bedankt aan de 1936 inschrijvers. is wederom een top aantal.
was zeer goed bereidbaar, ondanks 3 maanden zelf niet aktief te zijn geweest is dit toch wel hard.
aangaande de bergjes... is afhankelijk van welke organisatie welk jaar wel / niet de heuveltjes mee mag opnemen in parcours. en afhankelijk of al de organisaties zich houden aan de overeenkomsten ( wat ik dus zelf niet weet). perfect organiseren is elk jaar moeilijker en moeilijker, maar we doen ons best !!! elk jaar opnieuw.
bedankt nogmaals aan iedereen voor de deelname en tot volgend jaar.
de spartanen.
Zo 13/01/2013 Putte (NL) :: 20ste Adrie van der Poel Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
can-driver
- Mountainbiker
-
yvesw
- Mountainbiker
Re: Zo 13/01/2013 Putte (NL) :: 20ste Adrie van der Poel Cla
Voor mijn eerste toertocht vond ik het zeker de moeite, we waren met een kleine (4) maar fijne delegatie Oesterdam windsurfers die de tussentocht deden (zowat 40 km).
't was wel redelijk koud maar de zon maakte veel goed en inderdaad, bijna geen modder (gelukkig)
Bedankt organisatie !
't was wel redelijk koud maar de zon maakte veel goed en inderdaad, bijna geen modder (gelukkig)
Bedankt organisatie !
Spijtig genoeg was mijn versnellingsapparaat bevrozen en kon ik enkel maar naar beneden schakelen, in het bos was dit goed, maar op dat lange stuk op de baan kon ik geen tempo maken.
Een paar keer mijn ketting handmatig verlegd.
Ofwel zat ik te stoempen ofwel ging het te soepel..
Een paar keer mijn ketting handmatig verlegd.
Ofwel zat ik te stoempen ofwel ging het te soepel..
echt te veel volk om leuk te zijn. wel zeer mooi parcour.hier en daar dan toch weer een paar arrogante botzakken tegengekomen spijtig
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
El Toro Cycling Club Breda
Een
voor de organisatie en bedankt voor de veiligheid van de oversteken maar ook van het parcours.
Was een mooie tocht, inderdaad een klassieker, door de harde ondergrond was het wat minder zwaar dan vorig jaar, vooral de losse/mulle/rulle zandstroken waren vandaag door de vorst goed en snel berijdbaar, voor mij na de griep en een penicilline kuurtje was dat prettig, tja die heuveltjes 3 of 4 keer per jaar mag je daar overheen, maar goed deze keer niet, maar omdat Putte net iets zuidelijker ligt hebben zij een net iets anders parcours dan de andere/rest in deze omgeving en dat geeft dan weer net dat speciale wat de andere niet hebben, maar eerlijk gezegd gaat het daar niet om, meningen verschillen en ieder heeft zo zijn eigen voorkeur, waar het om gaat is dat ze hier in alle plaatsen in de omgeving/regio een fantastische/geweldige toertocht(en) weten te organiseren, elk jaar weer, waarvoor meer dan dank.
Sportieve groeten,
El Toro
Een
Was een mooie tocht, inderdaad een klassieker, door de harde ondergrond was het wat minder zwaar dan vorig jaar, vooral de losse/mulle/rulle zandstroken waren vandaag door de vorst goed en snel berijdbaar, voor mij na de griep en een penicilline kuurtje was dat prettig, tja die heuveltjes 3 of 4 keer per jaar mag je daar overheen, maar goed deze keer niet, maar omdat Putte net iets zuidelijker ligt hebben zij een net iets anders parcours dan de andere/rest in deze omgeving en dat geeft dan weer net dat speciale wat de andere niet hebben, maar eerlijk gezegd gaat het daar niet om, meningen verschillen en ieder heeft zo zijn eigen voorkeur, waar het om gaat is dat ze hier in alle plaatsen in de omgeving/regio een fantastische/geweldige toertocht(en) weten te organiseren, elk jaar weer, waarvoor meer dan dank.
Sportieve groeten,
El Toro
-
Kurtje73
- Mountainbiker
Voor mij was het vandaag te druk met teveel konijnen die me op de meest onmogelijke plaatsen probeerden voorbij te steken. Een file aan de bevoorrading is ook niet aan mij besteed.
Ik heb via GPS de tocht geregistreerd en ga die nog eens rijden op een rustiger moment.
Of volgend jaar gewoon later vertrekken
Ik heb via GPS de tocht geregistreerd en ga die nog eens rijden op een rustiger moment.
- rubber-12
- Mountainbiker
Leuke tocht, wel wat singletracks en heuvels laten liggen. Ook was het parcours aangepast aan de regenval van de laatste tijd. De organisatie kon ook niet weten dat het ging vriezen. 700 man meer dan vorig jaar, was duidelijk te merken aan de bevoorrading. Maar de soep ging goed binnen.
Na een 2 maand gesukkeld te hebben met mijn luchtwegen was het vandaag de eerste tocht die terug beter ging. Wel veel jus weg uit de beentjes
.
Na een 2 maand gesukkeld te hebben met mijn luchtwegen was het vandaag de eerste tocht die terug beter ging. Wel veel jus weg uit de beentjes
Mooi rondje dat er zeeer snel bijlag door het vriesweer. In het begin wel even de pas afgesneden en gevallen door een wannebe racer die na de bocht niet omhoog geraakte op een heuveltje maar het wel nodig vond om me in die bocht effe klem te zetten. Zelf ook tientallen collega's gepasseerd maar op een normale manier, zo kan het ook.
Er was idd veel volk wat het gevolg was dat je af en toe moest file rijden op bepaalde singletracks maar dit is niet erg alz ijn er altijd wel pipo's die dan ook voorbij willen waar het niet kan en er zeker 30 bikers achter elkaar rijden...
Mijn schoonbroer had sammy slicks opliggen en dat was voor dit parcours met het vriesweer perfect, vliegen maar
Er was idd veel volk wat het gevolg was dat je af en toe moest file rijden op bepaalde singletracks maar dit is niet erg alz ijn er altijd wel pipo's die dan ook voorbij willen waar het niet kan en er zeker 30 bikers achter elkaar rijden...
Mijn schoonbroer had sammy slicks opliggen en dat was voor dit parcours met het vriesweer perfect, vliegen maar
schoon toereke in de grensbossen, heen en terug vanuit deurne met de bike => 87km op den teller en voldaan.
maar mannen den apres was ronduit triestig! totaal geen plaats om te zitten. ok we gaan niet biken om daarna in het cafe te hangen maar even recupereren alvorens de terugtocht aan te vatten is toch wel aangenaam. misschien enkele +5000€ koersfietsen (op een mtb-tocht notabene) minder etaleren en wat tafeltjes/stoelen in de plaats.
voor de rest heel schoon toereke met goede bepijling en vrijwilligers op de nodige plaatsen.
grtz D
maar mannen den apres was ronduit triestig! totaal geen plaats om te zitten. ok we gaan niet biken om daarna in het cafe te hangen maar even recupereren alvorens de terugtocht aan te vatten is toch wel aangenaam. misschien enkele +5000€ koersfietsen (op een mtb-tocht notabene) minder etaleren en wat tafeltjes/stoelen in de plaats.
voor de rest heel schoon toereke met goede bepijling en vrijwilligers op de nodige plaatsen.
grtz D
of vroeger: ik ben rond 8.25 vertrokken en totaal geen last gehad van de drukteKurtje73 wrote:Voor mij was het vandaag te druk met teveel konijnen die me op de meest onmogelijke plaatsen probeerden voorbij te steken. Een file aan de bevoorrading is ook niet aan mij besteed.