Fault!Thomas96 wrote:ik registreer op sd
GC geeft problemen bij het uitlezen vanaf extern geheugen.
Ik zet men bestanden er altijd handmatig op omdat ik ze altijd eerst in een map op mijn pc plaats.RigolleM wrote:Fault!Thomas96 wrote:ik registreer op sd
GC geeft problemen bij het uitlezen vanaf extern geheugen.
Ik snap niet waarom je een 'work around' hebt voor het bewaren van uw ritten.Thomas96 wrote:Ik zet men bestanden er altijd handmatig op omdat ik ze altijd eerst in een map op mijn pc plaats.
Dus ik moet ze registreren op intern geheugen?
Welke bundel?R1ALAIN wrote:Wat zit er nu juist in een "bundle"?
Extra SD nodig, intern geheugen is ontoereikend.R1ALAIN wrote:Is het mogelijk EN de topokaarten Benelux EN de kaarten Europa op de GPS te plaatsen of heb je hiervoor extra een SD kaart 4MB nodig.
OSM is wereldwijd, ik ken de detail niet van andere landen, enkel ons Belgiëlandje en die is meer dan in orde.R1ALAIN wrote:Heb je de DVD nodig van EUROPA, of kan je via het net alle kaarten van EUROPA laden in de GPS.
RigolleM wrote:Welke bundel?R1ALAIN wrote:Wat zit er nu juist in een "bundle"?
Bundels zonder kaarten is meestal HRband en cadanssensorExtra SD nodig, intern geheugen is ontoereikend.R1ALAIN wrote:Is het mogelijk EN de topokaarten Benelux EN de kaarten Europa op de GPS te plaatsen of heb je hiervoor extra een SD kaart 4MB nodig.OSM is wereldwijd, ik ken de detail niet van andere landen, enkel ons Belgiëlandje en die is meer dan in orde.R1ALAIN wrote:Heb je de DVD nodig van EUROPA, of kan je via het net alle kaarten van EUROPA laden in de GPS.
Stokke wrote:OpenStreetMap
" onclick="window.open(this.href);return false;
Stokke wrote:Ik snap effe uw bedoeling ni goed
Maar kort samengevat
Je moet niks dvd aankopen enkel een micro sd kaartje naargelang hoeveel of welke kaarten je wil gebruiken indien je de OSMkaarten gaat gebruiken
Deze kan je gratis downloaden
Indien je City Navigator Europa en Topo Benelux van Garmin samen wil gebruiken moet je idd de DVD van deze kaarten kopen en samen installeren op je sd kaartje
Voor de verschillen van kaart kijk naar die filmkes op die vorige link