De wielset van fietssportiefonderdelen.nl heb ik vanmiddag ontvangen, ondanks dat het niet in de beschrijving vermeld staat zit er in het voorwiel een Fifteen naaf, die eindbussen heeft van 9mm, deze zijn te vervangen door eindbussen van 15mm.
Succes ermee!
DT 240S naven ombouwen/adapters 15mm en X12
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- bam-bam
- Mountainbiker
Re: DT 240S naven ombouwen/adapters 15mm en X12
oke dus volgens jullie kan ik die set wel kopen dan? Jokke, eerst zei je van niet? Dat enkel de DT oversized aanpasbaar zijn.
Hangt dat achteraan niet af vd breedte vd naaf? Moet 142mm zijn
Pfff nu kan ik er niet goed meer aan uit :)
Dus dan moet ik gewoon adapters kopen? Andere eindkappen? Idee vd prijs?
Hangt dat achteraan niet af vd breedte vd naaf? Moet 142mm zijn
Pfff nu kan ik er niet goed meer aan uit :)
Dus dan moet ik gewoon adapters kopen? Andere eindkappen? Idee vd prijs?
-
Kleeffiee
- Mountainbiker
Voor de gene die er nog om verlegen zitten:
De wielset van fietssportiefonderdelen.nl komt met vóór een 'fifteen' naaf en achter de 'standaard' naaf.
Dat betekend dat het voorwiel om te bouwen is naar alles kleiner dan een 15mm as (zowel steekas als 'standaard' quik release)
Voor het achterwiel betekend dat in principe het zelfde, alleen kan het achterwiel óók naar de X12.
Een setje adaptors kost rond de dertig euro, (15mm steekas adaptor zijn op dit moment vrijwel overal uitverkocht)
Succes ermee!
defeijter-bikeparts.nl heeft in principe de beste voorraad en zijn aardig goeiekoop.
De wielset van fietssportiefonderdelen.nl komt met vóór een 'fifteen' naaf en achter de 'standaard' naaf.
Dat betekend dat het voorwiel om te bouwen is naar alles kleiner dan een 15mm as (zowel steekas als 'standaard' quik release)
Voor het achterwiel betekend dat in principe het zelfde, alleen kan het achterwiel óók naar de X12.
Een setje adaptors kost rond de dertig euro, (15mm steekas adaptor zijn op dit moment vrijwel overal uitverkocht)
Succes ermee!
defeijter-bikeparts.nl heeft in principe de beste voorraad en zijn aardig goeiekoop.
-
Kleeffiee
- Mountainbiker
In middels alweer bijna twee weken geleden, maar ik heb de benodigde adapters van de 240s naaf voor je.
Ik heb namelijk twee setjes gekocht, ook voor een andere wielset (inkoop via mijn werk), maar wil je wel helpen omdat mijn tweede wielset toch nog wel even duurt, voor een foto moet je even mailen naar coenvankleef@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan ze overigens overnemen voor 32euro (dit is inclusief verzending binnen de BeNeLux).
Groeten en het geld voor iedereen
Ik heb namelijk twee setjes gekocht, ook voor een andere wielset (inkoop via mijn werk), maar wil je wel helpen omdat mijn tweede wielset toch nog wel even duurt, voor een foto moet je even mailen naar coenvankleef@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan ze overigens overnemen voor 32euro (dit is inclusief verzending binnen de BeNeLux).
Groeten en het geld voor iedereen