Zo 06/01/2013 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Re: Zo 06/01/2013 Beringen

Post by koenvgn »

Zoals beloofd. Foto van mijne bike na het uitpijlen van 30km van de TT (+40km op de weg). Al bij al viel het nog allemaal te rijden. Hier en daar wel wa plassen en modder (zou erg zijn als dit nu niet was) maar niks onoverkomelijks.

[img]https://lh6.googleusercontent.com/-
soekrJC67VE/UOhOvf_A03I/AAAAAAAAAEU/T0O8JAtKNh4/s640/IMG_0316.JPG[/img]

Iemand die me kan zeggen waarom ik die foto hier niet te zien krijg? Dacht dat het op deze manier werkte... ](*,)

Hopelijk veel volk morgen!
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

koenvgn wrote:Zoals beloofd. Foto van mijne bike na het uitpijlen van 30km van de TT (+40km op de weg). Al bij al viel het nog allemaal te rijden. Hier en daar wel wa plassen en modder (zou erg zijn als dit nu niet was) maar niks onoverkomelijks.

Image

Iemand die me kan zeggen waarom ik die foto hier niet te zien krijg? Dacht dat het op deze manier werkte... ](*,)

Hopelijk veel volk morgen!
Er zat een spatie in de link.
Zicky
Mountainbiker

Post by Zicky »

Zo proper? En ik die dacht met men winterfiets te komen :-)
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

Tja is ook mijne winterfiets zulle. Misschien worden die nie zo vuil ;)
Hou er wel rekening mee dat mijn afpijlsnelheid niet zo hoog ligt dus da bracht natuurlijk ook nie zo veel modder met zich mee.
KleinGuy
Mountainbiker

Post by KleinGuy »

Ik heb de laatste 17km afgepijld en het stuk nog eens gereden zonder overal te stoppen. Ik heb er niet aan gedacht om een foto te trekken van mijn fiets. Die was wel iets vuiler dan die van Koen, maar eigenlijk viel het nog heel goed mee. Hier en daar een vettig stukje (hetgeen met dit weer redelijk normaal is :-D ), maar er zijn nergens lange baggerstukken.

Tot morgen !!!!!!!!!!!!!

ps Als je op het parkoers iemand tegenkomt met een fluo gele rugzak, zeg gerust nen goeiedag, dat ben ik :lol: .
koenvgn
Mountainbiker

Post by koenvgn »

De kaboutertjes van de Bevercrossers gaan er stilaan aan beginnen. Veel plezier iedereen straks!!!
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

Terug van een leuke tocht. Niets op aan te merken. Sympathieke mensen daar bij de bevercrossers :wink:
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

mooie tocht, goed georganiseerd, enkel de benen waren nog niet optimaal...
wel enkele heeeeeeel vettige stukken...
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Ik vond de tocht inderdaad wel mooi, maar goed georganiseerd? Dan heb ik toch al heel wat anders gezien.
Bij het vertrekken aan de fietsparking toen ik mijn fiets terug ging halen na de inschrijving, werd die te snel losgelaten voordat ik hem vast had. Dus resultaat fiets tegen de grond.
De bevoorrading was wel echt belachelijk vroeg. Na 17 km voor 42 en zelfs al na 12 km voor de 32. Ik neem zelf voldoende mee, maar ik kan toch wel begrijpen dat er zijn die hierdoor in de problemen komen.
Op 1 van die baggerstukken is mijn derrailleur in mijn wiel terecht gekomen, ik weet niet of het door die val komt, maar ja. Ik heb hem wel rustig losgemaakt en op het eerste zicht was er toch niks kapot, dus ik ben door kunnen rijden. Maar anders sta je daar dan in een compleet onbekende omgeving. Ik vind het toch echt wel belangrijk dat er ergens een noodnummer te vinden is.
De bepijling vanaf de autosnelweg naar de start was ook wel echt minimiem.
GW
Mountainbiker

Post by GW »

joske77 wrote:mooie tocht, goed georganiseerd, enkel de benen waren nog niet optimaal...
wel enkele heeeeeeel vettige stukken...

Ik vond dat het zeer goed mee viel. 2 stukjes die vettig waren maar voor de rest alles perfect rijdbaar. Heel wat anders dan bij ons in de buurt. :lol:

Ik heb niks op deze tocht aan te merken. Zeer goed georganiseerd. En veel leuke single tracks met op het laatst de terril waar je zelfs de keuze kon maken tussen een moeilijke of makkelijke beklimming en afdaling. Ik kan deze tt alleen maar aanraden voor volgend jaar. Knap =D>

Het mocht van mij zelfs wat langer zijn,43km is niet echt lang maar we waren met de fiets afgekomen en dus waren we terug thuisgekomen met 93 km op de teller,dan is het wel goed geweest voor vandaag
Post Reply