Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
plummecrosser
Mountainbiker

Re: Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT

Post by plummecrosser »

Het was super,wel een keer of 5 het zand van dichtbij kunnen bekijken maar zonder veel erg, bedankt voor ons het Mtb-jaar zo te laten eindigen en voor ons mogen jullie er een volledig weekend van maken volgend jaar, prachtig werk en tot de volgende keer.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Zand. Ik herinner het me nog van toen ik kind was. Met pa en ma naar Wenduine. Zandkastelen maken, vaargeulen graven, voorgevormde emmertjes, lekkere zandtaartjes, de eerste knappe grieten in bikini van een jaar of 6.

Ik moet zeker twintig jaar verder voor ik er nog eens kwam. Het was een warme zomerdag. Met de moto en een potentieel lief. Mijn zadeltassen voorzien van strandhanddoeken, romantische lectuur, een klaptafeltje en stoeltjes, een strandscherm en paraplu, een opblaasbare walvis, zwembandjes, en een drankje en een hapje. Klaar om er een liefdevol vervolg aan te breien.
Ik, terwijl we het warme strand opliepen, diep in gedachten of ik haar hand zou vastnemen en mijn schuchtere liefde zou verklaren. Zij, direct met de tieten bloot en rollend in het mulle zand. Drie uur later was er niks gebeurd, tenzij bij ondergetekende een beetje last van staar.

Hopelijk wordt het vanmorgen beter in De Haan.
De “Boys From Brazil” (ze hebben zonder discussie een gemeenschappelijk gen) verzamelen voor de laatste van 2012. Weinig woorden zijn nodig, iets wat wel meer voorkomt onder maten. Was dit een bataljon ten tijde van Normandie in de jaren veertig, ik zou me er geen beter kunnen wensen. Er ging wel iets meer in de broek gescheten worden.

Voor deze organisatie en tocht zijn eveneens weinig woorden nodig: perfect en subliem.

Het zand daarentegen was opnieuw l’Amour brute. Net als in het verleden kreeg ik er op de technische stukken geen vat op. Ik kan mij geen 50m zand herinneren die ik reed zoals ik ze gepland had. Integendeel. Het zand reed met mij. Op het strand van Blankenberge weken we iets af van het parcours. Bij een haalbare drop groef mijn voorwiel zich in, ik vloog over het stuur, en daar was die staar van 25 jaar geleden terug. Even herpakken, en wiebelend terug bij de bende.
Ongelooflijk inventief en uitdagend bleef het parcours ons bestoken met de mooiste passage’s uit het mtb handboek. Beschrijven is niet nodig want jullie waren er ook.
Een woord van respect voor de parcoursbouwer is hier wel op zijn plaats. Dit is het mooiste wat ik in West-Vlaanderen heb gezien. Mocht deze “zandman” nog vrij zijn, dat meiske van 25 jaar geleden stel ik graag aan je voor.
Dat wordt zeker liefde op het eerste zicht.
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

vannoli wrote:dus hopelijk volgend jaar weer op zondag

ZEKER DOEN [-o< [-o< [-o<
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Kan die nog eens georganiseerd worden ergens begin Januari 8)
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

Voor zo een toertochten zijn geen woorden voor!!! :roll: :roll: :roll:

Proficiat aan de organisatie en zeker tot de volgende, ik wil meer van dat! =D> :bounce:
Dunecrosser
Mountainbiker

Post by Dunecrosser »

Tof parcours , alles dik in orde .
Tot een volgende !
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Flashy wrote:Kan die nog eens georganiseerd worden ergens begin Januari 8)

ImageImage Image
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Op StuBru beweren ze dat de laatste dag van het jaar de schoonste is.
Niets van !
De schoonste dag was gisteren.
Prachtrit !
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Kan hier niets meer aan toevoegen denk ik. (o) =D> (o) =D> :-D :-$ :-$ :-$ :-$
freddy zeeland
Mountainbiker

Post by freddy zeeland »

kan hier ook weinig aan toevoegen,beste vtt van het jaar dank aan de inrichters =D> =D>
Post Reply