en op wat baseer je je dan om te zeggen dat het een nipte wordt?Santos80 wrote:Twijfelgeval, 't zal toch een hele nipte worden peins'k.jdl wrote:is deze te doen met de cyclocross fiets??
Zo 06/01/2013 Herentals :: VTT Herentals (Telenet Tour)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 06/01/2013 Herentals :: VTT Herentals (Telenet Tour)
Ik lees dat de 17 en 27km niet door het militair kamp gaan. Is het dan niet mogelijk om enkel de lus in het kamp te rijden en zo ook op iets van een 20km uit te komen? Ons zoontje houdt niet zo van brede, rechte wegen. Hij verkiest wat meer keren en draaien en bergop/af. Bovendien zijn we van Herentals en kennen we de streek en dan is het militair kamp toch specialer.
Simon
Simon
Oei , dus volgens U is het een zeer saai parcours ?wihameke wrote:Hier kan je zeker met de CX komen rijden hoor. op de vele lange stukken rechtdoor heb je daar alleen maar voordeel mee.
Neen zeker niet, ik zie die lange stukken rechtdoor als recuperatiestukken
Om mij dan in het bos volledig te laten gaan
ik rij tijdens de lente/zomer redelijk veel in lichtaart/kasterlee maar word het daar nooit beu en ben dan ook zondag aanwezig voor deze tocht samen met een paar collega's.
ik rij tijdens de lente/zomer redelijk veel in lichtaart/kasterlee maar word het daar nooit beu en ben dan ook zondag aanwezig voor deze tocht samen met een paar collega's.
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Voorlopig weet ik enkel van Winnitou.matthiasdujardin wrote:mountainbiker66 wrote:Zal hier toch kunnen rijden.![]()
![]()
![]()
De max waar carpolen we en wie gaat er allemaal mee eigenlijk
Afspraak parking Makro om 6u45?
- matthiasdujardin
- Mountainbiker
Post by matthiasdujardin »
Ok voor mij is dat oke ! Sms anders moest er ies verandernmountainbiker66 wrote:Voorlopig weet ik enkel van Winnitou.matthiasdujardin wrote:mountainbiker66 wrote:Zal hier toch kunnen rijden.![]()
![]()
![]()
De max waar carpolen we en wie gaat er allemaal mee eigenlijk
Afspraak parking Makro om 6u45?
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Ok voor mij is dat oke ! Sms anders moest er ies verandern[/quote]
Zal ik doen
Zal ik doen