Zo 06/01/2013 Londerzeel :: MTB Palmvelden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Harrehart123
Mountainbiker

Re: Zo 06/01/2013 Londerzeel :: MTB Palmvelden

Post by Harrehart123 »

Mijn vrouw heeft een paar keer horen zeggen achter de haag: "Transactief, wat is dat?"

Image

Wel dit is transactief: http://www.facebook.com/transactief" onclick="window.open(this.href);return false;

Kijk hier ook eens: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... r#p1435047

Bedankt Palmvelders om langs onze deur te rijden ;-)

Harre
Last edited by Harrehart123 on Sun 06 Jan 2013 18:45, edited 1 time in total.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

de organisatie de schuld geven voor jullie lidkaart,terwijl jullie blijkbaar allemaal te lui zijn om een bewijs op de site af te printen dat jullie in 2013 ook verzekerd zijn

Waarom moet de organisatie het uitzoeken of jullie betaald hebben ,is gemakkelijk om altijd de schuld op een ander te steken

Over de tocht :de 56km gedaan ,1ste deel was saai ,na de splitsing was het beter maar dan kwam de tocht weer samen met de rest en was het weer saai

Redelijk wa blubber maar alles doorgeraakt

Douche was ok en afspuitstand was ook OK
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Ik denk dat meerdere bikers niet wisten hoe de vork in de steel zit Vannoli , met het afdrukken van een bewijs op de vwb site
, in ieder geval de fout ligt niet bij ons we hebben immers al lang betaald (November !!! ) , zoals zovelen die vandaag daar stonden en meer moesten betalen

Sommigen zie je niet meer terug zoals eerder aangekondigd door iemand op het forum , da's toch spijtig niet waar !

Wij komen uiteraard terug , maar in 't vervolg een beetje meer tolerantie op de eerste bike dag van 't jaar zou niet misstaan .
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

de tocht ook gereden , langste afstand , + van en naar
toch was best mooi , wel wa modder , maar nie veel water , dus da viel mee
laat vertrokken , iets voor 11 aan de inschrijving , alleen vond ik de bevoorrading dan niet meer top (inschrijven kon tot 12)
er waren enkel droge koeken en appelsien , maar daar gaan we nu ook nie over doordrammen
-Glenn-
Mountainbiker

Post by -Glenn- »

46 km gereden, alles dik in orde.
Iet modder mag het hebbe he,

@ vannoli, dezelfde vannoli die ik ken vanop vw meetings vroeger?

Glenn
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Wij wensen in eerste instantie alle deelnemers heel erg te bedanken ...

Wij hebben zeer veel positieve reacties gekregen .... en dat doet als organisatie bijzonder veel plezier ...

Sommige stukken waren inderdaad na het passeren van alle deelnemers wat moeilijker te berijden ... maar dit is een probleem dat alle organiserende verenigingen wel ervaren zeker ... Blijft altijd moeilijk inschatten .... maar we hebben ook zeer veel positieve reacties gekregen over de berijdbaarheid van het parcours na de natste maand december van vele jaren ...

Ook last gehad van saboteurs van het parcours ... maar dit hebben we gelukkig op tijd kunnen verhelpen ..

Voor het probleem met de lidkaarten zullen we nog deze week contact nemen met de VWB, want ook de mensen aan de inschrijving zaten deze avond met geen lekker gevoel ....

Het blijft altijd een probleem om de eerste rit van het nieuwe jaar te organiseren..

We houden jullie op de hoogte !!!!
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik had mijn vergunning ook nog niet, maar wel het bewijs van de vwb afgeprint en dan was er geen enkel probleem je moet wel de moeite doen om het af te printen Dus ik denk dat het de fout is van de bikers zelf. Als je ergens gaat biken in de zomer en je heb je kaatje niet bij moet je ook met een dagvergunning rijden en betaal je EEN eurotje meer. Dat de vergunningen heel laat toe komen dit jaar is dan weer de schult van de bond. En als iedereen die geen vergunning heeft zegt dat ze nog niet toegekomen is en er valt een zwaar gekwetste wie gaat dan zeggen ik neem de verantwoordelijkheid op mij. Dus in mijn ogen heeft de persoon aan de inschrijving KOREKT gehandeld door te stellen dat er met een dagvergunning gestart moet worden als je geen bewijs kunt voorleggen. En zijn de bikers FOUT door te denken het is betaalt en ik krijg vermindering zonder het te kunnen bewijzen. Als je tegen gehouden wordt met de wagen en je hebt uw rijbewijs niet bij dan krijg je ook een boete
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Eerlijk gezegd wist ik dat niet dat je een bewijs kon afprinten en velen zoals ikzelf , we hadden wel een kaart bij van 2012 en ik vermoed dat ze daar op de bond geen probleem van maken , de verzekering is immers toch in orde , het gaat gewoon om de punten voor het individuele vwb klassement voor sommige bikers ook van andere clubs of individuelen die meedoen aan het superbiker klassement.

Wij sturen morgen wel zelf een mail naar de bond met de personen die gereden hebben van onze club .
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

vlaamsewielrijdersbondBetaling verwerkt
Beste PATRICK,

Uw betaling met nummer 43147 van 18-08-2012 -waarvoor dank- werd succesvol verwerkt.

Uw lidkaart(en) worden zo snel mogelijk bezorgd en u bent alvast met de verzekering in orde.
Vanaf nu kan je na aanmelding met uw persoonlijke logingegevens op onze website 2 documenten terugvinden:

´Tijdelijke lidkaart´: die biedt dezelfde voordelen als de definitieve lidkaart en is 6 weken geldig. U kan er dus op onze tochten mee terecht.
(deze vindt u terug onder ‘mijn beheer’ dan klikt u op het icoon van ‘LEDEN’, vervolgens selecteert u de gewenste persoon en vervolgens klikt u daarboven op ‘tijdelijke lidkaart’.)
´Attest ziekenfonds´: daarmee kan u bij uw ziekenfonds terugbetaling van uw VWB-lidmaatschap aanvragen.
(deze vindt u terug onder ‘mijn beheer’ dan klikt u op het icoon van ‘LIDMAATSCHAPPEN’, nadien selecteert u het jaar en vervolgens klikt u daarboven op ‘verzekeringsattest’.)

Inloggen op onze website kan via volgende link: persoonlijke pagina
We wensen u alvast veel fietsplezier!

Met sportieve groeten

Het VWB team

Dit is de mail die ok verleden week van de vwb gekregen heb en daarmee wist ik het anders zou ik het ook niet geweten hebben
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

patje2 wrote:Ik had mijn vergunning ook nog niet, maar wel het bewijs van de vwb afgeprint en dan was er geen enkel probleem je moet wel de moeite doen om het af te printen Dus ik denk dat het de fout is van de bikers zelf. Als je ergens gaat biken in de zomer en je heb je kaatje niet bij moet je ook met een dagvergunning rijden en betaal je EEN eurotje meer. Dat de vergunningen heel laat toe komen dit jaar is dan weer de schult van de bond. En als iedereen die geen vergunning heeft zegt dat ze nog niet toegekomen is en er valt een zwaar gekwetste wie gaat dan zeggen ik neem de verantwoordelijkheid op mij. Dus in mijn ogen heeft de persoon aan de inschrijving KOREKT gehandeld door te stellen dat er met een dagvergunning gestart moet worden als je geen bewijs kunt voorleggen. En zijn de bikers FOUT door te denken het is betaalt en ik krijg vermindering zonder het te kunnen bewijzen. Als je tegen gehouden wordt met de wagen en je hebt uw rijbewijs niet bij dan krijg je ook een boete

Voor één euroke meer zo "zeveren" het belangrijkste is toch dat we kunnen biken in zo goed mogelijke omstandigheden...

Voor al die zeurpieten......ga je ook klagen of zagen over 1 euro bij jullie fietsenmakers als je bike in herstelling is en dan nog....

rij eens regelmatig in "walonie" daar telt dikwijls je lidkaart ni en betaal je zowiezo 5à6 euro om te starten

en geef Parje2 groot gelijk, doe ook eens moeite voor je begint te "kakken" op de organisatie..... zij volgen misschien ook maar de richtlijnen die de bonden doorgeven en da zou Durty nochtans moeten weten
Post Reply