er is maar een spitsing voorzienernie56 wrote:Is er een mogelijkheid om bv 40 km te doen Of is er maar 1 splitsing.
Zo 06/01/2013 Snellegem :: Bosrally
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 06/01/2013 Snellegem :: Bosrally
zal dit jaar dan extra zwaar worden hopelijk geeft je voorganger een mooi achterwiel (met slijk)aprèslover wrote:Om de modder een beetje te ontwijken hebben wij een 2-tal weken in de duinengaan rijden maar we staan te poppelen
om opnieuw in een echte mtb rit te starten. De Ceasars vanuit Lo zullen dan ook aanwezig zijn in Snellegem want er zijn goede ervaringen uit het verleden blijven hangen
. 80 % off road is zeker de moeite en de omgeving is er zeer mooi, alhoewel ik meestal niet meer zie dan het achterwiel van mijn voorganger. Dus zeker aanwezig.
-
aprèslover
- Mountainbiker
Post by aprèslover »
kajobiker wrote:zal dit jaar dan extra zwaar worden hopelijk geeft je voorganger een mooi achterwiel (met slijk)aprèslover wrote:Om de modder een beetje te ontwijken hebben wij een 2-tal weken in de duinengaan rijden maar we staan te poppelen
om opnieuw in een echte mtb rit te starten. De Ceasars vanuit Lo zullen dan ook aanwezig zijn in Snellegem want er zijn goede ervaringen uit het verleden blijven hangen
. 80 % off road is zeker de moeite en de omgeving is er zeer mooi, alhoewel ik meestal niet meer zie dan het achterwiel van mijn voorganger. Dus zeker aanwezig.
Had in Beerst in ieder geval een "schoon" achterwiel te pakken.
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Het is inderdaad een mooie rit , daar in Snellegem. Vorig jaar stond ik na 5 km terug aan de start met een afgekraakte pedaal
.
Herkansing dus dit jaar. Ik ga voor het zekerste een andere vélo meebrengen
Herkansing dus dit jaar. Ik ga voor het zekerste een andere vélo meebrengen
- swoosher
- Mountainbiker
swoosher wrote:Aanwezig!!!
of toch niet
trapas klinkt als pepermolen na de rit in oostnieuwkerke.
dus da wordt ritje op de weg
Last edited by swoosher on Sat 05 Jan 2013 22:08, edited 1 time in total.