13/1/2013 Herenthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hulle
Mountainbiker

Re: 13/1/2013 Herenthout

Post by hulle »

Beste Bikers,

Er komt een uitgebreide delegatie van de KMC-Bikers en van de Power Bikers uit Heist.
(o) (o) (o) (o) (o) (o) (o) (o)
Ter info:volledige kantine is vrijgemaakt voor apres-bike :drunk: :drunk: :drunk:
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Hier hoop ik ook mijn toertochtjaar in te zetten. Vanuit lier met den bike, de 45 en dan met den bike terug zal een perfecte start worden
smalle13
Mountainbiker

Post by smalle13 »

Weer of geen weer, ik zal er zijn :wink:
HansV
Mountainbiker

Post by HansV »

Normaal gezien ook aanwezig
Bartolini
Mountainbiker

Post by Bartolini »

Op mijn aanwezigheid mag je ook rekenen, voor de eerste keer.
Zondag in Herentals (aan de andere kant van de snelweg) gereden en dat is mij erg bevallen, zowel qua streek als qua ondergrond (niet modderig).
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker

Post by Danny MTB Vorselaar »

MTB Vorselaar zal er ook zijn. :-D
GZN
Mountainbiker

Post by GZN »

Zo, ff update : korte afstand zal zo'n 30 km zijn en de grote rond de 47. Vrijdag rijden we nog eens de kleine route, zaterdagmorgen apijlen en in de loop van de dag volgt laatste info.

Bevoorrading lijkt mij ok met wafels, cake, bananen (gele en geen groene), appelsienen en Etixx sportdrank.

Parcours zou vlot berijdbaar moeten zijn, tenzij de (echte) winter toch plots zijn intrede maakt ... We proberen het parcours voor jullie zo interessant mogelijk te maken, al moet ik zeggen dat onze natuurvrienden niet geneigd zijn hieraan voor de volle 100% mee te werken. Al een geluk dat sommige privé-eigenaars hun toestemming geven om te passeren, zeker het stuk aan de Lindekens is gewoon tof voor de mtb-er.

Tot zondag !!
pannekoek
Mountainbiker

Post by pannekoek »

komen ook met een groepke af met de fiets vanuit Beerse ,om daar de kleine toer te verkennen,
dat stuk aan de Lindekens ligt dat op de kleine toer ?
is hier voor ons onbekend gebied :-?
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

Bartolini wrote:Op mijn aanwezigheid mag je ook rekenen, voor de eerste keer.
Zondag in Herentals (aan de andere kant van de snelweg) gereden en dat is mij erg bevallen, zowel qua streek als qua ondergrond (niet modderig).
Ik zie al deelnemers uit lokeren!, de kempen en het gebied rond de Nete zullen je zeker niet teleur stellen.
De ligging is in de buurt van Herentals, maar toch verschillend, voor de hoogte meters kom je niet naar de provintie Antwerpen, maar de singeltracks zullen weer aanwezig zijn .
Zo als GZN al beschreef word het toch altijd moeilijker om een Mtb evenement in de vrije natuur te organiseren .
Dus geniet van deze omgeving .
Bartolini
Mountainbiker

Post by Bartolini »

g-works wrote:
Bartolini wrote:Op mijn aanwezigheid mag je ook rekenen, voor de eerste keer.
Ik zie al deelnemers uit lokeren!, de kempen en het gebied rond de Nete zullen je zeker niet teleur stellen.
De ligging is in de buurt van Herentals, maar toch verschillend, voor de hoogte meters kom je niet naar de provintie Antwerpen, maar de singeltracks zullen weer aanwezig zijn .
Zo als GZN al beschreef word het toch altijd moeilijker om een Mtb evenement in de vrije natuur te organiseren .
Dus geniet van deze omgeving .
Aha, G-Works, gij kent mij en weet dat ik van Lokeren ben. Wie ben jij als ik vragen mag ?
Het moeten inderdaad niet altijd hoogtemeters zijn om te genieten van een mooi parcours. Bossen en singletracks doe ik ook enorm graag en de grootste kans op een droge ondergrond hebt ge tegenwoordig in de Kempen heb ik gehoord, dus de keuze is snel gemaakt voor zondag !!!
Post Reply