edge 800 .... ?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
RigolleM
Mountainbiker

Re: edge 800 .... ?

Post by RigolleM »

Thomas96 wrote:ik registreer op sd
Fault!
GC geeft problemen bij het uitlezen vanaf extern geheugen.
Thomas96
Mountainbiker

Post by Thomas96 »

RigolleM wrote:
Thomas96 wrote:ik registreer op sd
Fault!
GC geeft problemen bij het uitlezen vanaf extern geheugen.
Ik zet men bestanden er altijd handmatig op omdat ik ze altijd eerst in een map op mijn pc plaats.
Dus ik moet ze registreren op intern geheugen?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Thomas96 wrote:Ik zet men bestanden er altijd handmatig op omdat ik ze altijd eerst in een map op mijn pc plaats.
Dus ik moet ze registreren op intern geheugen?
Ik snap niet waarom je een 'work around' hebt voor het bewaren van uw ritten.
De Garmin software zijn ontwikkeld om rechtstreeks bestanden vanaf uw device op te laden in training center of garmin connect. Vanuit TC of GC kan je altijd uw ritten exporteren als je die alsnog in een eigen map wilt bewaren.
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Wat zit er nu juist in een "bundle"?
Is het mogelijk EN de topokaarten Benelux EN de kaarten Europa op de GPS te plaatsen of heb je hiervoor extra een SD kaart 4MB nodig.
Heb je de DVD nodig van EUROPA, of kan je via het net alle kaarten van EUROPA laden in de GPS.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

R1ALAIN wrote:Wat zit er nu juist in een "bundle"?
Welke bundel?
Bundels zonder kaarten is meestal HRband en cadanssensor
R1ALAIN wrote:Is het mogelijk EN de topokaarten Benelux EN de kaarten Europa op de GPS te plaatsen of heb je hiervoor extra een SD kaart 4MB nodig.
Extra SD nodig, intern geheugen is ontoereikend.
R1ALAIN wrote:Heb je de DVD nodig van EUROPA, of kan je via het net alle kaarten van EUROPA laden in de GPS.
OSM is wereldwijd, ik ken de detail niet van andere landen, enkel ons Belgiëlandje en die is meer dan in orde.
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Thanks,
Wat betekent OSM ??
RigolleM wrote:
R1ALAIN wrote:Wat zit er nu juist in een "bundle"?
Welke bundel?
Bundels zonder kaarten is meestal HRband en cadanssensor
R1ALAIN wrote:Is het mogelijk EN de topokaarten Benelux EN de kaarten Europa op de GPS te plaatsen of heb je hiervoor extra een SD kaart 4MB nodig.
Extra SD nodig, intern geheugen is ontoereikend.
R1ALAIN wrote:Heb je de DVD nodig van EUROPA, of kan je via het net alle kaarten van EUROPA laden in de GPS.
OSM is wereldwijd, ik ken de detail niet van andere landen, enkel ons Belgiëlandje en die is meer dan in orde.
Stokke
Mountainbiker

Post by Stokke »

OpenStreetMap

" onclick="window.open(this.href);return false;
R1ALAIN
Mountainbiker

Post by R1ALAIN »

Dus ik moet dan de DVD EUROPA niet aanschaffen??
Stokke wrote:OpenStreetMap

" onclick="window.open(this.href);return false;
Stokke
Mountainbiker

Post by Stokke »

Ik snap effe uw bedoeling ni goed

Maar kort samengevat
Je moet niks dvd aankopen enkel een micro sd kaartje naargelang hoeveel of welke kaarten je wil gebruiken indien je de OSMkaarten gaat gebruiken
Deze kan je gratis downloaden
Indien je City Navigator Europa en Topo Benelux van Garmin samen wil gebruiken moet je idd de DVD van deze kaarten kopen en samen installeren op je sd kaartje

Voor de verschillen van kaart kijk naar die filmkes op die vorige link
R1ALAIN
Mountainbiker

Post by R1ALAIN »

Dat is wat ik zou willen doen:
Ik wil dus EUROPA op de GPS, want ik rij de komende zomervakantie door Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk en Luxemburg met de wagen. Overal een paar dagen in een Hotel blijven om dan te kunnen MTB-en. Ik wil dus ook de Edge 800 gebruiken als gewone auto-GPS, maar nadien ook op de MTB zodat ik ook gebruik kan maken van TOPO-kaarten.
Ik heb een aanbod voor de edge 800 bundle (nieuw), met hartslag, cadanssensor en navigation (is dat de DVD EUROPA en al of niet TOPO BENLEUX???) voor 410 euro, dit is zonder SD kaartje.
Het beste volgens u is gewoon de Edge 800 + topo BENLUX aanschaffen, en de kaarten van EUROPA via sites downloaden op de SD kaart??
Stokke wrote:Ik snap effe uw bedoeling ni goed

Maar kort samengevat
Je moet niks dvd aankopen enkel een micro sd kaartje naargelang hoeveel of welke kaarten je wil gebruiken indien je de OSMkaarten gaat gebruiken
Deze kan je gratis downloaden
Indien je City Navigator Europa en Topo Benelux van Garmin samen wil gebruiken moet je idd de DVD van deze kaarten kopen en samen installeren op je sd kaartje

Voor de verschillen van kaart kijk naar die filmkes op die vorige link
Post Reply