niet twijfelen: de 29er.lady jägermeister wrote:Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,
De dertiende heuveltjes van Erika, was me dat een week: eerst kon ik al geen congé krijgen![]()
![]()
![]()
( wat het voor Jägermeister al wat moeilijker maakt), dan sterft bart VDB enkele dagen voor DE tocht, ik ging voor het eerst in mijn leven mee met de mannen om te bepeilen op het crossparcours en de berm aan de sporthal ( superleuke ervaring), ...
En dan krijg je toch wel een mail van fietsen Maes zeker dat je je machine waar je al een 4tal maanden op wacht mag gaan afhalen ( dit kan toch geen toeval zijn zeker, dan is de 13de toch een geluksgetal?) !!!!!!!
Wat zou ik nu doen tijdens het verkennen van het parcours morgen? Neem ik mijn oude 26er![]()
![]()
![]()
of mijn nieuwe 29er?
Zondag rij ik dan niet, dan zal ik jullie soigneren op de eerste bevoorrading
Tot dan,
Lady Jägermeister
Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Astratommy
- Mountainbiker
Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika
Post by Astratommy »
Eindelijk! Rij maar met 29" en geniet ervan...mooie masschien! Tot morgen!lady jägermeister wrote:Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,
De dertiende heuveltjes van Erika, was me dat een week: eerst kon ik al geen congé krijgen![]()
![]()
![]()
( wat het voor Jägermeister al wat moeilijker maakt), dan sterft bart VDB enkele dagen voor DE tocht, ik ging voor het eerst in mijn leven mee met de mannen om te bepeilen op het crossparcours en de berm aan de sporthal ( superleuke ervaring), ...
En dan krijg je toch wel een mail van fietsen Maes zeker dat je je machine waar je al een 4tal maanden op wacht mag gaan afhalen ( dit kan toch geen toeval zijn zeker, dan is de 13de toch een geluksgetal?) !!!!!!!
Wat zou ik nu doen tijdens het verkennen van het parcours morgen? Neem ik mijn oude 26er![]()
![]()
![]()
of mijn nieuwe 29er?
Zondag rij ik dan niet, dan zal ik jullie soigneren op de eerste bevoorrading
Tot dan,
Lady Jägermeister
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Eindelijk vriesweer
:-----> eindelijk mag da belachelijk spatbord eraf, eindelijk mag er weer een beetje meer druk in de banden, eindelijk gedaan met die moddertoestanden van kop tot teen , eingelijk moet ik nog tegen mijn vrouwe zeggen da den aprés zeker 2 uur zal uitlopen (?????????? Tiens
,wat heeft dat nu eindelijk met da vriesweer te maken
)
Tot morgen hé gasten.
Cya
Tot morgen hé gasten.
Cya
Just de 35km gereden en ik heb er van genoten, een super tocht in omgekeerde richting!!
Ik zou zeggen "kom allen af "!! Pannenkoeken, jenever, ambiance ...
Gulleke, 'k zin toch een butje ontgoocheld wey, dacht da je ook é butje vo min kwam
no gow,,, oj schone lacht gok toch kom met een leffe
Allé tot morgen
Elsje
Ik zou zeggen "kom allen af "!! Pannenkoeken, jenever, ambiance ...
Gulleke, 'k zin toch een butje ontgoocheld wey, dacht da je ook é butje vo min kwam
no gow,,, oj schone lacht gok toch kom met een leffe
Allé tot morgen
Elsje
- Traxer
- Kerstman
K'zou die bandjes niet te hard blazen.filiep72 wrote:Eindelijk vriesweer![]()
:-----> eindelijk mag da belachelijk spatbord eraf, eindelijk mag er weer een beetje meer druk in de banden, eindelijk gedaan met die moddertoestanden.................
)
Tot morgen hé gasten.
Cya
Zo'n 'vriesspoorribbelken' kan rare maneuvers veroorzaken.
Als ik hier in de bergen niet ingesneeuwd geraak, kom ik nen jenever drinken!
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Vandaag met schoon volk het parcours verkend en ik moet zeggen: het ligt er zeer goed berijdbaar bij en was wederom verbaast van de kunsten van parcourbouwer Fast2 en voorzitter Rik C.
. Wel veel te laat aangezet, zo was het donker tegen dat we aan casa Jägermeister waren en zijn we gestopt. Voor de rest niet twijfelen gewoon afkomen.
Enkele picskes:

Enkele picskes:
- Slazwierder
- Mountainbiker
Post by Slazwierder »
Ligt er sneeuw? Hier aan de kust ist al bijna heel de namiddag/avond aan het sneeuwen.
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Ja, er ligt wat sneeuw maar niet veel. Heb net Fast2, Manza, Rik C. en Henkieboy in mijn garage gehad, die van de tocht een nachtelijke escapade gemaakt hebben. Die wisten me te vertellen dat alles er goed bij ligt.Slazwierder wrote:Ligt er sneeuw? Hier aan de kust ist al bijna heel de namiddag/avond aan het sneeuwen.
- Astratommy
- Mountainbiker
Post by Astratommy »
Hoe was de rit met de nieuwe fiets van Lady J?jägermeister wrote:Vandaag met schoon volk het parcours verkend en ik moet zeggen: het ligt er zeer goed berijdbaar bij en was wederom verbaast van de kunsten van parcourbouwer Fast2 en voorzitter Rik C.![]()
![]()
![]()
. Wel veel te laat aangezet, zo was het donker tegen dat we aan casa Jägermeister waren en zijn we gestopt. Voor de rest niet twijfelen gewoon afkomen.
]
Tot morgen !