Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Re: Zo 13/01/2013 Tessenderlo

Post by Ghost-biker »

Ghost-biker wrote:Dichtgeslipte luchtpijp, pijnlijke keel, vervelende spieren. Vandaag dus maar gepast, ondanks het mooie weer :evil: Maar tegen beter weten in, morgen ga ik biken! ](*,) En nu zetten ze nog Eksel en Tessenderlo op dezelfde dag #-o #-o #-o Eksel is de mooiste toer, maar Tessenderlo ligt op fietsafstand (12km). Zal maar de laatste kiezen :-k
Opgestaan met koorts :( Zal het eerste fietsloze weekend worden in vele jaren. Zal dus maar niet teveel klagen. Enkel spijtig van de conditie welke al zeer goed was :(
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:P :-D =D> Ik vond het super!!!!! Lang geleden dat ik de TT van Tessenderlo eens heb gereden. Dus het was weer eens iets nieuws voor mij. Ik herkende wel stukken van vroeger terug.
Ook de vriestemperaturen hebben de paadjes wat droger gemaakt. Er was volgens mij niet zo heel veel volk. Ben om 9.30u vertrokken. Zal deels met TT eksel en BK Mol te maken hebben denk ik. Eerst na een kort asfaltstrookje een kort klimmetje en dan richting de Rode berg. Vlotjes genomen. Daarna veeeeeel singletracks door de bossen. Bevoorrading gaf gele bananen en een gloeiend heet bouillonsoepje. Na de bevoorrading terug vlammen op de 40 km. Er heeft me op de hele toer maar 1 persoon voorbij gestoken en ik er meerdere. Dat is omdat eindelijk mijn 3X per week fietsen rendeert of de snel mannen nie daar waren....
De cafetaria was super. Ik vond ook dat deze club veel medewerkers had. De meer de beter... Conclusie: bedankt aan de organisatie om mijne zondagvoormiddag zo plezierig te maken...
Wikkes1981
Mountainbiker

Post by Wikkes1981 »

Was een zeer leuke tocht. Vooral de single tracks in gerhagen.
Het parcour lag er goed bij op 1 strook na, maar een beetje vettigheid mag hé:D

Goei organisatie!
albertbike
Mountainbiker

Post by albertbike »

Prima TT. Bijzonder veel singletrack, enkele nijdige klimmetjes en scherpe afdalingen en een prima organisatie. Hier zien ze mij nog terug.
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

koppigaard wrote: Looi in de sneeuw, ...
:-k Ik denk dat gij in een verkeerd Looi gestaan hebt :-D
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Mooi parkoers =D>
Ik miste wel de lusjes op de Rode Berg, maar het is uiteraard moeilijk om daar alles te kunnen meepakken.
Ik had 43 km, misschien overal te veel buitenbocht genomen :wink:
Er zaten wat nieuwe stukken in, altijd plezant !
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Biestie1 wrote:
koppigaard wrote: Looi in de sneeuw, ...
:-k Ik denk dat gij in een verkeerd Looi gestaan hebt :-D
Het moet zijn dat die sneeuwwolk alleen boven mijn eigen dak heeft gehangen. Ik vermoed een reactie van de club op mijn boodschappen eerder in de week. Al bij al, sans rancune, een mooie tocht, droog en goed berijdbaar. Ik had gerust wat meer kilometers aangekunnen. Om maar te zeggen dat ik voor 'maar' 40 km uit mijn bed kom. Je zou kunnen redeneren in de trant van : 'Ik heb vandaag maar net genoeg tijd voor 40 km, dat is je fiets op en af, maar voor 40 km kom ik niet af naar Looi. Dus vandaag geen TT voor mij'. Maar zo zit ik niet in mekaar. :-"
De boullion aan de bevoorrading en de Jägermeister achteraf hebben we gerateerd. Bij de aanloop naar de Rodeberg zijn we blijven kijken hoe een medebikester er na bijna een uurtje in lukte om een vastgelopen ketting terug op de tandjes te krijgen. :oops: We hebben hier dus veel tijd gewonnen maar toch zoveel 'kwalitijd' voor in de plaats gekregen. En daar gaat het tenslotte toch om.
Volgend jaar hoop ik opnieuw van de partij te zijn en kies dan voor de 55. :-D
phille
Mountainbiker

Post by phille »

hoe is dat afgelopen met de man die bovenaan de eerste klim in de kant lag ?
nico_vdb
Mountainbiker

Post by nico_vdb »

Ik vond het een schitterende rit! goed uitgepijld, inschrijving/bevoorrading goed geregeld.
De mannen in de koele berging voor de fietsen hadden misschien nog wat versterking kunnen gebruiken, maar die 2 minuutjes waren voor mij zeker niet onoverkomelijk.

Het weer op zich en toestand van het parcour kon naar mijn zin niet veel beter.
's middags terug thuis met 65km op de teller en goed tempo kunnen houden

Graag nog van dat! :-)
mtb looi
Mountainbiker

Post by mtb looi »

MTB Looi

Dank u aan de 1170 deelnemers aan onze toertocht van vandaag zondag 13/1/2013.
Wij houden zeker rekening met de suggesties en opmerkingen van afgelopen dagen.

Tot volgend jaar januari 2014 voor onze 19de toertocht.
Post Reply