13/1/2013 Herenthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DDT-STAS
Mountainbiker

Re: 13/1/2013 Herenthout

Post by DDT-STAS »

DDT-STAS-bikers uit Londerzeel ook present :-D
-Glenn-
Mountainbiker

Post by -Glenn- »

Normaal ook aanwezig, hopelijk is onze groep iets talrijker als vorige week.

G.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

twijfel tussen deze en naar klerken ,allebei 1h rijden voor mij

Morgenvroeg beslissen
witte99
Mountainbiker

Post by witte99 »

Aangezien ik morgen niet kan heb ik vandaag de tour al gedaan vanuit Nijlen (molenbos).
Zéér goed afgepijld en alles goed berijdbaar,kortom mooie rit !
:lol:
GZN
Mountainbiker

Post by GZN »

witte99, bedankt voor de positieve commentaar, al heb ik net al wel een paar keer gehoord dat er flik wat pijlen verdwenen zijn ... jammer maar hier zullen we altijd wel rekening mee moeten houden, vrees ik.
Morgenvroeg vertrekken onze 'controleurs' rond een uur of 7 en hopelijk is alles dan terug ok.

Verder zou ik iedereen willen vragen om het een beetje voorzichtig aan te doen. Er zijn enorme sporen getrokken door traktors e.d. en met het vriesweer geeft dit vaak erg gevaarlijke passages. Een gewaarschuwd man (vrouw) is er 2 waard maar ik denk dat je dit toch wel best ergens in het achterhoofd houdt.

Tot morgen!!
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

Hopelijk vertrekken er niet van die bikers die het nog riskeren om zonder helm te rijden . [-(
Ik merkte dit op bij de foto reeks van de toertocht in Herentals .
Zelf ben ik wel tevreden met de vorst , ik heb de modder en regen een beetje gehad .
Nog een zonnetje er bij en het kan niet beter .
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Vanmiddag mijn nieuwe ketting ,kassette en groot tandwiel gaan testen en groot deel van toer gereden.
Ondanks ik enkele jaren vlakbij woon heb ik vele paadjes nog nooit gereden dus voor mij wel eens de moeite..het lag er goed bij maar zoals reeds vermeld door organisatie op sommige plekken toch opletten voor harde traktorsporen..
De pijltjes lijken mij goed geplaatst alhoewel ik in het bos aan de sporthal en stuk pijltje op de baan tegenkwam [-X ..de controleurs zullen morgenvroeg hun werk nog hebben..op sommige stukken was het spoor wel wat zoeken daar het duidelijk nieuwe paadjes waren maar geen onoverkomelijk probleem..heb nog enkele bikers gezien dus is er al een beetje spoor voor de eerste..onderweg nog enkele leuke klimmetjes voorgeschoteld gekregen ..sommige gaan daar toch ff op kraken..
Ik ben gereed om morgen de volledige TT te rijden samen met de Looky,de witte ,bert en dave

Voor de organisatie even een tip aan het merodebos..niet zeker dat er morgen zoveel autos staan maar op een moment geven de pijltjes even over een parking (daar waar er een pijltje aan de kraan hing op de aanhanger,hopelijk staat die er morgen nog) maar dit was nogal smal tussen de autos doorrijden..(zeker breed stuur 29er) en om eventuele schade te vermijden de hoek gewoon om langs straat.
En ohja ik drink morgen wel nen extra voor het extra toereke vandaag :-D
Kimson
Mountainbiker

Post by Kimson »

Morgen met een delegatie PT'ers aanwezig vanuit Voortkapel!
cool4blade
Mountainbiker

Post by cool4blade »

De Moorduivels uit Hamme zullen ook aanwezig zijn 8)
dimii
Mountainbiker

Post by dimii »

Ligt er al sneeuw?
Post Reply