edge 800 .... ?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
wihameke
Mountainbiker

Re: edge 800 .... ?

Post by wihameke »

Bastards :evil:

Valt me op dat de edge 800 op verschillende plaatsen sterk zakt in prijs.... Solden of inderdaad het nieuwe model dat in aankomst is?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

wihameke wrote:Bastards :evil:

Valt me op dat de edge 800 op verschillende plaatsen sterk zakt in prijs.... Solden of inderdaad het nieuwe model dat in aankomst is?
Afwachten wat het gaat worden en/of de nieuwe features een meerwaarde betekenen tijdens het biken ;-)
iceblue
Mountainbiker

Post by iceblue »

Nice, Ik kijk er alvast naar uit.
appel
Mountainbiker

Post by appel »

Weet er iemand of het op de 800 mogelijk is om bij afslagbegeleiding (bij navigeren naar adres) mogelijk is het zo in te stellen dat hij biept, er eventueel een pijl komt, maar die schaal niet verandert?

Dat biepke vind ik wel handig, maar door die plotse schaalvergroting moet ik in sommige situaties wel heel goed kijken om te weten waar ik moet afslaan :-?

Grtz
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

appel wrote:Weet er iemand of het op de 800 mogelijk is om bij afslagbegeleiding (bij navigeren naar adres) mogelijk is het zo in te stellen dat hij biept, er eventueel een pijl komt, maar die schaal niet verandert?

Dat biepke vind ik wel handig, maar door die plotse schaalvergroting moet ik in sommige situaties wel heel goed kijken om te weten waar ik moet afslaan :-?

Grtz
Instellingen/Systeem/Kaart => Automatisch zoomen uitschakelen
appel
Mountainbiker

Post by appel »

Beny wrote:
Instellingen/Systeem/Kaart => Automatisch zoomen uitschakelen

Bedankt :-D
(dat ik dat zelf niet vond :oops: )
Stokke
Mountainbiker

Post by Stokke »

Hier een voorproefje van de edge 810 zijn kunnen voor de liefhebbers en als dat nog niet genoeg is komen ze ook met nieuwe oregon's 600 :drunk:

http://sites.garmin.com/edge/" onclick="window.open(this.href);return false;
hondahornet
Mountainbiker

Post by hondahornet »

http://www.dcrainmaker.com/2013/01/garm ... eview.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Heb me juist een edge 800 aangeschaft en heb hier een vraagje over. Als ik een track wil narijden en kies hiervoor bij instellingen dat de track in het geel moet voorgesteld worden ( laat die het even de volledige track in het geel zien) maar als ik dan de track ga rijden krijg ik telkens terug de standaard kleur. Maar bij de instellingen staat die toch in het geel. Weet iemand hoe dit komt ?

Alvast bedankt
Post Reply