Tessenderlo(Looi)?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Hoe komt op woensdag?
Ik ben inderdaad een week of 4 geleden(op woensdag) op rode berg een heel bende tegengekomen.
Is dit een club ofzo?
Ik zou deze winter 's avonds graag mid weekse wegtrainingen doen met mtb.
Maar alleen is maar alleen he!
Andere jaren doe ik dat altijd op circuit zolder....
gr,
J.
Ik ben inderdaad een week of 4 geleden(op woensdag) op rode berg een heel bende tegengekomen.
Is dit een club ofzo?
Ik zou deze winter 's avonds graag mid weekse wegtrainingen doen met mtb.
Maar alleen is maar alleen he!
Andere jaren doe ik dat altijd op circuit zolder....
gr,
J.
- Krasser72
- Mountainbiker
Re: Tessenderlo(Looi)?
tijdje terug effe bij Thierry gestaan onder aan "de Rooie" ,
en die wist me te vertellen dat het er wel behoorlijk stevig tegenaan gaat op woensdagavond...
niet verwonderlijk als ik hoor wie daar meebolt...
zijn daar eigenlijk mannen bij die ook enduro rijden? of naar Filthy Trails gaan?
of kennen jullie zo'n mannen?
Heb sinds een paar maanden een Jekyll gekocht omdat zoiets me precies wel ligt, en ik amuseer me enorm op die bike, maar ik ken eigenlijk geen volk met nen enduro...
dus mss via deze weg...
de Rooie is ne fijne speeltuin btw
en die wist me te vertellen dat het er wel behoorlijk stevig tegenaan gaat op woensdagavond...
niet verwonderlijk als ik hoor wie daar meebolt...
zijn daar eigenlijk mannen bij die ook enduro rijden? of naar Filthy Trails gaan?
of kennen jullie zo'n mannen?
Heb sinds een paar maanden een Jekyll gekocht omdat zoiets me precies wel ligt, en ik amuseer me enorm op die bike, maar ik ken eigenlijk geen volk met nen enduro...
dus mss via deze weg...
de Rooie is ne fijne speeltuin btw
Er is in Schoot een groep / club bij de Kriekel. Die mannen rijden elke donderdagavond. Als ik het goed voor heb vertrekken ze om 18u00 aan de Kriekel.
BTW woon zelf in Gerhaegen en zoek ook nog een bikepartner voor regelmatig te gaan toeren.
BTW woon zelf in Gerhaegen en zoek ook nog een bikepartner voor regelmatig te gaan toeren.
- bikerboy16
- Mountainbiker
Post by bikerboy16 »
Ik ga ook regelmatig rijden richting rode berg en omstreken, ben van Laakdal. Gebeurd wel meestal alleen.
Bikers die wat gezelschap kunnen gebruiken?
Bikers die wat gezelschap kunnen gebruiken?