Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jägermeister
Mountainbiker

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Post by jägermeister »

dark dingo wrote::bounce: :bounce: aanwezig :bounce: :bounce: rij nie veel op een zondagmorgen maar voor dit zootje ongeregeld maak ik graag een uitzondering!! :wink: Hopelijk kom ik nu Rik c in andere omstandigheden dan vorig jaar tegen!! :roll: Ben hem tegengekomen in zijn camionette,hij was pechdienst en ik slachtoffer. #-o Tot zondagmorgen voor de lange toer en de lange aprés!! :wink: greetings...
dingo 8)
Zo zot zijn we nu ook weer niet hé, maar toch een klein beetje =D> =D> =D> =D> ](*,) ](*,) ](*,) ](*,).
Tot Zondag hé, hopelijk meer geluk dit jaar. [-o<
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

spiermassa wrote:kga ne keer proberen ten 8.30 greed te staan .
We hebben het vangnet aan de campina al gehangen. Maar ik moet toegeven dat het toch een serieuze duw gehad heeft :-D :-D :-D :-D :-D

Image
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

mountainbiker66 wrote: Staat de jeneverbevoorrading dan in het begin ipv op het einde? :drunk: :drunk: :drunk: :-k #-o

Ze kunnen in het begin EN op het einde ééntje zetten. :lol:

Tot zondag. 8)
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Voor XXL-Après-ers, gaan we vanaf 14 uur op groot scherm het BK cyclocross tonen. Uiteraard de samenvatting van de Juniores en Madammen en Beloften (met onze lokale jongeling Gianni Vermeersch hopelijk in goeie doen) , en de rechtstreekse uitzending van de profs, waar we ook enkele bijzondere Westvlaamse ijzers in het vuur hebben.

Tevens komt er in de loop van de voormiddag een fotograaf langs van De Krant van West-Vlaanderen om in en rond de zaal een honderdtal foto's te nemen, en die dezelfde dag nog te 'placeren' op hun site http://www.kw.be" onclick="window.open(this.href);return false; , in de rechter kolom bij hun wekelijkse 'foto-special'.

En . . . ook de RB-meisjes hebben ondertussen hun aanwezigheid bevestigd. Schoon volk zal er dus alvast aanwezig zijn.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Als ik dat hier allemaal lees, qua parcours, aanwezigheid, apres & RB meisjes, zal ik hier toch moeten komen starten zeker?? Dat zal wel voor het eerst zijn :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ,

Zaterdagavond eerst nog een uitje naar de kerstboomverbranding in eigen gemeente en dan hopelijk op zondagmorgen de moed om op te staan en naar Klerken te vertrekken :-k :-k :-k :-k :-k :-k

Ben benieuwd of dit gaat lukken, maar k zal toh mijn uiterste best doen om aanwezig te zijn!! :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
QM
Mountainbiker

Post by QM »

http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieu ... e-KW-NL-nl" onclick="window.open(this.href);return false;
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

jägermeister wrote:
dark dingo wrote::bounce: :bounce: aanwezig :bounce: :bounce: rij nie veel op een zondagmorgen maar voor dit zootje ongeregeld maak ik graag een uitzondering!! :wink: Hopelijk kom ik nu Rik c in andere omstandigheden dan vorig jaar tegen!! :roll: Ben hem tegengekomen in zijn camionette,hij was pechdienst en ik slachtoffer. #-o Tot zondagmorgen voor de lange toer en de lange aprés!! :wink: greetings...
dingo 8)
Zo zot zijn we nu ook weer niet hé, maar toch een klein beetje =D> =D> =D> =D> ](*,) ](*,) ](*,) ](*,).
Tot Zondag hé, hopelijk meer geluk dit jaar. [-o<
Chance da zot zijn géén zeer doet...ge zou nog 'n beetje tieren zéker!! :wink: :lol:
tot zondag met hopelijk géén pech [-o<
dingo 8)
disten
Mountainbiker

Post by disten »

Mijn zoon zou graag de kidstocht doen, is het parcour goed berijdbaar voor de kids?
Hoeveel % is er off-road?
Mag ik meerijden om mijn zoon te begeleiden?(het is zijn 1e keer).
Alvast bedankt.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

disten wrote:Mijn zoon zou graag de kidstocht doen, is het parcour goed berijdbaar voor de kids?
Hoeveel % is er off-road?
Mag ik meerijden om mijn zoon te begeleiden?(het is zijn 1e keer).
Alvast bedankt.

Meerijden mag u zeker , maar u kan onze mensen vertrouwen hoor !
zo kan u genieten van de grote toer :-D
De kidstocht ,daar hebben we gezorgd voor ons crossparkoer plus enkele dreven .
zeker te doen voor uw zoon zijn 1ste kennismaking met het mtben .
% offroad ligt natuurlijk niet zo hoog , maar fun gehalte des te meer :bounce: :bounce:

See ya
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

QM wrote:
blackie wrote:ja lappa, de jeneverkoorts is toegeslagen :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

Filiep en QM, wanneer vertrekken jullie?

8u15 verzamelen, 8u30 op de fiets?

OK, ik zal om 7u thuis vertrekken met de fiets, dan de rit rijden met jullie en in de namiddag komt mijnen chauffeur me afhalen :lol:
Post Reply