Vandaag samen met me ventje (henkieboy) an het nagenieten en het een en tander in aan 't halen wat dan we de lastste weken nie kun doen én
ELsje
Post by Single Tracker »
Henkieboy, wa edde gij met mijnen moat gedaan???Carlito 11 wrote:Mooi ritje,maar beetje zware aprés.Aangezien ik op 3 km van Klerken woon en een leuke babbel gehad heb met Henkieboy heb ik besloten mij aan te sluiten bij de Erica bikers.
@Henkieboy
Heb mijn compagnon mogen in zijn bed steken,kapot van de toch redelijk zware rit maar vooral kapot van de duvels![]()
![]()
![]()
![]()
niksmendal , maar hij begon rond drie uur plots akwazoeloe's te praten en heb dan maar besloten om terug te gaan werkenblackie wrote:Henkieboy, wa edde gij met mijnen moat gedaan???Carlito 11 wrote:Mooi ritje,maar beetje zware aprés.Aangezien ik op 3 km van Klerken woon en een leuke babbel gehad heb met Henkieboy heb ik besloten mij aan te sluiten bij de Erica bikers.
@Henkieboy
Heb mijn compagnon mogen in zijn bed steken,kapot van de toch redelijk zware rit maar vooral kapot van de duvels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Post by jägermeister »
Carlito man, ge weet niet waar je aan begint, je aansluiten bij Erika's Baaikers. Je weet toch dat je zwaar psychisch gestoord moet zijn om een Erika's Baaiker te wordenCarlito 11 wrote:Aangezien ik op 3 km van Klerken woon en een leuke babbel gehad heb met Henkieboy heb ik besloten mij aan te sluiten bij de Erica bikers.

Post by Carlito 11 »