Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
fast2
Mountainbiker

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Post by fast2 »

juist terug van weggeweest (samen met Ndikn), nog zone bordjes en nog andere toestanden om te lezen geplaatst !
denk dak er geene vergeten ben op zone 1 na door aanpassen route :P .
Vanavond de douche tent ook proberen op te zetten samen met Rikc manza en henkieboy !
Morgen de controle posten klaar zetten , inkopen ophalen enz............
Dus bijna klaar om jullie te verwelkomen (o) (o) (o) (o)

Nu vlug een mondje eten en vlug slapen , morgen de vroegen en dan verder doen zeker é :bounce:

See ya
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Voila , juust gedaan met de douchetent te zetten en de bewaakte fietsparking te installeren.
morgenavond nog ne goeie duw om dan zaterdag op t'gemak te zijn zodat we na de middag de toer in te rijden en goed te keuren
finneman
Mountainbiker

Post by finneman »

WTC-Zarrenhof zal er ook zijn, maar wel met hun MB-fiets!! :-D
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

't Ziet er naar uit dat de laatste piketten geslaan zijn, de laatste pijlen opgehangen, en de voorlaatsten tapis plein is gelegd. We moeten morgen toch ook nog wat te doen hebben hé.
We zitten dit jaar op een nieuwe locatie, 300 meter voorbij de vroegere zaal, en nu recht tegenover de kerk van onze heilige Sint Laurentius.
Aan meneer de Schicht : Gelieve u 's morgens aan de inschrijvingstafel kenbaar te maken aan onze Hendrik of Koen die daar hun zitje hebben. Ze houden speciaal voor u het startnummer 500 gereserveerd.
Na de rit kunt u zich wenden tot de toog, en vragen naar onze Erika, die u de gepaste glazen zal overhandigen voor uw champagnefestijn. Graag deel ik mee in de feestvreugde ! :drunk: Rik C.
dreedenttzo
Mountainbiker

Post by dreedenttzo »

komende van Roeselare waar kan ik gemakkelijk inpikken op het parcour?

zal deze voor derde keer rijden, super tocht =D> vorig jaar met fiets vertrokken uit roes en ingepikt ergens ts handzame en klerken maar aangezien den toer grotendeels omgekeerd is kan ik misschien ergens anders inpikken?

vorig jaar den kowboy niet afgereden en heb er noch altijd spijt van, dus dit jaar in alle omstandigheden rij ik eraf denk ik toch ](*,)
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

dreedenttzo wrote:komende van Roeselare waar kan ik gemakkelijk inpikken op het parcour?

zal deze voor derde keer rijden, super tocht =D> vorig jaar met fiets vertrokken uit roes en ingepikt ergens ts handzame en klerken maar aangezien den toer grotendeels omgekeerd is kan ik misschien ergens anders inpikken?

vorig jaar den kowboy niet afgereden en heb er noch altijd spijt van, dus dit jaar in alle omstandigheden rij ik eraf denk ik toch ](*,)
De beste aansluiting is komende van Staden richting houthulst inpikken aan klein bos bij de vijver daar zal je pijltjes zien hangen !
U komt dan wel de tweede controle tegen zonder stuurnr wat een probleemke zou kunnen zijn ?!
Tis anders maar 10 min rijden naar de start hoor vanaf houthulst .
Nu , je ziet wel je bent in ieder geval welkom en die cowboy peter afdaling zit er terug in :bounce: :bounce: (zelfs 2 stuks)

See ya
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

voila , douchkes voor de vrouwtjes zijn geeinstalleerd , getest en goedgekeurd .

mannendouches mits nog een paar aanpassingen ook bijna klaar.

afspuitstand : ok

nu vlug onder de douche en nog vlugger in bedje.
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Met junior ook aanwezig :-D Deze mogen we niet missen en met de weerberichten kan ik niet wachten tot zondag :bounce:
lady jägermeister
Mountainbiker

Post by lady jägermeister »

Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,
De dertiende heuveltjes van Erika, was me dat een week: eerst kon ik al geen congé krijgen ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ( wat het voor Jägermeister al wat moeilijker maakt), dan sterft bart VDB enkele dagen voor DE tocht, ik ging voor het eerst in mijn leven mee met de mannen om te bepeilen op het crossparcours en de berm aan de sporthal ( superleuke ervaring), ...
En dan krijg je toch wel een mail van fietsen Maes zeker dat je je machine waar je al een 4tal maanden op wacht mag gaan afhalen ( dit kan toch geen toeval zijn zeker, dan is de 13de toch een geluksgetal?) !!!!!!!
Wat zou ik nu doen tijdens het verkennen van het parcours morgen? Neem ik mijn oude 26er [-X [-X [-X [-X of mijn nieuwe 29er?
Zondag rij ik dan niet, dan zal ik jullie soigneren op de eerste bevoorrading
Tot dan,
Lady Jägermeister

Image
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

En het komt dichter en ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... en dichter ... :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Gisteren efkes wat "komisietjes" gaan doen in "den kolruit" ...

Staan wij dara met onze karren rond te tsjolen en komt er een oud peetje af. Vraagt dat peetje: " Zie je gieder 1000 man verwachtende misschien?" ... waarop wij volmondig antwoorden: "euhm ja ... eigenlijk wel" :-D :-D :-D Meneer pepe zei niets meer, draaide zich om en wandelde weg :lol: :lol: :lol:

Image

Image

Image

Image

Alé ... nog een duwtje (de herendouches moeten we nog wat bijregelen) en we zijn klaar voor het grote feest van Erika morgen !!!

PS: gisteren avond als één van de eersten Lady Jägermeister haar fiets mogen bewonderen ... 't doet echt raar ... azo jaloers zijn op een vrouwenvelo =P~ =P~ =P~
Proficiat met de nieuwe aanwinst Lady =D> =D> =D>
Post Reply