Er komt een uitgebreide delegatie van de KMC-Bikers en van de Power Bikers uit Heist.
Ter info:volledige kantine is vrijgemaakt voor apres-bike
Ik zie al deelnemers uit lokeren!, de kempen en het gebied rond de Nete zullen je zeker niet teleur stellen.Bartolini wrote:Op mijn aanwezigheid mag je ook rekenen, voor de eerste keer.
Zondag in Herentals (aan de andere kant van de snelweg) gereden en dat is mij erg bevallen, zowel qua streek als qua ondergrond (niet modderig).
Aha, G-Works, gij kent mij en weet dat ik van Lokeren ben. Wie ben jij als ik vragen mag ?g-works wrote:Ik zie al deelnemers uit lokeren!, de kempen en het gebied rond de Nete zullen je zeker niet teleur stellen.Bartolini wrote:Op mijn aanwezigheid mag je ook rekenen, voor de eerste keer.
Zondag in Herentals (aan de andere kant van de snelweg) gereden en dat is mij erg bevallen, zowel qua streek als qua ondergrond (niet modderig).
De ligging is in de buurt van Herentals, maar toch verschillend, voor de hoogte meters kom je niet naar de provintie Antwerpen, maar de singeltracks zullen weer aanwezig zijn .
Zo als GZN al beschreef word het toch altijd moeilijker om een Mtb evenement in de vrije natuur te organiseren .
Dus geniet van deze omgeving .