Marathon / Chrono team
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Marathon / Chrono team
Post by spaghetti_2 »
Als mountainbiker ben ik vooral geïnteresseerd in het rijden van marathons en chrono's. Tot nu toe doe ik dit meestal alleen, maar het lijkt me qua transport, training, gezelschap..wel aangenaam om dit in teamverband te doen. Tot nu toe heb ik niet echt weet van specifieke marathon-teams. Naar mijn aanvoelen is het kiezen tussen de lokale toeristenploeg die vooral toertochten in eigen omgeving rijdt of tussen echte wedstrijdteams waar het wel om de resultaten draait. Ik hou van de sportieve uitdaging van lange en zware ritten, zonder echt op de resultaten te focussen. Zijn er enkele chrono/marathon teams in Vlaanderen/België? Of eventueel het equivalent op de weg (cyclo's, granfondo's)?
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Re: Marathon / Chrono team
Post by peter-bastanie »
ik zou op wedstrijden en chrono's toch maar rekening houden met die toeristenploegen die tt's rijden 
-
Putkop
- Mountainbiker
http://www.castori-mtbteam.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij proberen iedereen te vertegenwoordigen!
Wij proberen iedereen te vertegenwoordigen!
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Het is niet dat ik het niveau van een toeristenploeg onderschat, zeker niet, maar ik ben meer op zoek naar een ploeg die bv frequent naar de Ardennen trektpeter-bastanie wrote:ik zou op wedstrijden en chrono's toch maar rekening houden met die toeristenploegen die tt's rijden
Denk dat je dan beter hier een oproep kan doen om eensgezinden te vinden en zelf een groepje/clubje te starten dan je ergens bij aan te sluiten. Bij interesse laat je maar iets weten.spaghetti_2 wrote:Als mountainbiker ben ik vooral geïnteresseerd in het rijden van marathons en chrono's. Tot nu toe doe ik dit meestal alleen, maar het lijkt me qua transport, training, gezelschap..wel aangenaam om dit in teamverband te doen.