Zo 06/01/2013 Londerzeel :: MTB Palmvelden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bdc
Mountainbiker

Re: Zo 06/01/2013 Londerzeel :: MTB Palmvelden

Post by bdc »

de ware wrote:Voor één euroke meer zo "zeveren" het belangrijkste is toch dat we kunnen biken in zo goed mogelijke omstandigheden...
+1 ... en laten we het opnieuw over de tocht zelf hebben!

't Was een mooi wintertochtje, kalme aanloop, pittig extra lusje voor de 55km... laatste 15km waren wel wat aan de saaie kant...

Eigenlijk een lekker weertje om te biken, geen regen, geen koude wind, en parcours redelijk berijdbaar... slechts één stuk iets te vettig voor mij - mijn banden waren 4.0 slicks geworden en zaten gewoon geblokkeerd tussen mijn frame :-)

Op de organisatie heb ik niets aan te merken, afpijling helemaal in orde, en een goede afspuitstand: veel volk, veel plakkerige modder aan de fietsen, en toch ging het goed vooruit!
Beerke
Mountainbiker

Post by Beerke »

Hier ook goed geamuseerd.
Niet te veel modder zoals beloofd enz...
De hamburgers en braadworsten roken wat te goed op het einde, maar ben er toch vanaf kunen blijven. (heb genoeg kilo's die er nog af moeten)

Wat de lidkaart vwb betreft.

Ik had de mijne ook nog niet.
Wel het bewijs afgeprint maar zelfs dat was ik vergeten thuis.
Dan maar gewoon direct naar de inschrijving niet leden gegaan en de volle pot betaald. (4euro betaal je ook dikwijls als lid)
Vandaag de nieuwe lidkaart in de bus, dus de rest zal wel snel volgen.

Grtz,

Tom
IPPE
Mountainbiker

Post by IPPE »

dirty wrote:Eerlijk gezegd wist ik dat niet dat je een bewijs kon afprinten en velen zoals ikzelf , we hadden wel een kaart bij van 2012 en ik vermoed dat ze daar op de bond geen probleem van maken , de verzekering is immers toch in orde , het gaat gewoon om de punten voor het individuele vwb klassement voor sommige bikers ook van andere clubs of individuelen die meedoen aan het superbiker klassement.

Wij sturen morgen wel zelf een mail naar de bond met de personen die gereden hebben van onze club .
Uit de bevestigingsmail van de VWB:

´Tijdelijke lidkaart´: die biedt dezelfde voordelen als de definitieve lidkaart en is 6 weken geldig. U kan er dus op onze tochten mee terecht.
(deze vindt u terug onder ‘mijn beheer’ dan klikt u op het icoon van ‘LEDEN’, vervolgens selecteert u de gewenste persoon en vervolgens klikt u daarboven op ‘tijdelijke lidkaart’.)
´Attest ziekenfonds´: daarmee kan u bij uw ziekenfonds terugbetaling van uw VWB-lidmaatschap aanvragen.
(deze vindt u terug onder ‘mijn beheer’ dan klikt u op het icoon van ‘LIDMAATSCHAPPEN’, nadien selecteert u het jaar en vervolgens klikt u daarboven op ‘verzekeringsattest’.)
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Aangename rit en welkom na al die feestdagen.
Had er wel eens zin in.
Eerste kilometers waren opvallend goed berijdbaar zonder modderstroken.
Pas na de splisting kwamen de nog steeds bereidbare stukken doch modderig.
Eigenlijk straf !
Wij komen van Droeshout naar Londerzeel afgezakt om de modder in Asse en omstreken te vermijden en dan voert een tocht vanuit Londerzeel ons terug naar ons eigen streek. #-o

Organisatie en bepijling was perfect.
Wel tegenslag in de douche.
Voorganger had nog warm maar ikzelf en de volgende mochten genieten van koud water.
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Ons eerste ritje van 2013 beperkt tot een baanrit richting Mollem, maar zoals beloofd wel met 14 greenbikers langs de kassa gepasseerd. Onderweg regelmatig de bikers uit de veldwegen zien komen, blijkbaar zaten er toch wel wat nieuwe stroken in de tocht.
Hopelijk volgend jaar een iets drogere aanloop naar de tt, dan zijn we er zeker bij.

grt,
bip bip
sandynamiet
Mountainbiker

Post by sandynamiet »

op het einde van de toertocht was er iemand die foto's nam vanuit zijn wagen.
Waar zijn deze foto's terug te vinden ?

Groetjes
Kevindv
Mountainbiker

Post by Kevindv »

Prachtige tocht om het jaar mee te starten.
Ging goed op en af.

Ook ik heb mijn nieuwe lidkaart nog niet, en dan gewoon een euroke meer betaald.
Want wa is nu nog een euro op een jaar? Voila nikske.

Bevoorrading meer dan voldoende.
Douches en bikewash ook goed.
Misschien volgend jaar palletten zetten op afspuitstand, want nu me de voetjes int water.

Volgend jaar zeker en vast terug, en misschien sla ik eens een rit over op de weg om de zomertoer te komen rijden.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Kevindv wrote:Douches en bikewash ook goed.
Misschien volgend jaar palletten zetten op afspuitstand, want nu me de voetjes int water.

Nu waren de schoenen ineens mee proper gewassen :-D
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

En waar staan de foto's die toen genomen zijn?
Post Reply