Za 05/01/2013 Torhout :: 7de VTT Flandria Sportief
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ploppertje
- Mountainbiker
Re: Za 05/01/2013 Torhout :: 7de VTT Flandria Sportief
Post by ploppertje »
We gaan onze kuiten ook nog eens insmeren en morgen van start gaan in Torhout! Het beloofd alvast warm weer te worden... voor de tijd van't jaar 
-
Putkop
- Mountainbiker
Ook de Castori's zijn aanwezig.
Voor sluikreclame ==> http://www.castori-mtbteam.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor sluikreclame ==> http://www.castori-mtbteam.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Traxer
- Kerstman
Waar kan ik rond Aartrijke inpikken op het parcours ? En op welke afstand pik ik dan in?
Kwestie van niet te veel calorietjes te verspelen op voorhand

Kwestie van niet te veel calorietjes te verspelen op voorhand
Bedankt voor de info-tot morgen!stony wrote:Het parkoer zal er redelijk goed bij liggen.
En bij twee kritieke punten hebben we een splitsing van het parkoer.
"Gemakkelijke doortocht" & "Moeilijke doortocht".
Tamusement met de fietstocht met de zoon.
-
bikertje 500
- Mountainbiker
Post by bikertje 500 »
in aartrijkebos,dit is de 38 of 50kmTraxer wrote:Waar kan ik rond Aartrijke inpikken op het parcours ? En op welke afstand pik ik dan in?
Kwestie van niet te veel calorietjes te verspelen op voorhand![]()
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
Post by Bianchi--Driver »
Heel leuke tocht gehad met de Warande als perfecte afsluiter!!
3 bevoorraddingen, nog nooit meegemaakt op de 50km, maar zeker de moeite waard!!
Tochtje zeker voor herhaling vatbaar!!
De waranderijder
17/02/2013 Werken
3 bevoorraddingen, nog nooit meegemaakt op de 50km, maar zeker de moeite waard!!
Tochtje zeker voor herhaling vatbaar!!
De waranderijder
17/02/2013 Werken
-
powermigie
- Mountainbiker
Post by powermigie »
Leuke voormiddag gehad in torhout.
Parcours lag er perfect berijdbaar bij, wel 2x voetje aan de grond moeten zetten
is ni erg.
Nog nooit tegengekomen... 3 bevoorrading op de 50km, dit is voor mij persoonlijk zeker niet noodzakelijk maar wel welgekomen. Voor de rest uitstekende uitpijling, zag er een goeie afspuitstand uit (heb deze gelaten voor wat het was wegens net te druk) kortom prima organisatie.
Misschien nog 1 iets, wat ik iedere week terugzie is dat er nog steeds van die cowboys rondrijden zonder helm, krijg er het schijt van, je kunt het nie geloven. Tzijn de eerste die klagen als er iets gebeurd. Voila tligt eruit...
48km à 23.3 moyenne
Parcours lag er perfect berijdbaar bij, wel 2x voetje aan de grond moeten zetten
Nog nooit tegengekomen... 3 bevoorrading op de 50km, dit is voor mij persoonlijk zeker niet noodzakelijk maar wel welgekomen. Voor de rest uitstekende uitpijling, zag er een goeie afspuitstand uit (heb deze gelaten voor wat het was wegens net te druk) kortom prima organisatie.
Misschien nog 1 iets, wat ik iedere week terugzie is dat er nog steeds van die cowboys rondrijden zonder helm, krijg er het schijt van, je kunt het nie geloven. Tzijn de eerste die klagen als er iets gebeurd. Voila tligt eruit...
48km à 23.3 moyenne
-
old walker
- Mountainbiker
Post by old walker »
Het laatste stuk was het beste (de warande )
Anders was het een leuk ritje
Vader en zoon altijd leuk , en als afsluiter een goed broodje wat moet een mens nog meer hebben
op een vuile vieze dag lijk vandaag
waar blijft de zon
we hebben ze nodig .
Voor het eerst hier aan de start, en wat een aangename verrassing!!!! Mooi berijdbaar parcours, 3!!!!!!!!!!!!! controles op een afstand van 50 km, nog nooit gezien!!!! Op vele toertochten moeten we met véééél minder content zijn, en dan bij aankomst een lekker belegd broodje met kaas of hesp, dat is ook nog wa anders dan een ordinaire suikerwafel van 0.07 cent!!!
Het dient eerlijkheidshalve gezegd, dat MOET niet, maar het is toch plezant om mee te maken!!! Wat we hier kregen aangeboden voor de luttele som van 3 euro is ongezien!!! Wie gaat er nu nog klagen over het inschrijvingsgeld hier op het forum?????
Het parcours was goed gekozen door de organisatie, zeker gezien de weersomstandigheden van de laatste weken, den Bike wash was goed, de douches lekker warm, alleen was 1 kleedkamer een beetje weinig, maar we gaan hier zeker niet muggeziften!!! We hebben hier een leuke voormiddag beleefd en dat is het voornaamste
Tot de volgende editie!!!!
Het dient eerlijkheidshalve gezegd, dat MOET niet, maar het is toch plezant om mee te maken!!! Wat we hier kregen aangeboden voor de luttele som van 3 euro is ongezien!!! Wie gaat er nu nog klagen over het inschrijvingsgeld hier op het forum?????
Het parcours was goed gekozen door de organisatie, zeker gezien de weersomstandigheden van de laatste weken, den Bike wash was goed, de douches lekker warm, alleen was 1 kleedkamer een beetje weinig, maar we gaan hier zeker niet muggeziften!!! We hebben hier een leuke voormiddag beleefd en dat is het voornaamste
Tot de volgende editie!!!!