Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
elsje
Mountainbiker

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Post by elsje »

'k heb me terug vreed geamuseerd, daar we met genoegen waren om te bestellen heb ik vooral de sociale contacten onderhouden!!!!
Vandaag samen met me ventje (henkieboy) an het nagenieten en het een en tander in aan 't halen wat dan we de lastste weken nie kun doen én :lol: :oops: 8-[
ELsje
med26
Mountainbiker

Post by med26 »

Yep ,
De fotos zijn bekijkbaar :-D hier:
https://plus.google.com/photos/11636730 ... ks-12LzyIA" onclick="window.open(this.href);return false;
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

er zijn ook nog foto's te vinden op http://www.kw.be" onclick="window.open(this.href);return false; (krant van west-vlaanderen) terug te vinden "fotospecial mountainbike klerken 2013"
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

't Was weer een magnifieke tocht gisteren! Deze tocht is het levende bewijs dat je in een relatief MTB-arme streek toch een pracht van een parcours kunt uittekenen! Jaar na jaar blijft de omloop verbeteren.

Schitterende organisatie!! =D> =D> =D> =D>

Edit: Hoeveel deelnemers zijn er geweest?
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Carlito 11 wrote:Mooi ritje,maar beetje zware aprés.Aangezien ik op 3 km van Klerken woon en een leuke babbel gehad heb met Henkieboy heb ik besloten mij aan te sluiten bij de Erica bikers.

@Henkieboy

Heb mijn compagnon mogen in zijn bed steken,kapot van de toch redelijk zware rit maar vooral kapot van de duvels :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Henkieboy, wa edde gij met mijnen moat gedaan??? :lol: :lol: :lol: :lol:
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Bedankt aan de kleine 500 bikers(sters) die ondanks de sneeuw en gladde wegen toch naar klerken zijn afgezakt om de dertiende editie van de heuveltjes van erika af te haspelen.
Tegen rond een uur of zeven was alles terug afgepijld , opgekuist , afgebroken en weggestoken en konden we eindelijk beginnen met den aperitief die voor sommigen onder ons tot de late (beter gezegd vroege) uurtjes heeft geduurd en waar er lekkere frietjes van frituur t'bergske werden verorberd en vele blond , bruine en andere soorten alkohol werden genuttigd.
Met op de koop toe nog een rapnummer live gezongen (of ist gerapt) door de enige echte klerkense rapper rik c. (filmpje volgt nog).

Bedankt iedereen en hopelijk tot volgend jaar =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

blackie wrote:
Carlito 11 wrote:Mooi ritje,maar beetje zware aprés.Aangezien ik op 3 km van Klerken woon en een leuke babbel gehad heb met Henkieboy heb ik besloten mij aan te sluiten bij de Erica bikers.

@Henkieboy

Heb mijn compagnon mogen in zijn bed steken,kapot van de toch redelijk zware rit maar vooral kapot van de duvels :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Henkieboy, wa edde gij met mijnen moat gedaan??? :lol: :lol: :lol: :lol:
niksmendal , maar hij begon rond drie uur plots akwazoeloe's te praten en heb dan maar besloten om terug te gaan werken :lol: :lol: :drunk: :drunk:
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Carlito 11 wrote:Aangezien ik op 3 km van Klerken woon en een leuke babbel gehad heb met Henkieboy heb ik besloten mij aan te sluiten bij de Erica bikers.
Carlito man, ge weet niet waar je aan begint, je aansluiten bij Erika's Baaikers. Je weet toch dat je zwaar psychisch gestoord moet zijn om een Erika's Baaiker te worden 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:.

Image

Graptjen hé, Pol

Welkom
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik heb me zelf meermaals gespot op de fotos. Zo te zien heb ik me met de feestdagen een beetje te veel laten gaan #-o van me zelf verschoten dat ik zo vet sta :oops: dringend iets aan doen 102 kg voor 1,76m ben nu wel nooit de magerste geweest maar dit was toch effe schrikken
Carlito 11
Mountainbiker

Post by Carlito 11 »

Thanks,e bitje gestoord zien kan deugd doen ook...
Post Reply