Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Echt een zalig tochtje, niets dan goed hierover.

1 kleine opmerking : op een bepaald moment moesten we over een pallet rijden die in een beekje lag. Mss beter de pallet 90° draaien want mijn maar is tussen de houten delen geraakt met zijn wiel en zo nogal hard gevallen :(

Andere vraag : ik ben bij het wegrijden met de auto een zwarte handschoen kwijt geraakt op de parking (op dak laten liggen). Heeft iemand die gevonden?

Tot volgend jaar.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Wij hebben ons ook goed geamuseerd,de rit rijden in de tegenovergestelde richting dan gewoonlijk is wel leuk. =D>
Ook de verfraaiing van de refter vind ik geslaagd. :wink:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

lucky7 wrote:Wij hebben ons ook goed geamuseerd,de rit rijden in de tegenovergestelde richting dan gewoonlijk is wel leuk. =D>
Ook de verfraaiing van de refter vind ik geslaagd. :wink:
Wat zit er eigenlijk achter die deuren waar vroeger het verhoogd stuk van de refter was? Overigens, een fris groen trapke naar boven.
mtb looi
Mountainbiker

Post by mtb looi »

Bij de opkuis hebben we voorlopig 2 verloren voorwerpen : een smal rugzakje (type camelback) met wat reserve materiaal voor herstelling en een wit kilometer tellerke.

Achter de rode deuren zit nu het computerlokaal.
gierke guy
Mountainbiker

Post by gierke guy »

Leuk tochtje,genoeg plaats om te "landen"parkeren .Niks dan positieve commentaar.Ik ben alleen verrast dat er bikers zijn die zich op dat pallet vastrijden .Een beetje techniek en niet te veel nadenken .Ik ben nu ook wel op mijn six- pack gegaan ,maar zonder erg.strokske op een recht padje.Ik heb alvast genoten van de tocht en de prima douches nadien .Volgende week Hasset , nog van dit hoop ik .P.S hoeveel inschrijvngen waren er?
wee
Mountainbiker

Post by wee »

op het einde stond er iemand foto's te maken , waar kunnen die bekeken worden ?
ianaprilia
Mountainbiker

Post by ianaprilia »

Zelfs de Kevin van Hoovels is er geweest, en das nu zonder zeveren, k stond te wachten aan de fietsstalling toen hij er vertrok...
T is den enige moment dat ik hem gezien heb, ben hem tijdens de tocht ni gepasseerd :P
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

mtb looi wrote:.Achter de rode deuren zit nu het computerlokaal.
Alweer een levensvraag opgelost. Ze, leven en vragen beginnen te minderen
Post Reply