb een het zeer lang duurde voor ik terug op het strand was
oppersquadra
Mountainbiker

Post by oppersquadra »

...
Last edited by oppersquadra on Sun 18 Nov 2007 15:23, edited 1 time in total.
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Denmeyere heeft wel pech gehad, vandaar zijn plaats buiten de top 200
Animal
Mountainbiker

Post by Animal »

Amaai 6km en 't was voor mij al Game Over :(

Na zo een 5km had ik mij helemaal links van het peloton gezet (welliswaar in de wind) om een beetje veiliger te zitten zodat wanneer het peloton naar links of rechts zou bewegen ik toch wat ruimte had en om zo de vele valpartijen toch een beetje te kunnen vermijden!! Helaas pindakaas....
Toen ik om en bij de 25st plaats redelijk veilig aan de linkerbuitenkant zat kwamen er langs links een hele nest renners opzetten, en net op dat moment zwenkt de kop van het peloton helemaal naar links met als gevolg "biebie" helemaal in't midden van het pak en vlak voor mij vallen er een stuk of 10, ikke er tegen 40km/h overheen met als gevolg Serieuze PANNE in de panne!! Mijn ketting volledig in de prak, en de hydrauliche remleidingen klink over, Dus da was direkt bye bye zwaai zwaai aan ne goeien uitslag #-o

Aan iedereen die er toen passeerde en toen ne mtb heeft zien vliegen.. het was de mijne :evil:

Conclusie: wanneer je 17 euro inschrijving om 60min van te voren kou te lijden om daarna 5 min op het strand te rijden tegen +40km/h tegen de korst te gaan en dan nog eens 30min te voet terug naar de panne te gaan en daar nog eens 40min op mijn vrouwke moeten wachten want die had de sleutels van den bikemobiel!! kun je moeillijk van een geslaagde dag spreken.

Ben dan maar wat fotokes gaan trekken +/- 50st je kunt ze bekijken op onze site www.powerbike.be

In ieder geval proficiat aan iedereen die de eindstreep haalde!! =D>
Duboisbiking
Mountainbiker

Afzien

Post by Duboisbiking »

Kwas best tevreden over mijn eerste deelname in De panne 2u07min denk nen top 330.
Zo'n start, kmoest in het begin al lopend beginnen omdat er veel tragere voor mij starten. 2km verder kon ik net iemand ontwijken die viel. daarna lag er nog iemand tegen dek hij bewoog bijna niet en zwaaide enkel met zijn armen dacht amai we zijn weer goe bezig (mijn broer had ook al zwaar gevallen in Oostende en was daar ook erg aan toe,9weken werkonbekwaam hij kon niet deelnemen) eens van het strand moesten we een eindje neffens de kust rijden op verhard waar ik ook een dame heb zien liggen met haar belgisch kampioenenshirtje aan die had naar beneden gevallen Aiii. Na de eerste ronde was het dan mijn tour de hooge duin op , op de latjes het zand in kwil van mijn mountainbike springen en kval....khoor iemand roepen pasop ik kijk en kzie nen wiel naar mij afkomen....pal op mijn gezicht.ai,ai dan op mijn tanden gebeten en aangezet. kheb dan nog een sterke 2de en 3de ronde gereden kwas tevreden. de laatste strook nog geoffrey demeyere gepakt. Ben tevreden over eerste deelname. Voor al die die niet gevallen hebben applaus. Groeten BJORN =D> =D> =D>
starled
Mountainbiker

de panne beach

Post by starled »

Ik was binnen in 2 uur 'iemand een idee hoeveelste plaats dat ongeveer is?
bolle.
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Post by bolle. »

mijn doel was bij de eerste 500 te zijn vorig jaar was ik (zonder training) 983ste in 2u40min en die tijd wou ik met een half uur inkorten. Na de eerste doortocht reed ik rond de 400ste plaats en die heb ik kunnen behouden tot 2km voor de finish toen waren de krampen van de partij :oops: en dat heb ik nog nooit gehad . Ik kon niet meer lopen en ik kon niet meer fietsen ik heb 2 a 3 min aan de kant gestaan met als gevolg een hele bende die me nog voorbij is gegaan. Ik was binnen in 2u 13 min dus ik hoop dat ik alsnog mijn doel heb bereikt . Ik heb mij al bij al toch flink geamuseerd en kom volgend jaar zeker terug .Greetz :)
May
Mountainbiker

Post by May »

Uitslagen staan on-line. :D
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

idd uitslagen online : 13de/73 bij de jeugd eerste uit startbox 2 :lol: :lol:
en int algemeen 219de. volgend jaar met licentie gaak ne keer nen goeie start maken tegenstelling tot dit jaar :drunk:
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Tja, ik zal eerst moeten nen computercursus volgen denk ik. Best dat ik beter kan biken dan hiermee werken, ik kon de uitslag van vorig jaar niet openen, die van dit jaar net hetzelfde, er wordt mij gevraagd openen of opslaan, maar geen van beide lukt!
Post Reply