Za 12/01/2013 Overpelt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: tt overpelt
http://www.vwb.be/page/view/16/Kalender" onclick="window.open(this.href);return false;
volgens de VWB kalender wel...
je kan mss contact opnemen met de clubleden via de link om zeker te zijn.
volgens de VWB kalender wel...
je kan mss contact opnemen met de clubleden via de link om zeker te zijn.
-
rogerwitters
- Mountainbiker
Parcours lag er prima zoals te verwachten was met de vries.
Organisatie was prima, bevoorrading was prima en leuk gelegen int zonneke, bepijling was soms lastiger te vinden, maar zeker niet slecht. En tot lot van rekening, schoon volk dat meereed, wat moet je meer hebben
Organisatie was prima, bevoorrading was prima en leuk gelegen int zonneke, bepijling was soms lastiger te vinden, maar zeker niet slecht. En tot lot van rekening, schoon volk dat meereed, wat moet je meer hebben
Heel knappe toertocht
Het mocht wel een paar kilometers langer zijn.
Eén opmerking : gelieve de pijlen niet zo hoog in de bomen te hangen, daar krijgen we alleen ne stijve nek van
Het mocht wel een paar kilometers langer zijn.
Eén opmerking : gelieve de pijlen niet zo hoog in de bomen te hangen, daar krijgen we alleen ne stijve nek van
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Leuk en snel tochtje in de achtertuin , door de laag hangende zon was t soms moeilijk de pijlen te zien . Pas vertrokken om 14.15 uur , weinig volk toen en goed kunnen doorvlammen !!!
- go2go2
- Mountainbiker
- Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg
2 keer rijen he. Da is het voordeel van die zaterdagtochten. Rond 11.00 vertrokken voor ronde 1. Om 13.00 vertrokken voor ronde 2. Heb wel maar 1 keer betaaldBiestie1 wrote: Het mocht wel een paar kilometers langer zijn.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Prachtige tocht, veel mooie singletracks. Parcours lag er perfect bij.
Wel één opmerking : in het begin was er plots een asfalt pleintje toen we van een singletrack kwamen. Op de ideale lijn was één grote ijsplek, en een mede- biker heb ik vlak voor me hard onderuit zien gaan. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden. We hebben er nadien een grote tak gelegd.
Wel één opmerking : in het begin was er plots een asfalt pleintje toen we van een singletrack kwamen. Op de ideale lijn was één grote ijsplek, en een mede- biker heb ik vlak voor me hard onderuit zien gaan. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden. We hebben er nadien een grote tak gelegd.