13/1/2013 Herenthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
greenbull
Mountainbiker

Re: 13/1/2013 Herenthout

Post by greenbull »

Vond het ook een stuk minder dan Herentals. De 'bergjes' waren inderdaad wel leuk.
Ik heb weldegelijk 44,5 km gedaan. Ergens op het einde zal je ongezien terug op de 30 km zijn gegaan. ( er was 2 keer een splitsing )
kleinpeereke
Mountainbiker

Post by kleinpeereke »

vandaag afgesproken met mijne oude bikemakker G-Works, met het plan om onderwege een klappeke te doen maar dat is er spijtig genoeg ni van gekome, door de koude het tempo wat moeten optrekken, beter nog eens doen als het weer wat warmer is 8) , proficiat voor de organisatie toch de topstukken uit de streek kunnen halen:-)
Titser
Mountainbiker

Post by Titser »

Gezien de locatie en omstandigheden goeie tocht. Soms lange stukken asfalt maar je moet het doen met de mogelijkheden die je hebt. Tevreden tuis gekomen na de rit van 45 + heen en weer vanuit Voortkapel.
Platte Tjoepers.
kristoffervansaet
Mountainbiker

Post by kristoffervansaet »

Zijn de foto's die aan de bevoorrading genomen zijn ergens terug te vinden?
GZN
Mountainbiker

Post by GZN »

Aan alle deelnemers en sympathisanten, bedankt voor je aanwezigheid afgelopen zondag. Ik hoop dat het voor jullie net zo leuk was als voor ons.

In de mate van het mogelijke gaan we rekening houden met de commentaren van de aanwezige bikers, al moet ik nogmaals aanhalen dat de goedkeuring van allerhande instanties niet zo evident meer is. In de loop der jaren stel ik gewoonweg vast dat de eisen strenger en strenger worden, ongeacht waar je wil passeren. En bovendien zijn onze mogelijkheden ook wel beperkt!!

Wat de foto's van aan de bevoorrading betreft, deze fotograaf (in wording) studeert fotografie en kwam in feite per toeval bij onze tocht terecht. Hij zou mij nog mail sturen. Ik hou jullie dan ook op de hoogte.
Post Reply