Wij plannen ook met een delegatie van 't Heuvens Kliekske te komen, deels met MTB vanuit Zonhoven.
Komende dagen geven ze weinig kans op regen, vuil sowieso wie daar nog aan twijfelt na een maand van regen, maar het zou dus een aanvaardbaar parcours moeten (geworden) zijn.
http://www.weerstationmaasmechelen.be/v ... imburg.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
CU
Zo 06/01/2013 Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Grand Canyon
- Mountainbiker
- koenvgn
- Mountainbiker
- Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Re: Zo 06/01/2013 Beringen
De terril was op zich vrij goed te doen. Wel modderstukjes maar overal rijdbaar. De technische stukjes zijn ook allemaal doenbaar. En dat specialized fast trak control banden die ik al een jaar gebruik voor woon-werkverkeer elke dag.
Heb op de hele rondje 1x maal voet aan de grond moeten zetten in de klim maar dat heeft meer met mijn (on)kunde te maken dan met het weer. Krijg die korte bochtjes nooit genomen met mijne 29er xl
Zaterdagvm pijlen we de rest van het parcours uit. Uit post daarna wel wat bevindingen en een foto van mijne vuile bike, dan hebben jullie een idee.
Heb op de hele rondje 1x maal voet aan de grond moeten zetten in de klim maar dat heeft meer met mijn (on)kunde te maken dan met het weer. Krijg die korte bochtjes nooit genomen met mijne 29er xl
Zaterdagvm pijlen we de rest van het parcours uit. Uit post daarna wel wat bevindingen en een foto van mijne vuile bike, dan hebben jullie een idee.
-
KleinGuy
- Mountainbiker
Koen, ik zal het zaterdag nog eens voordoen met mijn 29erkoenvgn wrote:Krijg die korte bochtjes nooit genomen met mijne 29er xl.
- koenvgn
- Mountainbiker
- Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
26t vanvoor is te doen hoor. Het zal gewoon van de conditie afhangen dan 
- go2go2
- Mountainbiker
- Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg
Lukt da echt niet vroeger. Ga met fiets komen. Passeer de Terril. Had het wel fijn gevonden om vooraf, als het nog rustig is, de terril te verkennen. Kwestie van te zien wat lukt en wat niet.koenvgn wrote:De mijnterril wordt pas om 9u opengedaan en dan moeten er nog enkele linten gehangen worden zodat er niemand verkeerd rijdt, dus ik verwacht dat dit wel in orde zal zijn tussen 9 en 9.15u.
..[/i]
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
" onclick="window.open(this.href);return false; op 8min30sec zie je dat het niet zo moeilijk is als men wel zegt om die terril te beklimmen.Als er te veel volk op zit,maak je maar van uw oren(vriendelijk hé) tegen de wandelaars,dan doen die wel een stapje opzij hoorgo2go2 wrote:Lukt da echt niet vroeger. Ga met fiets komen. Passeer de Terril. Had het wel fijn gevonden om vooraf, als het nog rustig is, de terril te verkennen. Kwestie van te zien wat lukt en wat niet.koenvgn wrote:De mijnterril wordt pas om 9u opengedaan en dan moeten er nog enkele linten gehangen worden zodat er niemand verkeerd rijdt, dus ik verwacht dat dit wel in orde zal zijn tussen 9 en 9.15u.
..[/i]
- rony rabijns
- Mountainbiker
Post by rony rabijns »
Ook de Dabbers komen met een delegatie af. Het is de eerste rit die telt voor ons nieuwe rittenstand !
http://www.dabbers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dabbers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- go2go2
- Mountainbiker
- Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg
Een jaarke geleden heb ik hem gedaan en lukte niets. De scherpe bochten kreeg ik niet genomen met mijn 29er. Laatst in Stal ging het dan weer super. Alles kunnen rijden op 1 klein stukske na (uit het boske terug de terril op geen grip). Had wel de indruk dat het bij momenten meer geluk dan kunde wasfrits motaar wrote:" onclick="window.open(this.href);return false; op 8min30sec zie je dat het niet zo moeilijk is als men wel zegt om die terril te beklimmen.Als er te veel volk op zit,maak je maar van uw oren(vriendelijk hé) tegen de wandelaars,dan doen die wel een stapje opzij hoorgo2go2 wrote:Lukt da echt niet vroeger. Ga met fiets komen. Passeer de Terril. Had het wel fijn gevonden om vooraf, als het nog rustig is, de terril te verkennen. Kwestie van te zien wat lukt en wat niet.koenvgn wrote:De mijnterril wordt pas om 9u opengedaan en dan moeten er nog enkele linten gehangen worden zodat er niemand verkeerd rijdt, dus ik verwacht dat dit wel in orde zal zijn tussen 9 en 9.15u.
..[/i]