Idd heb er maar 30 sec voor nodig gehadgbv wrote:google is your friend!dannyvk wrote:Zou deze graag meedoen. dit zal dan ook mijn eerste duathlon zijn, wat mag me hier van verwachten ( niveau)?
op 30seconden gevonden: http://uitslagen.3athlon.be/wedstrijden ... se2011.htm
17 februari 2013 Na de Hel van Kasterlee, de Hel van Asse ?
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: 17 februari 2013 Na de Hel van Kasterlee, de Hel van Ass
bwa, hangt wat af van het weer en om hoe laat ik terug ben. moet morgen normaal gezien nog naar asse iets ophalen (met de wagen). daarna wil ik gerust menne nobby nic is gaan testen.swiff wrote:gbv: mergen tijd voor te gaan oefenen :)?? op uw lievelings heuveltje
kga voor alle zekerheid ne vuurwerkpijl meepakken, want de conditie zal niet veel meer voorstellen na die weken van inactiviteit..
ik laat u nog iets weten.
firefox openen. winterduatlon asbeek ingeven. één van de eerste resultaten openklikken en de link op die pagina openen. ge hebt gelijk, het was zelfs geen 30 secondendannyvk wrote:Idd heb er maar 30 sec voor nodig gehadgbv wrote:google is your friend!dannyvk wrote:Zou deze graag meedoen. dit zal dan ook mijn eerste duathlon zijn, wat mag me hier van verwachten ( niveau)?
op 30seconden gevonden: http://uitslagen.3athlon.be/wedstrijden ... se2011.htm
-
pédalleur de charme
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20
Post by pédalleur de charme »
Ik ben ook ingeschreven. Dit zal mijn allereerste winterduathlon worden. Ik ben benieuwd.
Aan de resultaten te zien ligt de lat wel redelijk hoog precies... Ik ben absoluut geen loper en als ik die tijden zie is er toch nog wat werk aan de winkel.Ik ben namelijk nog maar 2 weken aan het trainen op het lopen
maarja meedoen is het belangrijkste.
Aan de resultaten te zien ligt de lat wel redelijk hoog precies... Ik ben absoluut geen loper en als ik die tijden zie is er toch nog wat werk aan de winkel.Ik ben namelijk nog maar 2 weken aan het trainen op het lopen
geen paniek, ik doe ook recreatief mee en voor de fun. de conditie is verre van optimaal (de laatste weken af te rekenen gekregen met blessures, slecht weer, veel te veel eten en te weinig trainen
)
just enjoy!
just enjoy!
Bedankt voor de link, Ronald.
Ben het daar vandaag eens gaan bekijken.
Op zich wel leuk. maar als het terug dooit, ligt het er volgens mij heel zwaar bij.
Toch wel een zwaarder parcours dan de vorige edities vind ik.
Ben vooral bang dat ik als ik gedubbeld word (en dat zal wel gebeuren), ik de eerste ga hinderen om die moeilijke stukken.
Op zich wel leuk. maar als het terug dooit, ligt het er volgens mij heel zwaar bij.
Ben vooral bang dat ik als ik gedubbeld word (en dat zal wel gebeuren), ik de eerste ga hinderen om die moeilijke stukken.
Sporthoek Asse, onze hoofdsponsor heeft ook enkele links m.b.t. het parcours op zijn website geplaatst. Ga vlug een kijkje nemen op http://sporthoek.be/index.php?option=co ... cle&id=150
Ik heb eens gaan kijken op de gps track via de link, en wat ik zie is dat er veel baan bij is of ben ik nu totaal verkeerd.Wil wrote:Bedankt voor de link, Ronald.