Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
QM
Mountainbiker

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Post by QM »

blackie wrote:ja lappa, de jeneverkoorts is toegeslagen :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

Filiep en QM, wanneer vertrekken jullie?

8u15 verzamelen, 8u30 op de fiets?
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

QM wrote:
blackie wrote:ja lappa, de jeneverkoorts is toegeslagen :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:

@ QM
Het zal de deze worden en ik dacht ook rond die tijd te vertrekken. Daar ik voor enkele dagen aan zee verblijf ben ik alleen om te biken. Kan en mag ik mijn wagonnetje ook bij julie groepje aanhangen. Zoek wel de langste afstand te rijden. En zeker te stoppen aan de jeneverstand.
Ik rij met een donkergrijse corratec supper bow.
QM
Mountainbiker

Post by QM »

patje2 wrote:
QM wrote:

@ QM
Het zal de deze worden en ik dacht ook rond die tijd te vertrekken. Daar ik voor enkele dagen aan zee verblijf ben ik alleen om te biken. Kan en mag ik mijn wagonnetje ook bij julie groepje aanhangen. Zoek wel de langste afstand te rijden. En zeker te stoppen aan de jeneverstand.
Ik rij met een donkergrijse corratec supper bow.

Tuurlijk mag dat! Hoe meer zielen... :wink:
Zal verzekers met de Sandman zijn ik.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

mountainbiker66 wrote:Ik zal normaal ook terug aanwezig zijn. (o) Voor de 3de keer aanwezig uit Oudenaarde.
Als de rit grotendeels omgekeerd wordt gereden, Staat de jeneverbevoorrading dan in het begin ipv op het einde? :drunk: :drunk: :drunk: :-k #-o
Dat horen we graag , ook mensen vanuit oudenaarde en dit al voor de derde keer =D>
Wat de jenever betreft , tzal in de laatste km te doen zijn op een nieuwe locatie .
De vorige stand is met de grond gelijk gemaakt :cry:

See ya en amuseert u zou ik zeggen :bounce: :bounce: :bounce:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

:bounce: :bounce: aanwezig :bounce: :bounce: rij nie veel op een zondagmorgen maar voor dit zootje ongeregeld maak ik graag een uitzondering!! :wink: Hopelijk kom ik nu Rik c in andere omstandigheden dan vorig jaar tegen!! :roll: Ben hem tegengekomen in zijn camionette,hij was pechdienst en ik slachtoffer. #-o Tot zondagmorgen voor de lange toer en de lange aprés!! :wink: greetings...
dingo 8)
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Wij zullen uit Oostnieuwkerke ook aanwezig zijn, na een (heel) rustig bikejaar :oops: , zijn we gestart met heel goede voornemens: wekelijks terug de landelijke wegen onveilig maken (o) (o) , tot zondag.
marctempo
Mountainbiker

Post by marctempo »

ook de buren van Zarren zullen dit jaar niet ontbreken, Ik kijk al naar de jenever uit want Fast2 heeft er mij minstens 2 beloofd =; =; =;

@ manza; wat is er verkeerd aan dat een wielertoeristen club zijn kas wil spijzen door een MTB - tocht te organiseren?? 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

kga ne keer proberen ten 8.30 greed te staan .
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

marctempo wrote:ook de buren van Zarren zullen dit jaar niet ontbreken, Ik kijk al naar de jenever uit want Fast2 heeft er mij minstens 2 beloofd =; =; =;

@ manza; wat is er verkeerd aan dat een wielertoeristen club zijn kas wil spijzen door een MTB - tocht te organiseren?? 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[ 8-[

Aaaaaaaaa , den marctempo !
ge gaat al uw charme's moeten boven halen bij de lady's zunne want ik zal er niet bij staan :-D
zal iets regelen voor u , ist goed :-k
Wat onze Manza betreft , da is zo niet bedoeld wi .
Hoor dat em zelf zal inschrijven bij een kromme stuurkes club :lol: :lol:
In ieder geval , welgekomen en als ik u tegenkom zal er ééne klaar staan :drunk:

See ya
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Ook dit jaar terug aanwezig op deze klassieker :bounce: De technische parcours en de privéstroken maken deze tocht uniek in de streek!!
Tot zondag Erika...
Post Reply